PDA

View Full Version : נוזל קירור paraflu, חובה ?


Kuturga
04-08-12, 22:00
קראתי בפורום שרוב האנשים בפורום שמים את הנוזל הזה paraflu. כי יצרן הרכב הגדיר כך. האם זה משפיע על משהו עם יש לי נוזל קירור אחר שניקנה באוטודיפו לדוגמה ?
מה יהיה לטובה עם אני יחליף אותו ?
והאם זה כל כך דרוש ?

תודה

-אודי-
04-08-12, 23:10
אני חושב שרוב הסטיגמה של פיאט "מתחממות"
קשור לזה שאנשים לא שמים פראפלו.

אבל זה מה שאני חושב..
נחכה שמבינים יותר יגיבו.

elians
05-08-12, 00:05
אני חושב שרוב הסטיגמה של פיאט "מתחממות"
קשור לזה שאנשים לא שמים פראפלו.

אבל זה מה שאני חושב..
נחכה שמבינים יותר יגיבו.

הן לא מתחממות יותר, הן פשוט רגישות יותר להזנחה, אצל רבים מהישראלים רווחת השיטה של "כל עוד זה עובד לא נוגעים" ... ואז שיש תקלה אחרי פספוס של שני טיפולים לרכב, מתלוננים "חרא של אוטו.. צרפתי / איטלקי מחורבן)...

אין אוטו לא טוב, יש בעלים לא טובים.

Kuturga
05-08-12, 00:25
הן לא מתחממות יותר, הן פשוט רגישות יותר להזנחה, אצל רבים מהישראלים רווחת השיטה של "כל עוד זה עובד לא נוגעים" ... ואז שיש תקלה אחרי פספוס של שני טיפולים לרכב, מתלוננים "חרא של אוטו.. צרפתי / איטלקי מחורבן)...

אין אוטו לא טוב, יש בעלים לא טובים.

מסכים עם כל מילה !!! אוטו שהם קנו גם ככה בזול יחסית הם רוצים לא לעשות טיפולים וליסוע כל החיים...

אבל משהו יעזור לי לגבי paraflu ?

לפני שנתיים היה לי סיפור במוסך מורשה של פיאט (כתבתי כתבה פה באתר על זה), הם גם שמו לי במקום נוזל קירור שהיה לי, מים רגילים. קניתי את הנוזל הקירור הרגיל והוספתי אותו כל תקופה... פעם בחודש-חודשיים אני מוסיף מים כי הם נופלים לי ממינימום למקסימום שזו גם עוד שאלה עם המים על מינימום חייבים להוסיף עוד עד שהם יעלו למקסימום ? (הלך לי בקבוק של ליטר מי קירור בשנתיים האלו, סביר?).
בקיצור עכשיו קראתי שצריך למלות רק ב paraflu.
האם זו בעיה לרוקן את הרדיאטור ולהחליף את הנוזל קירור שיש בפנים ?
כי אני יודע שהבעיה העיקרית זה האוויר בתוך מערכת הקירור...

Caveman
05-08-12, 10:26
עם כל ההמלצות שיש על הפראפלו, משעשע שאנשים עדיין ממלאים משהו אחר.
הרי המחירים דומים, ולפעמים גם זהים. אז למה לא למלא משהו שידוע שעובד טוב ומומלץ על ידי רבים?

Kuturga
05-08-12, 17:01
עם כל ההמלצות שיש על הפראפלו, משעשע שאנשים עדיין ממלאים משהו אחר.
הרי המחירים דומים, ולפעמים גם זהים. אז למה לא למלא משהו שידוע שעובד טוב ומומלץ על ידי רבים?

גם עכשיו פועל הכל טוב, וכמו שהבנתי בעיה זה להחליף את כל הנוזל קירור ועם הכל בסדר עדיף לא לגעת.... זאת השאלה
העם זה יעשה נזק או לא? ומה הדברים הטבים שכולם אומרים?

Caveman
05-08-12, 17:47
אם זה הליך מסובך בשבילך, שזה דבר לגיטימי, גש לבעל מקצוע שיבצע את העבודה בשבילך. הרי מבצעים החלפה של נוזל קירור אחת לתקופה בכל מקרה.
אם לא נשאר לך הרבה זמן עד להחלפה הקרובה, חכה קצת.

