View Full Version : פיאט פנדה החדשה במסלול רכישה "פרפקטו"
פיאט פנדה החדשה במסלול שנקרא "פרפקטו" וזה גם כולל אחריות לשלוש שנים ללא הגבלת ק"מ.
פרטים בכל סוכנויות פיאט בארץ.
בברכה - רפי לין
היום כשמכוניות דומות מבית VAG נמכרות באזור 60K אין להערכתי למבצעים של סמל"ת סיכוי אמיתי. אין לפיאט יכולת להתמודד עם השוק בעזרת דגמים חדשים (ראה את הפונטו שנמכרת תחת שמות שונים וגימורים שונים בנסיון נואל לברוא אותה מחדש ), פיאט 500 עם קישוטים ב 90K מחיר מבצע כמובן, פנדה ידנית בקרוב ל 70, פשוט מנותק מהמציאות הענין הזה. מבצעים כאלו של טיפולים חינם ומימון כבר נוסו לא אחת עם הבראבו, בלי תוצאות בעקומות המכירות. רוצים למכור ? אפשר, צריך לקצץ ובאופן משמעותי במחיר האוטו, גם מכירה בהפסד תצדיק עצמה בסופו של ענין בהחדרה מחודשת של המותג לשוק. היום פיאט פשוט מחוץ לשוק, אוטו של תמהונים אקצנטריים.
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין
יש שוני בין המודעה שלך לבין התמונה שפירסמת לגבי הגבלת ק"מ.
במודעה שלך ציינת ללא הגבלה בעוד שבתמונה מצויין עד 100,000 ק"מ
הכוכבית מתייחסת לטיפולים חינם.
הם לא לכל החיים, רק ל-3 שנים או 100000 ק"מ.
היה להם מבצע מעולה פעם עם הדלק למי שזוכר. מי שקנה מהם רכב במבצע ההוא באמת הרוויח.
lokmonster
26-11-12, 09:45
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין
בילדותי (1991) הייתה ברשותי סוויפט 86 1000CC שלושה צילינדרים והספק מוצהר סביב 55 כ"ס אם אני זוכר נכון ולחבר שלי הייתה אונו 1100 שהיא בעלת נתונים דומים.
בלא מעט רייסים שערכנו כילדים הסוויפט הייתה יותר זריזה ובעלת מהירות מירבית גבוהה יותר הן במישור והן בעליות.
אומנם זה היה אז אבל האם השתנה הרבה מאז.
אני דהרתי בכל הארץ עם הסוויפט הזו והיא הייתה מדהימה בהשוואה לאונו ואף לפונטו שיצא לי לנסועה עליה.
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין
ברור שישנם הבדלים, ואני מסכים שהפנדה החדשה היא מכוניות טובה ועדיפה בחלק מתכונותיה על מתחרותיה. אלא שלמרבה הצער פיאט נושאת על גבה "גיבנת" בדמות סטיגמה של מכונית נעדרת אמינות ושוק. סטיגמה כזו אפשר וצריך לנפץ רק עם מחירים אטרקטיביים יותר. אם אתה מצרף לכך את העובדה שישנם דגמים של פיאט בארץ, כמו ה 500 למשל שנמכרים בעשרות אחוזים יותר ממתחרות שונות כאן, בעוד בחו"ל המחירים די דומים, אין פלא שנמכרות כאן כל כך מעט פיאטים ( גם אם ל 500 נתח יחסית גדול, שער בנפשך כמה היו נמכרות לו המחיר היה "נורמלי" ). ואני כותב מתוך דאגה אמיתית לגורל המותג הזה בארץ, שהרי אי אפשר לקיים מערך כזה גדול של מוסכים וסוכנויות עם מכירות כאלו. העובדה שאתה משבח את המותג הזה, מובנת לי ואני גם שותף לה, אבל היא פשוט מחטיאה את המטרה.
מצטרף למחאה, פיאט צריכים לחתוך מהמחיר זה בטוח,
יונדאי וקאיה מביאות לארץ דגמים זולים ועם שלל אבזורים
נכנסו חזק לציאי הליסינג והציפו את המדינה
ונוסיף שישראלים אוהבים לנסות דברים חדשים (קיאה ויונדאי) ולכן לפי דעתי
השוק שלהם הולך נהדר (למרות שלפי דעתי האיכות שלהם לא עולה על פיאט)
עדיין רוב הישראלים מסתכלים על פיאט בעין חשדנית (כנראה השאירה רושם רע מאוד בעבר)
לאבא שלי היה פיאט 131S שנת 78, כדי שיוכל לנסוע איתה ביום א' לאחר השבת (לא נוסע בשבת)
היה עליו לחמם את המנוע במוצ"ש. אז בטח לכל אחד כזה היה איזה קרוב שסבל מפיאט
אני יודע שהימים השתנו אבל לך תשכנע אנשים (אני כל יום מנסה).
