liorda
23-10-12, 01:16
זה יהיה קצת הוצאת קיטור, אז תחזיקו חזק.
ברשותי פונטו ספייס אוט' 2001 כבר 4 שנים, והיום האוטו נכנס למוסך כדי לעבור ראש מנוע בפעם השלישית. אני מאוד מתוסכל מהרכב. אני נהג זהיר, מקפיד על טיפולים בזמן (במוסכים מורשים!), שומר מחימום יתר, בודק מים כל שבועיים ובכל זאת, שוב אותה תקלה.
מה זה אומר על האיכות הטכנית של הדגם? מה זה אומר על היכולות הטכניות של המוסכים? מה יכולה להיות הבעיה האמיתית של הרכב האומלל שלי?
קיבלתי הצעת מחיר של 2500 ש"ח "רק כדי לפתוח את המנוע ולהחליף אטם" (כי טיימינג עשו לפני שנה, בהחלפה הקודמת) ועל פי הזהרת המוסכניק, "אם נגלה משהו מסובך יותר המחיר יהיה הרבה יותר גבוה". מחיר סביר עבור מוסך מורשה?
ברשותי פונטו ספייס אוט' 2001 כבר 4 שנים, והיום האוטו נכנס למוסך כדי לעבור ראש מנוע בפעם השלישית. אני מאוד מתוסכל מהרכב. אני נהג זהיר, מקפיד על טיפולים בזמן (במוסכים מורשים!), שומר מחימום יתר, בודק מים כל שבועיים ובכל זאת, שוב אותה תקלה.
מה זה אומר על האיכות הטכנית של הדגם? מה זה אומר על היכולות הטכניות של המוסכים? מה יכולה להיות הבעיה האמיתית של הרכב האומלל שלי?
קיבלתי הצעת מחיר של 2500 ש"ח "רק כדי לפתוח את המנוע ולהחליף אטם" (כי טיימינג עשו לפני שנה, בהחלפה הקודמת) ועל פי הזהרת המוסכניק, "אם נגלה משהו מסובך יותר המחיר יהיה הרבה יותר גבוה". מחיר סביר עבור מוסך מורשה?