התחבר

View Full Version : שווה לעשות לפונטו גג ניפתח?


יניב1190
21-07-12, 02:23
http://www.sunroof.co.il/pic/751.gif
המכיר של זה 8750
שווה?
http://www.sunroof.co.il/pic/1149.jpg

http://www.sunroof.co.il/pic/1147.jpg

agent5
21-07-12, 02:40
זה היה הרכב שלי. צילמת את זה אצל סביר?
מבחינת "שווה", לי זה היה שווה כי נהנתי מכל רגע עם הגג וזה הוסיף לי לחווית הנהיגה. יש כאלה שלא מחפשים גג נפתח. כלכלית זה לא תמיד שווה למרות שאני חייב לציין שזה הוסיף למחירון והחזרתי לפחות חלק מההשקעה.

yair068
21-07-12, 12:18
מיותר ביותר יקר מאוד
המנגנון מכני ועולה רק לכיוון למעלה אומנם גם זז אחורה
חדירות מים בהמשך
אין כמו האורגינלי ברוב הרכבים שזז חשמלי פנימה וגם אפשרות פתיחה בזוית

liorwohl
21-07-12, 14:17
כמעט 9000 שקל בשביל חלון בעייתי (חלודה, נזילות וכו') ?
גם אם לא היו שום בעיות זה בסך הכל חלון פוזה.
הרבה יותר עדיף לפי דעתי לשמור את הכסף הזה בצד כי עם כל הכבוד לפונטו ספייס אתה תעדיף להחליף אותה מיתשהו לאוטו חדש.

יניב1190
21-07-12, 15:06
את ההתמונות הוצאתי מאתר של החברה שעושה את זה...
אני רוצה להחליף את הרכב מתי שהוא... אבל לא יודע בא לי שיהיה באוטו שלי....

איתי398
21-07-12, 17:13
בא לך סאנרוף?! תשדרג את הרכב לרכב עם סאנרוף!
לפי דעתי תמכור את הפונטו שלך ותרכוש לך HGT עם סאנרוף אורגינל
גם רכב ספורט שמהנה יותר לנהיגה גם עם סאנרוף שאתה חושק בו....וב HGT תקבל סאנרוף אורגינל שאין איתו בעיות כמו עם הסאנרופים המקומיים....
בחישוב פשוט הרכב שלך שווה 10-15 אלף תוסיף לזה 8 וחצי שתכננת לעשות סאנרוף ואתה מביא אחלה HGT...
אחזקה של הHGT לא יקרה יחסית
תעשה את השיקול שלך לבד
בהצלחה

dennis
21-07-12, 18:06
זה היה הרכב שלי. צילמת את זה אצל סביר?
מבחינת "שווה", לי זה היה שווה כי נהנתי מכל רגע עם הגג וזה הוסיף לי לחווית הנהיגה. יש כאלה שלא מחפשים גג נפתח. כלכלית זה לא תמיד שווה למרות שאני חייב לציין שזה הוסיף למחירון והחזרתי לפחות חלק מההשקעה.

תהיתי לי.. אם זה אתה.. אבל HGT בצבע כזה מסתובבת כול יום בקריית שדה (איירפורט סיטי)..
במתחם של UTI..

איתי398
21-07-12, 18:18
תהיתי לי.. אם זה אתה.. אבל HGT בצבע כזה מסתובבת כול יום בקריית שדה (איירפורט סיטי)..
במתחם של UTI..

יכול להיות שזאת הHGT שהיתה שלי גם...
אבל רוב הסיכויים זה שהיא של הבחור שגר באחד המושבים ליד נמל התעופה שיש לו גם בצבע כזה רק ששלו היא בלי סאנרוף...

dennis
21-07-12, 18:47
יכול להיות שזאת הHGT שהיתה שלי גם...
אבל רוב הסיכויים זה שהיא של הבחור שגר באחד המושבים ליד נמל התעופה שיש לו גם בצבע כזה רק ששלו היא בלי סאנרוף...
ממה שזכור לי.. יש סאנרוף.. אם אני לא טועה.. הוא גם גדול יותר מהרגיל..:confused:

איתי398
21-07-12, 20:24
אז כנראה זאת זאתי....לי היה סאנרוף אורגינל...אחלה רכב ה HGT ...המחירים שלהם ירדו בטירוף...

dennis
21-07-12, 21:25
אז כנראה זאת זאתי....לי היה סאנרוף אורגינל...אחלה רכב ה HGT ...המחירים שלהם ירדו בטירוף...

