elishay4
19-07-12, 17:59
שלום.:)
ברשותי פונטו 98 ידנית XTZ75.
לפני כחודש וחצי בערך הייתי במוסך עקב בעיה של בריחת גז.
ראיתי שהוא מצא שהיה חור בצינור (שנמצא בין הרדיאטור לטמבון), חסמו לי את החור. ובצעו ואקום ומילוי גז והאוטו קירר והייתי מבסוט. (לקח על זה 300 ש"ח).
אחרי בערך שבועיים הייתה ירידה דרסטית ברמת הקירור, הלכתי אליו שוב והמוסכניק בדק אם יש גז ואכן היה גז והוא אמר שיש לחות במערכת ולחץ גבוה מידי (משהו כזה) הוא שוב עשה ואקום ומילא גז.. ושוב קירר ושוב הייתי מבסוט.
שלושה שבועות אחרי זה שוב הייתה ירידה של רמת הקירור ושאני אומר ירידה זה אומר לא מקרר, ושוב הלכתי אליו ושוב הוא אמר שיש גז אבל יש לחות במערכת וזה לא אמור לקרות . ושוב עשה ואקום רוקן את הגז ומילא שוב.. (הפעמיים האלה של המילוי ללא עלות כמובן.)
והשאלה שלי בגדול היא: איך נוצר לחות במערכת? ואיך מונעים זאת? האם יש פתרון לזה?
(נ.ב כמה ימים אחרי שסתמו לי את החור בצינור, החלפתי רדיאטור חדש לפונטו, לא יודע אם יש קשר אבל רק לידע הכללי)
תודה מראש.
ברשותי פונטו 98 ידנית XTZ75.
לפני כחודש וחצי בערך הייתי במוסך עקב בעיה של בריחת גז.
ראיתי שהוא מצא שהיה חור בצינור (שנמצא בין הרדיאטור לטמבון), חסמו לי את החור. ובצעו ואקום ומילוי גז והאוטו קירר והייתי מבסוט. (לקח על זה 300 ש"ח).
אחרי בערך שבועיים הייתה ירידה דרסטית ברמת הקירור, הלכתי אליו שוב והמוסכניק בדק אם יש גז ואכן היה גז והוא אמר שיש לחות במערכת ולחץ גבוה מידי (משהו כזה) הוא שוב עשה ואקום ומילא גז.. ושוב קירר ושוב הייתי מבסוט.
שלושה שבועות אחרי זה שוב הייתה ירידה של רמת הקירור ושאני אומר ירידה זה אומר לא מקרר, ושוב הלכתי אליו ושוב הוא אמר שיש גז אבל יש לחות במערכת וזה לא אמור לקרות . ושוב עשה ואקום רוקן את הגז ומילא שוב.. (הפעמיים האלה של המילוי ללא עלות כמובן.)
והשאלה שלי בגדול היא: איך נוצר לחות במערכת? ואיך מונעים זאת? האם יש פתרון לזה?
(נ.ב כמה ימים אחרי שסתמו לי את החור בצינור, החלפתי רדיאטור חדש לפונטו, לא יודע אם יש קשר אבל רק לידע הכללי)
תודה מראש.