Kuturga
05-08-12, 18:03
הגיוני סבבה תודה
אני רוצה לדעת האם אנשים שהיה להם נוזל קירור רגיל הרגישו, ראו הבדל של עבודת האוטו עם הנוזל הקירור הספיציפי הזה ?

spice2003
28-09-12, 17:24
כן יש הבדל, אני בתקופה מאוד קצרה עכב כמה בעיות החלפתי הרבה פעמים נוזל קירור, בהתחלתי מלאתי נוזל פשוט(סופר דרינק הירוק) וכל פעם שהייתי מוציא אותו זה היה כאילו מהול בחלודה או משהו חום אחר, לאחר מכן התחלתי לשים פארפלו וכשניקזתי מים הם יצאו אותו דבר ויכולתי להשתמש בהם שוב, ולא, הנוזל הפשוט לא ניקה את המערכת ואז לא נשאר לכלוך לפארפלו אלא לדעתי הפארפלו עושה את העבודה שלו ולא עושה נזקים אחרים, הוא גם ניראה מרגיש אחרת כשנוגעים בו, את האמת גם אם הוא לא ברמה הגבוהה בעולם, הוא עובד, הוא מוכח, והוא באותו מחיר כמו נוזל רגיל אז למה לא לקנות ראבק? אנחנו כל כך שטופי מוח מכל הסטגימות, צרפתי, איטלקי, אמריקאי, גרמני, זה פשוט מעצבן, אני בנאדם שלא מאמין עד שאני לא חווה בעצמי ולכן קניתי פיאט, אני מטפל בה בצורה הטובה ביותר שאני יכול(אני לומד לאט לאט, עושה קצת טעיות אבל לא קריטיות ואני לא מזניח את הרכב), וטפו טפו הרכב פשוט מעולה.
ישראלים פשוט קמצנים\לא אוהבים שעובדים עליהם וזה מה שקורה, לא חסרים סיפורים כמו "ירדתי לאילת עם הפיג'ו שלי באמצע הדרך האוטו התחמם כי לא היו מים אבל סחבתי עד אילת וכשחזרתי מכרתי את הרכב, הצרפתיות האלה חרא!"..נו באמת אנשים פשוט שמים חלפים הכי זולים שיש, מזניחים את הרכב ומה הם מצפים אני פשוט לא מבין??
יש לי חבר בעבודה שאמר לי למה קנית פיאט אתה תהיה במוסך כל יום,מסתבר שגם לו הייתה פיאט שנת 96, הוא היה שם לה מים מהברז, מזניח אותה, נותן לה להתחמם כל היום היה מבלה איתה במוסך ומאז יש לו טראומה, ולעוד הרבה אנשים של98 אחוז מהם לא הייתה פיאט אבל "לחבר שלי היה והוא כל שני וחמישי היה במוסך". זה האופי הישראלי להכפיש בלי לבדוק עובדות!
אני לא מבין גדול ברכבים אבל לא צריך להיות גאון כדי להבדיל בין מוצר סיני זול למוצר איכותי, יש תוכנית בדיסקברי שמראה איך מייצרים כל מיני מוצרים, ובין היתר הראו גם כמה חלפים לרכבים, הם כמובן מראים את המפעל הרשמי ולא יצרן סיני, ואתם צריכים לראות את הבקרת איכות, את החומרים זה פשוט שמים וארץ, וזה לגבי כל דבר לא רק רכבים.

נכון שיש חלפים שהמחירים בשמים וחייבים להתפשר, יש חלופות כמו להזמין מחו"ל אבל מי שמתפשר על דברים קריטיים שלא יבוא אחרי זה בטענות.

צריך לעשות פעם אחת ולתמיד סוף לסטיגמות, יש הבדל בין "מחלות" של רכב שהם פאקים בייצור ובתכנון לבין הזנחה, קמצנות וחוסר צומת לב או חוסר ידע פשוט.

היום עשיתי חיפוש ב5 חנויות חלפים כדי לקנות שמן גיר, ולכולם יש שמנים זולים כי אין להם טעם להחזיק משהו איכותי, אף אחד לא רוצה לקנות! וזה קרה לי עם כמה חלפים שרציתי לקנות, אני אומר למוכר לא רוצה את זה תן לי משהו איכותי, לא מעניין אותי המחיר והוא אומר אין לי(יש כאלה שאומרים שזה איכותי מאוד כי אין להם משהו אחר אבל כבר למדי לראות מי מנסה למכור ואין לו מושג ירוק).

סליחה על התשובה הארוכה, הייתי חייב להוציא את זה! אני פשוט חיי בסיפורים האלה כל היום בעבודה, ברחוב, אנשים בלי רכב או שהיה להם רכב אחד בחיים משמיצים יצרנים בלי סוף, ממציאים סיפורים וזה מה שנוצר, כוחה של שמועה....