אממ.. כן אני מחזיק ב 1 משלי.. המחירים באמת יירדו ברמות.. אבל זה בגלל המותג.. אם זה היה פולקסוואגן ולא פיאט היא הייתה יותר יקרה.. כך לדוגמא את הפולו GTI שנת 2000.. נמכרת ב- 35-40 אלף.. וHGT אפילו יותר עדיפה ממנה.. כי היא באה עם מנוע 1800 לעומת ה 1600 בGTI.. הכול המותג!!
לפי דעתי הרכב מעולה.. פה ושם יש קצת דברים לתקן.. בכול זאת רכב לא חדש.. (בלאי של השנים).

איתי398
21-07-12, 21:50
תתפלא אבל כל המכוניות מהשנתונים של ה HGT המחירים שלהם בקרשים...אפילו האיביזות מתחילות להישבר....שלא לדבר על הקליאו ספורט שכרגע בירידה חזקה.....
היום ב20 אלף אתה יכול למצוא אחלה HGT
אני את שלי רכשתי ב20 ונסעה כמו חדשה
מנוע לא לגם גרם שמן
נמכרה תוך פחות משבוע ביותר ממה שקניתי
עכשיו ביד 2 יש כמה בסביבות ה 20
המלצה שלי לבנאדם שרצה לעשות סאנרוף שכדאי לו מאוד לעשות את המעבר לHGT כי אין מה להשוות בינה לבין הספייס הרגילה...לא באמינות לא בפינוק לא בפוזה לא בכוח ולא בנוחות....

dennis
21-07-12, 22:32
תתפלא אבל כל המכוניות מהשנתונים של ה HGT המחירים שלהם בקרשים...אפילו האיביזות מתחילות להישבר....שלא לדבר על הקליאו ספורט שכרגע בירידה חזקה.....
היום ב20 אלף אתה יכול למצוא אחלה HGT
אני את שלי רכשתי ב20 ונסעה כמו חדשה
מנוע לא לגם גרם שמן
נמכרה תוך פחות משבוע ביותר ממה שקניתי
עכשיו ביד 2 יש כמה בסביבות ה 20
המלצה שלי לבנאדם שרצה לעשות סאנרוף שכדאי לו מאוד לעשות את המעבר לHGT כי אין מה להשוות בינה לבין הספייס הרגילה...לא באמינות לא בפינוק לא בפוזה לא בכוח ולא בנוחות....

מחזק את הדברים של איתי..
אם אפשר לשאול למה מכרת?!

איתי398
22-07-12, 00:44
מכרתי כי רציתי להשתדרג לרכב חזק יותר.....ושפרסמתי למכירה לא ידעתי שהיא תימכר כל כך מהר.....כולם בוכים שהשוק מת...הייתי בטוח שלפחות יקח חודש...מסתבר שזה לא תקף לכל הרכבים....הרכב היה באמת שמור ולמרות שהייתי יד 6 האוטו עבר רק 124 אלף קילומטר שמתועדים במוסך מורשה...הרכב נקנה מבחורה דתיה!!
בסופו של דבר אחרי 3 חודשים של חיפוש אחרי אימפרזה טורבו ירד לי כבר החשק.....ראיתי כל כך הרבה שבורות שיצא לי כבר המיץ.....
מרוב שהמחירים של הHGT בקרשים אני שוקל לקנות אחת...
רק בעיה אחת הציקה לי ברכב הזה.....הבעיה עם הטורים שהרכב נכבה....כל השאר היה פיקס...

