התחבר

View Full Version : הטורים נתקעים ולא עולים מעל 5 אלף


Puntik
13-12-12, 02:15
נתקעלתי בבעיה היום.
אני נוסע בדרכי הביתה בכביש במהירות 120+, והיה רכב שרציתי לעקוף.
התחלתי בעקיפה כשלפתע ראיתי שהמנוע סוחב קשה מאוד. ניסיתי להגביר עוד טיפה והמנוע כאילו לא נותן לי יותר מ 5 אלף סיבובים לדקה ואני לא הצלחתי להגביר ליותר מ 140... למרות שהוא תמיד היה בכיף מגיע ל160 והמקסימום שהצלחתי איתו היה 175.
כאשר הגעתי לרמזור הראשון ניסיתי לשחק עם הגז וראיתי דבר מוזר ביותר: הטורים עולים מזה עולים, קופצים למעלה בכיף ופתאום נתקעים ב 5 אלף, ולא שומעים שהמנוע מתאמץ או משהו, הוא כאילו נחנק ורועד וקופץ.. ניסיתי להמשיך בגז ולנסות לעלות, וממש קשה לו והוא ממשיך לעלות והמנוע נשמע כאילו עוד שנייה נקרא רצועת טיימינג או שהוא נחנק ונחבה.
משהו הזוי ברמות, פעם ראשונה שאני ניתקל בבעיה כזו.
הפילטר הוא פילטר פתוח שניקיתי לפני שבועיים, ויש בתוכו מאוורר ששואב אוויר בנוסף לשאיבה של האינג'קטור, כלומר עוזר לשאיבת האוויר, אז קשה לי להאמין שמשהו עם התערובת.
מה שכן, הוספתי היום שמן, מים וככה דברים רגילים, טיפול כזה מידי חודש...
אני פשוט שובר את הראש ולא מבין מה הבעיה...
מישהו נתקל? יודע? שמע? כל תשובה או משהו יעזור.
תודה מראש

UpSet
13-12-12, 07:37
סליחה שאני לא קשור אבל איפה קנית את הפילטא והמתאם?

Puntik
13-12-12, 17:06
סליחה שאני לא קשור אבל איפה קנית את הפילטא והמתאם?

הפילטר קניתי כשהייתי באיטליה XD
ואת המתאם סתם גומייה כזאת מטמבור
ופשוט לקחתי מאוורר עם אמפר גבוהה שיסתובב במהירות על 12 וואלט והכנסתי לבפנים וחיברתי את המינוס למצבר ואת הפלוס לסוויץ'

oror494
13-12-12, 22:43
תבדוק את המשאבת דלק ואת הפילטר

Puntik
14-12-12, 14:00
תבדוק את המשאבת דלק ואת הפילטר

זה לא משאבה ופילטר ניקיתי... הולך לפרק ראש מנוע ולראות. אין מה לעשות.

davidmzr
14-12-12, 15:40
למה לפרק ראש ?. בדוק תחילה קומפרסיה.
דוד.

Puntik
16-12-12, 23:20
למה לפרק ראש ?. בדוק תחילה קומפרסיה.
דוד.

לדעתי זה אחד הדברים הבעים. או שקפץ שן אחד או שניים ברצועת טיימינג, אז סגירת ופתיחה של השסתומים לא בדיוק נכונה, או שתמיסת הדלק לא משהו, או שמערכת ההצתה..
קומפרסיה אצלי מעולה, בדקתי לא מזמן =]

chesh
07-01-13, 14:30
תוריד את השטות שהרכבת, זה לא תורם לכלום. לאן חיברת את צינורית הוואקום וצינור הנשם בכלל?
מילא תבנה את הפילטר כמו שצריך, אזור המצערת אמור להיות אטום, ולא פתוח כמו אצלך ובטח שלא עם מאוורר שלא נותן כלום. זה לא סופרצ'ארג'ר. זה משגע את החיישן שיושב על המצערת.
האם שיחקת שמה עם החיישנים כשהרכבת את ה"פילטר" הזה?

את השטויות האלה יש רק ב ebay.
אם אתה רוצה פילטר פתוח נורמלי לפונטו דור1, קנה מתאם של פיאט צ'ינקוצ'נטו ובנה צנרת יעודית לפילטר ולצינורות הנשם והוואקום כמו אצלי בסמלון.
ולמה אין לך מכסה על הטיימינג?

http://i50.tinypic.com/27zm97n.jpg