האיכות של פיאט לא בשמים, אבל עדיין זה לא אומר שכל השאר הרבה יותר טוב.
פיאט חייבת להוריד מחירים!
פיאט חייבת להביא דגמים חדשים!
דגמים חדשים? אילו דגמים של פיאט אתה מכיר שלא מיובאים לארץ היום?
Indra, גם בחו"ל 500 יקרה יותר משאר המיניס. זה רכב רטרו, אתה משלם אקסטרה גם על זה. בדיוק כמו במיני או בחיפושית.
רק שבמיני וחיפושית הגימור קצת יותר גבוה ופלסטיקה הרבה יותר איכותית.
אני נכנס לאתר פיאט העולמי אני רואה דגמים שלא מגיעים לכאן, בנוסף סמלת בוחרת להביא דווקא תתי דגמים פשוטים ולא בעלי האיבזור המפואר כאילו דווקא להציג את פיאט כהכי לא מפותח..
אז כן השנה נראים סימנים של EVO ושל 500 מאובזרת יותר, זה שונה מה5 שנים האחרונות.
דגמים חדשים? אילו דגמים של פיאט אתה מכיר שלא מיובאים לארץ היום?
Indra, גם בחו"ל 500 יקרה יותר משאר המיניס. זה רכב רטרו, אתה משלם אקסטרה גם על זה. בדיוק כמו במיני או בחיפושית.
לגמרי לא מדויק. בדיקה במדריך למחירי רכב חדש באנגליה מגלה שפיקנטו 1 ליטר ידנית עולה שם סביב המחיר בו ניתן לקנות פיאט 500 1.2 פופ, שהוא הדגם הבסיסי להבנתי. נכון שיש פיקנטו זולה יותר, אבל מדובר בדגם שאינו מאובזר כפי שמאובזר זה הנמכר בארץ. ובכדי להסיר ספק, כזה הנוגע לרמות איבזור שונות, הרי הדגם הבסיסי של פיקנטו ידני עם המנוע הגדול יותר הזהה לזה הנמכר בארץ עם תיבה אוטומטית, שכידוע מאובזר למשעי, יקר יותר מהפיאט דנן. המצב כידוע כאן הפוך לחלוטין ובכבישים גם רואים את התוצאה. ובכל הכבוד אני לא רואה טעם רב בהגנה על היבואן או בנסיון לתרץ את תימחוריו, במיוחד שלדעתי כל אחד יכול לראות שבכך הוא מנסר את הענף עליו הוא יושב, לצערי יחד איתנו, או לפחות אלו בינינו שאוהבים את המותג ורוצים בהצלחתו כאן.
רק שבמיני וחיפושית הגימור קצת יותר גבוה ופלסטיקה הרבה יותר איכותית.
אני נכנס לאתר פיאט העולמי אני רואה דגמים שלא מגיעים לכאן, בנוסף סמלת בוחרת להביא דווקא תתי דגמים פשוטים ולא בעלי האיבזור המפואר כאילו דווקא להציג את פיאט כהכי לא מפותח..
אז כן השנה נראים סימנים של EVO ושל 500 מאובזרת יותר, זה שונה מה5 שנים האחרונות.
מעניין, נכנסתי עכשיו לאתר פיאט בבריטניה.
בראבו, יש.
500, יש. על שלל גרסאותיה.
פונטו, יש.
דובלו, יש.
פנדה, יש.
קובו, יש.
כל דגם שקיים באתר ההוא, משווק גם כאן.
מה זה אבזור מפואר? שליטה מההגה יש לך, בלו אנד מי יש, סאנרופים יש לך, עצור-סע יש לך, עור יש לך, טווין אייר יש לך.
חוץ מהטום טום, שלא משווקים כאן בארץ בלי קשר, אני לא רואה חוסר באבזור ממש.
מה גם שהם דיי פתוחים לבקשות מיוחדות.
