davidka
23-11-12, 09:34
שלום לכולם!
הרבה זמן שלא כתבתי כאן, גם מפאת חוסר זמן וגם מפאת זה שהרכב היה בסדר ועשה עבודתו נאמנה בשנתיים האחרונות, אלא ש.........
לפני שלושה חודשים החלה נזילה של מים מהפקק שבין הגיר למנוע. דחיתי ודחיתי כי לא היה לי כסף לממן הורדת גיר וכל העבודה שמסביב.
לפני בקושי חודש, הנזילה הייתה כל כך רצינית, שמעבר לזה שהוספתי כמויות של נוזל קירור (איכותי יש לומר) שהלך לפח, הסטרטר ספג כמות גדולה מהנוזל - ושבק חיים.
כאן כבר לא יכולתי להמשיך ועשיתי את העבודה: הורידו גיר, החליפו קלאץ' חדש, החליפו פקקים, סטרטר משופץ וכל מה שצריך: 2000 ש"ח...
הכל היה נראה סבבה עד שהאוטו הביא לי את הנוק-אאוט שהיה ברור שיגיע ושבגללו תמיד אמרו לי לא לגעת בפיאט: המכונאי סגר נזילה במקום אחד - הלחץ חיפש מקום אחר ואטם הראש נפרץ!
נוזל חודר לצילינדר מס' 1 והרכב מזייף עד שהנוזל מתאדה.
זה רכב שעבר לפני שנתיים וחצי שיפוץ ראש (לפני שנמכר לי). אצלי מעולם לא התחמם ותמיד עם נוזל קירור מעולה. אבל תמיד אמרו לי: שיפוץ ראש בפונטו לא מחזיק. שנתיים שלוש - יקרה לך שוב.
השורה התחתונה היא כזו: אין לי כוונה לתקן את הרכב. מדובר בהשקעה שבשבילי היא כבר לא מקובלת. הרכב יפהפה, מאובזר ושמור (שמתי מודעה ביד 2), אם יש כאן מישהו שרוצה לקנות אותו, אני פתוח להצעות...
הרומן שלי עם פיאט נגמר. אני עובר ליפנית. שקט נפשי וחיסכון של כסף לאורך זמן.
עם זאת,לזכות הפונטו ייאמר שהיא רכב שהישיבה בו נוחה מאד והוא בהחלט זריז ומהנה לנהיגה.
הרבה זמן שלא כתבתי כאן, גם מפאת חוסר זמן וגם מפאת זה שהרכב היה בסדר ועשה עבודתו נאמנה בשנתיים האחרונות, אלא ש.........
לפני שלושה חודשים החלה נזילה של מים מהפקק שבין הגיר למנוע. דחיתי ודחיתי כי לא היה לי כסף לממן הורדת גיר וכל העבודה שמסביב.
לפני בקושי חודש, הנזילה הייתה כל כך רצינית, שמעבר לזה שהוספתי כמויות של נוזל קירור (איכותי יש לומר) שהלך לפח, הסטרטר ספג כמות גדולה מהנוזל - ושבק חיים.
כאן כבר לא יכולתי להמשיך ועשיתי את העבודה: הורידו גיר, החליפו קלאץ' חדש, החליפו פקקים, סטרטר משופץ וכל מה שצריך: 2000 ש"ח...
הכל היה נראה סבבה עד שהאוטו הביא לי את הנוק-אאוט שהיה ברור שיגיע ושבגללו תמיד אמרו לי לא לגעת בפיאט: המכונאי סגר נזילה במקום אחד - הלחץ חיפש מקום אחר ואטם הראש נפרץ!
נוזל חודר לצילינדר מס' 1 והרכב מזייף עד שהנוזל מתאדה.
זה רכב שעבר לפני שנתיים וחצי שיפוץ ראש (לפני שנמכר לי). אצלי מעולם לא התחמם ותמיד עם נוזל קירור מעולה. אבל תמיד אמרו לי: שיפוץ ראש בפונטו לא מחזיק. שנתיים שלוש - יקרה לך שוב.
השורה התחתונה היא כזו: אין לי כוונה לתקן את הרכב. מדובר בהשקעה שבשבילי היא כבר לא מקובלת. הרכב יפהפה, מאובזר ושמור (שמתי מודעה ביד 2), אם יש כאן מישהו שרוצה לקנות אותו, אני פתוח להצעות...
הרומן שלי עם פיאט נגמר. אני עובר ליפנית. שקט נפשי וחיסכון של כסף לאורך זמן.
עם זאת,לזכות הפונטו ייאמר שהיא רכב שהישיבה בו נוחה מאד והוא בהחלט זריז ומהנה לנהיגה.