שבת שלום.

eli_h1
28-09-12, 18:08
ברוב הדברים אני מסכים איתך, אך הישראלי באיזה מובן צודק, עם רכב יפני הוא לא היה ניתקע גם אם התשמש נוזל פשוט או על אחת כמה וכמה במי ברז.
רכבי פיאט בכלליות לא עמידים כמו רכבים אחרים.
ברכבי כל השנים היה פארפלו ועדיין כשפתחתי את הראש ראיתי חלודה, הרכב לא התחמם וטופל בחלפים מקוריים ועדיין נאלצתי לעשות ראש מנוע.
מה שאני מנסה לומר זה שיש בלאי סביר לרכב, ברכבי פיאט הוא גדול יותר. לדעתי שווה את המחיר.

greenhero
29-09-12, 12:49
ברוב הדברים אני מסכים איתך, אך הישראלי באיזה מובן צודק, עם רכב יפני הוא לא היה ניתקע גם אם התשמש נוזל פשוט או על אחת כמה וכמה במי ברז.
רכבי פיאט בכלליות לא עמידים כמו רכבים אחרים.
ברכבי כל השנים היה פארפלו ועדיין כשפתחתי את הראש ראיתי חלודה, הרכב לא התחמם וטופל בחלפים מקוריים ועדיין נאלצתי לעשות ראש מנוע.
מה שאני מנסה לומר זה שיש בלאי סביר לרכב, ברכבי פיאט הוא גדול יותר. לדעתי שווה את המחיר.
יכול להיות שאתה צודק ורכב יפניה בן 15 יהיה במצב יותר טוב מפיאט בן 15.
אבל אני למשל לא מתכוון להחזיק רכב 15 שנה.

indra
29-09-12, 18:51
תעשו סיבוב קטן באיטליה, עוד סיבוב קטן ביוון, בבלקנים וכאלו. כמות הפיאטים העתיקות שם כמעט בלתי מובנת. ולא, לא מדובר בכאלו שעברו שיחזור או חידוש, סתם פיאטים בנות 40 ו 50, כמו פיאט 600 או 500 במונטנגרו או פנדות קופסתיות "חדישות" בנות שלושים ( למי שזוכר, עם המושבים הקדמיים הדקיקים והחכמים שניתן להפשיט מהם את הריפוד ולכבסו ) בצפונה של איטליה. והן מקפצות שם בכל מיני שבילי עיזים בהרים, בלי הצורך האוילי הזה לטעמי להתחבט בשאלה מה היה אוטו יפני עושה בגילן.

spice2003
29-09-12, 19:35
ברוב הדברים אני מסכים איתך, אך הישראלי באיזה מובן צודק, עם רכב יפני הוא לא היה ניתקע גם אם התשמש נוזל פשוט או על אחת כמה וכמה במי ברז.
רכבי פיאט בכלליות לא עמידים כמו רכבים אחרים.
ברכבי כל השנים היה פארפלו ועדיין כשפתחתי את הראש ראיתי חלודה, הרכב לא התחמם וטופל בחלפים מקוריים ועדיין נאלצתי לעשות ראש מנוע.
מה שאני מנסה לומר זה שיש בלאי סביר לרכב, ברכבי פיאט הוא גדול יותר. לדעתי שווה את המחיר.

מה שאתה אומר זה על אותו משקל של חלקים סינים לבין חלקים לא סינים, הכוונה שלי היא שברור שחלפים מקוריים לפיאט הרבה יותר טובים מחלפים סיניים, ובאותה מידה חלפים מקוריים למרצדס הרבה יותר איכותיים מחלפים לפיאט, זה על אותו משקל אבל העיקרון הוא שרכב פיאט או כל רכב אחר יכול להחזיק הרבה יותר ממה "שמנבאים" לו, 180K ואתה עושה מנוע זה המשפט הכי נפוץ על פיאט, והוא שגוי, הוא שגוי לגבי כל רכב לדעתי, אם הוצאת רכב מהחברה ואתה מטפל בו בצורה מסורה בלי לחסוך, אין סיבה שהוא לא ישרת אותך.
כשחיפשתי שמן גיר לרכב, אמרתי למוכר יש לך משהו טוב יותר מOIL SEA(החברה שהוא הציע לי), אז הוא שאל אותי איזה רכב יש לך אמרתי לו פונטו 2003, הוא אמר לי "זה לא אוטו שמפנקים, תשים מה שיש וזה יעבוד", ולמען האמת זה מה שרוב האנשים עושים.
בדרך כלל קונים רכב חדש, הטיפולים בהתחלה בחינם תחת האחריות, ואחרי זה מתחילים לחסוך פה קצת, שם קצת והבלאי גדל וגדל..