מחירי הרכב כאן הם תוצאה ישירה של המחירים מהיצרן, שכן, קצת בעייתיים לצערנו.
באתר פיאט . קום יש דגמים שאין בארץ כגון FIAT IDEA או FIAT SEDICI ועוד...
קישור (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Fiat_Idea_front_20071102.jpg)
למה לא מביאים גרנדה 3 דלתות לא ספורטיבית?
באו נקווה שסמלת יודעת מה היא עושה. כי בנתיים כולם נוגסים מהשוק ופיאט לא
הסדיצ'י נמכרת בארץ.
לגבי השאר, אלו דגמים שמיועדים לשווקים אחרים, כמו דרום אמריקה למשל.
אין סיבה לייבא מספר רכבים שאולי נראים קצת שונים, אבל בפועל הם אותו דבר מבחינת סגמנט. זו קניבליזציה עצמית.
בעיני אחד הפספוסים הגדולים של סמל״ת זה בארקטה שלא הגיעה לישראל בזמנו וחבל מאד. כמובן שהיו עוד הרבה מאד דגמים שלא נמכרו בישראל ושוב חבל .
כן הבארקטה בהחלט היה רכב מעניין מאוד.
חבל שאלו היו זמנים חשוכים בארץ מבחינה מוטורית באופן כללי.
בארקאטה מתה, גם פיאט דינו, פיאט 130 ועוד כל מיני יצירות נהדרות. אפילו כל מיני בתי מעצבים אקזוטיים כמו מורטי שעשו מפיאטים כמו 850 וכאלה יצירות אמנות על גלגלים. אבל כל זה כבר איננו, היום פיאט צריכה להתבסס על הצלחת ה 500 על כל הורסיות שלה וזה פחות או יותר ההצלחה היחידה בכל חטיבת מכוניות הנוסעים שלהם וזה עצוב.
בארקאטה מתה, גם פיאט דינו, פיאט 130 ועוד כל מיני יצירות נהדרות. אפילו כל מיני בתי מעצבים אקזוטיים כמו מורטי שעשו מפיאטים כמו 850 וכאלה יצירות אמנות על גלגלים. אבל כל זה כבר איננו, היום פיאט צריכה להתבסס על הצלחת ה 500 על כל הורסיות שלה וזה פחות או יותר ההצלחה היחידה בכל חטיבת מכוניות הנוסעים שלהם וזה עצוב.
אתה כנראה לא בקיא בדגמי פיאט ובמה שהולך באירופה.
באירופה פיאט לא מתבססת על ה 500 אלא על דגמים נוספים שנמכרים שם ופה בארץ הקודש לא נמכרים (עקב החלטות תמוהות של סמל"ת).
סמל"ת צריכה להתעורר ומהר ולהתחיל לייבא דגמים נוספים שנמכרים באירופה כולל דגמי 4 על 4.
הבארקטה כלל לא מתה ובאירופה נמכרה בכמויות מאד מרשימות ואף יש לה מעט מועדונים לדגם זה.
סמל"ת בהחלטה הזויה החליטה בזמנו לא לייבא את הדגם הזה שיכל להיות הצלחה גדולה פה.
הייתי אתמול במוסך סמל"ת ונתקעתי שם 3 שעות על תיקון פשוט ובהזדמנות זו יצא לי לשבת בתוך הפנדה החדשה באולם התצוגה שלהם. עם כל הכבוד, הפלסטיקה פשוט מזעזת. פנים האוטו מרגיש זול בצורה מחרידה. אני יודע שאי אפשר לצפות להרבה בטווח המחירים הזה, אבל הפונטו אקטואל 2006 (הדגם הכי פחות מאובזר דאז) שלי מרגישה כמו מרצדס לעומת הדבר הזה.
אתה כנראה לא בקיא בדגמי פיאט ובמה שהולך באירופה.
באירופה פיאט לא מתבססת על ה 500 אלא על דגמים נוספים שנמכרים שם ופה בארץ הקודש לא נמכרים (עקב החלטות תמוהות של סמל"ת).
סמל"ת צריכה להתעורר ומהר ולהתחיל לייבא דגמים נוספים שנמכרים באירופה כולל דגמי 4 על 4.
הבארקטה כלל לא מתה ובאירופה נמכרה בכמויות מאד מרשימות ואף יש לה מעט מועדונים לדגם זה.
שוב אשאל, אילו דגמים של פיאט שנמכרים באירופה לא נמכרים כאן?
