12-02-07, 04:49
אז מה היה לנו.
קנינו פיאט פונטו - 75SX מודל 97 ידנית.
יד ראשונה, 94K קילומטר.
ללא תאונות ושמורה כראוי.
ישור קו שכלל :
1. טיפול 30
2. טיימינג
3. משאבות בלם אחורי
4. החלפת כל הרצועות שיש מתחת למכסה המנוע.
סה"כ : 2000 שקל
לאחר התחממות קלה וקצרה ביום שישי בלי לקחת סיכונים הרכב ביקר אתמול במוסך :
1. רדיאטור סתום
2. הוחלף יוניט לחום נמוך יותר
כמעט 1000 שקל.
----
3000 שקל על רכב שנראה שלא אמורים להיות לו יותר מדי בעיות. אני חושש איך העסק הזה ימשיך. אחרי כל זה בדרך חזרה הבייתה שמעתי "רעשים" שלא היו שם קודם. אני חושש לחזור חזרה למוסך (אולי לעבור למוסך מדרכה ?).
נכון לא מדובר בתקלות משביתות וההוצאה הראשונית בכלל הייתה טיפול ואני מעדיף לטפל בדברים מבעוד מועד ולא להמתין לרגע האחרון, אבל העסק נראה לי יקר, מאד יקר.
אני מאמין שבשנה הקרובה אני אצטרך להחליף גם קלאץ' ( מחליק ).
למה לא לעבור למוסך שיעשה את העבודה ב30% פחות רק בלי החותמת של "מורשה פיאט" ?
קנינו פיאט פונטו - 75SX מודל 97 ידנית.
יד ראשונה, 94K קילומטר.
ללא תאונות ושמורה כראוי.
ישור קו שכלל :
1. טיפול 30
2. טיימינג
3. משאבות בלם אחורי
4. החלפת כל הרצועות שיש מתחת למכסה המנוע.
סה"כ : 2000 שקל
לאחר התחממות קלה וקצרה ביום שישי בלי לקחת סיכונים הרכב ביקר אתמול במוסך :
1. רדיאטור סתום
2. הוחלף יוניט לחום נמוך יותר
כמעט 1000 שקל.
----
3000 שקל על רכב שנראה שלא אמורים להיות לו יותר מדי בעיות. אני חושש איך העסק הזה ימשיך. אחרי כל זה בדרך חזרה הבייתה שמעתי "רעשים" שלא היו שם קודם. אני חושש לחזור חזרה למוסך (אולי לעבור למוסך מדרכה ?).
נכון לא מדובר בתקלות משביתות וההוצאה הראשונית בכלל הייתה טיפול ואני מעדיף לטפל בדברים מבעוד מועד ולא להמתין לרגע האחרון, אבל העסק נראה לי יקר, מאד יקר.
אני מאמין שבשנה הקרובה אני אצטרך להחליף גם קלאץ' ( מחליק ).
למה לא לעבור למוסך שיעשה את העבודה ב30% פחות רק בלי החותמת של "מורשה פיאט" ?