בכל אופן העקרון מובן, ברור שיש בלאי טבעי של הרכב השאלה עד כמה מקטינים אותו..
שבוע טוב

גל שאמיס
03-10-12, 18:12
כן יש הבדל, אני בתקופה מאוד קצרה עכב כמה בעיות החלפתי הרבה פעמים נוזל קירור, בהתחלתי מלאתי נוזל פשוט(סופר דרינק הירוק) וכל פעם שהייתי מוציא אותו זה היה כאילו מהול בחלודה או משהו חום אחר, לאחר מכן התחלתי לשים פארפלו וכשניקזתי מים הם יצאו אותו דבר ויכולתי להשתמש בהם שוב, ולא, הנוזל הפשוט לא ניקה את המערכת ואז לא נשאר לכלוך לפארפלו אלא לדעתי הפארפלו עושה את העבודה שלו ולא עושה נזקים אחרים, הוא גם ניראה מרגיש אחרת כשנוגעים בו, את האמת גם אם הוא לא ברמה הגבוהה בעולם, הוא עובד, הוא מוכח, והוא באותו מחיר כמו נוזל רגיל אז למה לא לקנות ראבק? אנחנו כל כך שטופי מוח מכל הסטגימות, צרפתי, איטלקי, אמריקאי, גרמני, זה פשוט מעצבן, אני בנאדם שלא מאמין עד שאני לא חווה בעצמי ולכן קניתי פיאט, אני מטפל בה בצורה הטובה ביותר שאני יכול(אני לומד לאט לאט, עושה קצת טעיות אבל לא קריטיות ואני לא מזניח את הרכב), וטפו טפו הרכב פשוט מעולה.
ישראלים פשוט קמצנים\לא אוהבים שעובדים עליהם וזה מה שקורה, לא חסרים סיפורים כמו "ירדתי לאילת עם הפיג'ו שלי באמצע הדרך האוטו התחמם כי לא היו מים אבל סחבתי עד אילת וכשחזרתי מכרתי את הרכב, הצרפתיות האלה חרא!"..נו באמת אנשים פשוט שמים חלפים הכי זולים שיש, מזניחים את הרכב ומה הם מצפים אני פשוט לא מבין??
יש לי חבר בעבודה שאמר לי למה קנית פיאט אתה תהיה במוסך כל יום,מסתבר שגם לו הייתה פיאט שנת 96, הוא היה שם לה מים מהברז, מזניח אותה, נותן לה להתחמם כל היום היה מבלה איתה במוסך ומאז יש לו טראומה, ולעוד הרבה אנשים של98 אחוז מהם לא הייתה פיאט אבל "לחבר שלי היה והוא כל שני וחמישי היה במוסך". זה האופי הישראלי להכפיש בלי לבדוק עובדות!
אני לא מבין גדול ברכבים אבל לא צריך להיות גאון כדי להבדיל בין מוצר סיני זול למוצר איכותי, יש תוכנית בדיסקברי שמראה איך מייצרים כל מיני מוצרים, ובין היתר הראו גם כמה חלפים לרכבים, הם כמובן מראים את המפעל הרשמי ולא יצרן סיני, ואתם צריכים לראות את הבקרת איכות, את החומרים זה פשוט שמים וארץ, וזה לגבי כל דבר לא רק רכבים.

נכון שיש חלפים שהמחירים בשמים וחייבים להתפשר, יש חלופות כמו להזמין מחו"ל אבל מי שמתפשר על דברים קריטיים שלא יבוא אחרי זה בטענות.

צריך לעשות פעם אחת ולתמיד סוף לסטיגמות, יש הבדל בין "מחלות" של רכב שהם פאקים בייצור ובתכנון לבין הזנחה, קמצנות וחוסר צומת לב או חוסר ידע פשוט.

היום עשיתי חיפוש ב5 חנויות חלפים כדי לקנות שמן גיר, ולכולם יש שמנים זולים כי אין להם טעם להחזיק משהו איכותי, אף אחד לא רוצה לקנות! וזה קרה לי עם כמה חלפים שרציתי לקנות, אני אומר למוכר לא רוצה את זה תן לי משהו איכותי, לא מעניין אותי המחיר והוא אומר אין לי(יש כאלה שאומרים שזה איכותי מאוד כי אין להם משהו אחר אבל כבר למדי לראות מי מנסה למכור ואין לו מושג ירוק).

סליחה על התשובה הארוכה, הייתי חייב להוציא את זה! אני פשוט חיי בסיפורים האלה כל היום בעבודה, ברחוב, אנשים בלי רכב או שהיה להם רכב אחד בחיים משמיצים יצרנים בלי סוף, ממציאים סיפורים וזה מה שנוצר, כוחה של שמועה....

שבת שלום.

חיפשת באוטוסטור? יש שם מוצרים איכותיים לרכב