יניב1190
22-07-12, 02:12
לא מוצא ביד 2 בכלל HGT

KHGT
22-07-12, 05:05
מרב שאין לי זמן אפילו לא נכנס כבר לפורום הרבה..
אבל הינה לך "המדריך" איך למצוא את כל ה-HGT למכירה.
http://img526.imageshack.us/img526/548/1112zq.jpg

תעשה לפי השלבים ולא אמורה להיות לך בעיה. בהצלחה במציאת הכלה החדשה!


K.

agent5
23-07-12, 18:23
ראשית זה היה הרכב שלי כי זה המספר שלי (רישוי). דבר שני, הרכב כיום שייך למכונאי שלי שנמצא באיזור של איירפורט סיטי (יהוד) אז הדיוני שרואים אותו הרבה. לגבי כל אלה שחוששים- קצת משא ומתן אפשר גם לקנות סאן רוף של סביר בסביבות 6.5 אבל זה לא קל. מבחינת אחריות, הסאן רוף הזה עם אחריות של 6 שנים, סביר הם המתקינים הכי מוכרים באיכות ואחריות ונזילות ממש לא דבר שיקרה שם. יותר מכך, כל היבואנים שרוצים להוסיף סאן רוף בהתקנה מקומית עושים זאת דרך סביר. מי שמבין בתחום יודע שהעובדה שזה "נכנס" פנימה לא אומר פחות בעיות או נזילות. ראיתי לא מעט HGT עם סאן רוף "אורגינל" שחוו בעיות של נזילות ובעיקר יצאו מהמסילה שלהם, נפוץ למדי. סתם קצת להבהיר את הנושא. לדעתי זה משתלם אם מתכוונים להחזיק את הרכב עוד מספר שנים. אי אפשר רק להסתכל על ערך כלכלי ב פאן, אם סאן רוף "עושה" לך את זה אז שווה לדעתי עוד להשקיע כדי להשלים את החוייה אבל זו רק דעתי.

dennis
23-07-12, 19:54
ראשית זה היה הרכב שלי כי זה המספר שלי (רישוי). דבר שני, הרכב כיום שייך למכונאי שלי שנמצא באיזור של איירפורט סיטי (יהוד) אז הדיוני שרואים אותו הרבה. לגבי כל אלה שחוששים- קצת משא ומתן אפשר גם לקנות סאן רוף של סביר בסביבות 6.5 אבל זה לא קל. מבחינת אחריות, הסאן רוף הזה עם אחריות של 6 שנים, סביר הם המתקינים הכי מוכרים באיכות ואחריות ונזילות ממש לא דבר שיקרה שם. יותר מכך, כל היבואנים שרוצים להוסיף סאן רוף בהתקנה מקומית עושים זאת דרך סביר. מי שמבין בתחום יודע שהעובדה שזה "נכנס" פנימה לא אומר פחות בעיות או נזילות. ראיתי לא מעט HGT עם סאן רוף "אורגינל" שחוו בעיות של נזילות ובעיקר יצאו מהמסילה שלהם, נפוץ למדי. סתם קצת להבהיר את הנושא. לדעתי זה משתלם אם מתכוונים להחזיק את הרכב עוד מספר שנים. אי אפשר רק להסתכל על ערך כלכלי ב פאן, אם סאן רוף "עושה" לך את זה אז שווה לדעתי עוד להשקיע כדי להשלים את החוייה אבל זו רק דעתי.

לגבי המכונאי שלך..אולי יש לך מושג.. :confused:.. שמתי לב שבמבנה של ה UTI (איירופורט סיטי).. יש מן חבר'ה שמייבאת חלקי חילוף מח'ול.. של סובארו בעיקר.. אבל ראיתי של לנצ'יה ואלפא אם אני לא טועה.. האם שם הוא עובד, (או אוסף את החלקים)? אם תוכל לשאול אותו אם יש שם חלקים לHGT... ומה המוסך שלו?!.. יש כמה דברים שאני צריך...:D