דניאל_חיפה
13-12-12, 16:32
פונטו ספייס ידנית 60 כ"ס מודל 2001,עבר 155 אלף ק"מ התסמינים הם:
*קושי בהעברת הילוכים במנוע קר. (כל הילוך)
*בגלישה בהילוך שני ורצון להעביר לראשון במהירות מתאימה וכמעט אפסית, יש מין מכה כזו וחריקה.
*בעמידה במקום בניוטרל גם כשהרכב חם, לפעמים ראשון לא נכנס וצריך להכניס לשני ואז מהר לראשון, לפעמים מלווה ב"מכת חריקה" הזו שציינתי קודם ולפעמים לא.
*קלאץ' מפריד מאוד גבוה ממש לקראת סוף מהלך הדוושה.
על פי דעתי הלא מלומדת בנושא החלפת קלאץ' היא הפיתרון לבעיה שלי, מה המומחים פה בפורום חושבים?
(יש לי כבר שמן גיר בבית מקורי שרק מחכה להחלפה אבל לא החלפתי כי אני שוקל להחליף קלאץ' גם ככה)
וראיתי שבאוטוסטור מוכרים תוסף לשמן גיר, כזה:
http://www.autostore.co.il/151426/%D...%95%D7%AA-Xado
האם יש טעם להשתמש בכזה או שזה מיותר והחלפת קלאץ' תפתור לי את הבעיה?
מחכה לתשובות.
*קושי בהעברת הילוכים במנוע קר. (כל הילוך)
*בגלישה בהילוך שני ורצון להעביר לראשון במהירות מתאימה וכמעט אפסית, יש מין מכה כזו וחריקה.
*בעמידה במקום בניוטרל גם כשהרכב חם, לפעמים ראשון לא נכנס וצריך להכניס לשני ואז מהר לראשון, לפעמים מלווה ב"מכת חריקה" הזו שציינתי קודם ולפעמים לא.
*קלאץ' מפריד מאוד גבוה ממש לקראת סוף מהלך הדוושה.
על פי דעתי הלא מלומדת בנושא החלפת קלאץ' היא הפיתרון לבעיה שלי, מה המומחים פה בפורום חושבים?
(יש לי כבר שמן גיר בבית מקורי שרק מחכה להחלפה אבל לא החלפתי כי אני שוקל להחליף קלאץ' גם ככה)
וראיתי שבאוטוסטור מוכרים תוסף לשמן גיר, כזה:
http://www.autostore.co.il/151426/%D...%95%D7%AA-Xado
האם יש טעם להשתמש בכזה או שזה מיותר והחלפת קלאץ' תפתור לי את הבעיה?
מחכה לתשובות.