מאור30
09-12-12, 17:02
שלום חברי הפורום.
הרכב אצלי כבר כ 4 חודשים ולאחרונה שמתי לב שכאשר אני לקראת עצירה ממש בלחיצה על הקלאצ' לקראת המעבר לניוטרל הטורים נופלים קלות ומייד מטפסים שוב למצב של סרק. היום פעם ראשונה שהוא גם ניכבה לקראת עצירה ברמזור. הנפילות הנ"ל מורגשות יותר על מנוע יחסית קר אך לא מין הנימנע שזה גם קורה על מנוע חם. מעבר לכך הסל"ד יציב לחלוטין ללא שום נפילות כולל יציבות במצב סרק מלבד המיקרה שתיארתי. חיישן קראנק (הצתה) נקי לחלוטין. חיווטים תקינים ומבודדים הייטב כולל צמת החשמל המיתחברת אל המחשב. מכיוון שזה קורה לא על בסיס קבוע ולעיתים אני דיי בספק אם מדובר בבעיית חיווט כי אז הייתי מרגיש זאת על בסיס קבוע ויותר חושד לכיוון של מצערת ומנוע צעדים שנחוצים ניקוי יסודי. האם יש בסיס לדבריי וזה אכן הכיוון?
תודה מראש.
הרכב אצלי כבר כ 4 חודשים ולאחרונה שמתי לב שכאשר אני לקראת עצירה ממש בלחיצה על הקלאצ' לקראת המעבר לניוטרל הטורים נופלים קלות ומייד מטפסים שוב למצב של סרק. היום פעם ראשונה שהוא גם ניכבה לקראת עצירה ברמזור. הנפילות הנ"ל מורגשות יותר על מנוע יחסית קר אך לא מין הנימנע שזה גם קורה על מנוע חם. מעבר לכך הסל"ד יציב לחלוטין ללא שום נפילות כולל יציבות במצב סרק מלבד המיקרה שתיארתי. חיישן קראנק (הצתה) נקי לחלוטין. חיווטים תקינים ומבודדים הייטב כולל צמת החשמל המיתחברת אל המחשב. מכיוון שזה קורה לא על בסיס קבוע ולעיתים אני דיי בספק אם מדובר בבעיית חיווט כי אז הייתי מרגיש זאת על בסיס קבוע ויותר חושד לכיוון של מצערת ומנוע צעדים שנחוצים ניקוי יסודי. האם יש בסיס לדבריי וזה אכן הכיוון?
תודה מראש.