הברקטה כבר לא מיוצרת מאז שנת 2005, ככה שהיא לא יכולה להימכר בכמויות מאוד מרשימות.
אתה כנראה לא בקיא בדגמי פיאט ובמה שהולך באירופה.
באירופה פיאט לא מתבססת על ה 500 אלא על דגמים נוספים שנמכרים שם ופה בארץ הקודש לא נמכרים (עקב החלטות תמוהות של סמל"ת).
סמל"ת צריכה להתעורר ומהר ולהתחיל לייבא דגמים נוספים שנמכרים באירופה כולל דגמי 4 על 4.
הבארקטה כלל לא מתה ובאירופה נמכרה בכמויות מאד מרשימות ואף יש לה מעט מועדונים לדגם זה.
סמל"ת בהחלטה הזויה החליטה בזמנו לא לייבא את הדגם הזה שיכל להיות הצלחה גדולה פה.
אנא השכילני. ככל שידיעתי מגעת ואני באמת לא מתיימר לדעת הכל, הדגם היחיד של פיאט עם גירסת הנעה כפולה היא הפנדה שלמיטב ידיעתי בקושי החלה לבצבץ באלו הימים בגירסה החדשה שלה.
כפי שציין ובצדק קודמי הבארקאטה כבר אינה מיוצרת לא מעט שנים ולכך כיוונתי. לידיעתי המוגבלת אין לפיאט היום בארסנל כלום, למעט גירסאות אין ספור של ה 500, פנדה חדשה נחמדה, כמה דגמים בשלבי העלמות שונים כמו הבראבו, פונטו, סדיצ'י, כרומה ודגם המיקרוואן שתצלום שלו אתה מוצא כאן למעלה. מדובר כזכור במכוניות הנוסעים. בתחום המסחרי להבנתי התמונה מעט יותר ורודה.
וכל זה עגום, ודאי בהתחשב בהיסטוריה המאוד עשירה של המותג הזה, על מכוניות הנישה הנהדרות, העיצובים המדהימים והחדשניים לזמנם ( מולטיפלה אונו פנדה ואלו רק דוגמאות ) טכנולוגיות מתקדמות וכל הדברים שהפכו את המותג הזה למשהו באמת מיוחד ויוצא דופן. היום נשאר רק צל חיוור.
ומה שבאמת לא נמכר בארץ ואולי נדרש לכך הסבר הם דגמי הדיזל של המכוניות המוכרות. בהחלט אפשרי ששיווק מכוניות כאלו במחיר סביר היה יכול להוות זריקת מרץ לעסק.
גם אני חושב שפיאט פיספסו כאן ובגדול, הן מבחינת המחיר הגבוה והן מהבחינה שאכן השאירו רושם רע על הצרכן הישראלי (תחזוקה, חלקים, אמינות וכו') מעבר לכך יש כאן אלטרנטיבות טובות יותר (בעיני) גם מבחינת מחיר וגם מבחינת איבזור וחדשנות כמו למשל הקיה, שנכנסו לשוק בהססנות אך הוכיחו את עצמם מבחינת האמינות, המחיר, התחזוקה והנוחות - ואלו אלמנטים שחשובים לצרכנים במיוחד לצרכנים הישראלים.
הייתי מבין את ההתנהלות של סמל"ת אם לפיאט היה מלאי מכוניות מוגבל וכל מה שהיה אפשר להביא לארץ זה כמויות קטנות.
אבל לא, שומעים שפיאט סוגרים זמנית מפעלים מרוב מכוניות מיותרות.
אז אם יכולים למכור סקודה וסיאט חדשות שיצאו הרגע מהפיתוח ב60 אלף אז גם את הפיאט פנדה החדשה יכולים למכור ב60, ואנשים אולי יעדיפו את הפנדה בגלל המושב החמישי או החלונות האחוריים שנפתחים או העיצוב היותר נועז (שאני אישית לא אוהב)
ואת הפנדה הישנה שמקבלת 3 כוכבי בטיחות איך הם מוכרים באותו המחיר כמו הVAGs וקרוב מאוד לקיה? אם סיטרואן סי1 נמכרת ב55 אלף, ב"מבצע", אז גם פיאט יכולים עם הפנדה הישנה.
(הC1 \ 107 \ אייגו מכוניות זוועתיות עם דברים שלא האמנתי שאפשר לראות באוטו חדש, והם נמכרות יותר מהפיאטים)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.