PDA

View Full Version : פנסים של מריאה לבראבו, טרמוסטטים, זיהום אוויר (ועוד דברים)


27-01-07, 11:25
כמו שכתוב בכותרת הייתי רוצה לשים לבראבו שלי פמסים קדמיים של פיאט מריאה, היכן ניתן להשיג בצפון (איזור נהריה)?

וכמו כן הייתי רוצה לדעת כמה יכולה לעלות לי בערך החלפת טרמוסטט במוסך מורשה כלשהו בצפון, רפי, פה הייתי רוצה להעזר בך.

מצורפת גם תמונה, אם מישהו יודע היכן ניתן להשיג מגיני בוץ כמו שיש לבראבו שבתמונה שישתף אותי במידע, תודה ויום נהדר

http://img440.imageshack.us/my.php?image=siderearfj3.jpg

27-01-07, 11:50
איני יודע מה המחיר להחלפת טרמוסטט אך המוסך המורשה פיאט הקרוב אליך
הנו "מוסך פטין" שברח' העמל 4 עכו, טל' 04-9916571.
דרכם תוכל גם לרכוש הפנסים ואני משער שכוונתך לפנסים הראשיים עם הזכוכית החלקה.
למה אתה רוצה להחליפף הפנסים?.
בברכה - רפי לין :)

27-01-07, 12:14
כי אני רוצה את הפנסים עם הזכןכית מגדלת באמצע, ועוד דבר, תוכל להגיד לי האם חום המנוע שלי תקין אם כשאני נוסע בעיר לוקח למנוע להתחמם הרבה זמן עד שהוא מגיע לחצית וכשהו מגיע לחצי הוא עובר אותו בקו אחד ונשאר שם, אבל בנסיעה בינעירונית המנוע מתקרר עד לרבע מהטמ"פת האם בעיה היא בטרמוסטט? כדאי להחליף אותו?

ועל הדרך תוכל לתת לי מספרים של פירוקיות באיזור הצפון?
תודה רפי

27-01-07, 13:25
יתכן מאוד שיש להחליף הטרמוסטט וניתן לבדוק זאת במוסך.
קצת פרוקיות רכב בצפון:
1. "חלקי חילוף שאדי" שבדלית אל כרמ, טל' 04-8395420 או 052-5254841.
2. "י.ל. חלפים" שבא.ת בלו-בנד חיפה, טל' 057-7403789 ובקש את יוני או יניב.
3. "יורופ חלפים" שבנשר, טל' 04-8200391/2.
בברכה - רפי לין :)

27-01-07, 17:40
תודה רפי על התגובות.
:D

בזמן האחרון צריכת הדלק שלי עלתה האם יש לזה קשר כלשהוא לטרמוסטט?

28-01-07, 18:47
תודה רפי על התגובות.


בזמן האחרון צריכת הדלק שלי עלתה האם יש לזה קשר כלשהוא לטרמוסטט?

28-01-07, 18:55
תודה רפי על התגובות.


בזמן האחרון צריכת הדלק שלי עלתה האם יש לזה קשר כלשהוא לטרמוסטט?
אכן כן תרמוסטט שתקוע במצב פתוח, גורם למנוע לעבוד על קר , מה שגורם לבלאי למנוע לטווח הארוך, ולהעשרת תערובת הדלק על ידי המחשב, בגלל חיישן טמפרטורה , שמורה לו על טמפרטורת מים קרה, ולכן העשרת הדלק נמשכת לזמן ארוך יותר מהנדרש והרצוי, והתוצאה הגדלת תצרוכת הדלק.
בברכה
צביקה

28-01-07, 19:49
1. צביקה תודה על התגובה, הבעיה היא שלוקח למנוע שלי להתחמם די הרבה זמן בנסיעה בעיר, וכשהוא מתחמם זה קורה קצת אחרי החצי ואז המאורר מתחיל לפעול, בכביש על 90 קמ"ש מחוג הטמפ' יורד עד לרבע, האם הדבר יכול לגרום לצריכת גבוה? האם כדאי להחליף טרמוסטט?

2. ועוד שאלה, בטסט שהיה לי עברתי בקושי את בדיקת הגזים, להלן התוצאות:

סל"ד סרק: 892
CO: 0.02
למבדה: 1.03 כשהמקסימום הוא 1.03
חום מנוע: 91 חיממתי כמה שיכולתי כדי לעבור את הטסט.

מה כדאי לעשות עם הלמבדה? האם צריך להחליף או אפשר לנקות את החיישן? ומה סדר גודל המחירים בטיפול בלמדה ברכב זה?
האם הלמבדה גורם לצריכת דלק גבוה מהרגיל?
אבקש להתייחס בבקשה לכל השאלות שנשאלו.

אגב, הרכב הוא פיאט בראבו, 1600, אוטומטית עם 137000 ק"מ.
הרכב עומד בכל הטיפולים במן והנסיעות הן רגועות בלי קריעות כלל.

תודה מראש על התשובות ועל הסבלנות. :roll:

28-01-07, 21:33
ברכבך הטרמוסטט מתחיל להיפתח ב-85 מעלות ונסגר ב-81 מעלות, אז אם החום לא יורד מתחת ל-81 מעלות הרכב שלך במצב תקין.

הבדיקת זיהום שלך תקינה מלבד ערך הלמבדה. ערך למבדה גבוה בד"כ מלמד על סחיבת אוויר איפשהו. (יש יותר מדי חמצן).

חיישן הלמבדה אמור לתקן את ערך הלמבדה - אבל עד גבול מסויים. ייתכן שיש לך חור קטן באגזוז, או חיבור לא טוב בין האגזוז לממיר וכו'. יכול להיות שגם יש לך יניקת אוויר ממערכת הוואקום.

29-01-07, 01:20
גם אצלי, עם טרמוסטט חדש (בן חודשיים), יש את התופעה הנ"ל של התקררות עד לרבע בנסיעה מהירה. הטרמוסטט הוחלף אצל שמשון ככה שקשה לי להאמין שהותקן טרמוסטט לא מתאים לרכב.

אבדוק את העניין.

29-01-07, 06:35
רענן, בפונטו דור ראשון הטרמוסטט נפתח ב-89 מעלות, ונסגר ב-85 מעלות. אז אם המחוג יורד עד הרבע, הכל תקין.

29-01-07, 07:50
ואני התחלתי לחשוש מזה שאני נוסע על מנוע קר.

תודה.

29-01-07, 14:55
ואני התחלתי לחשוש מזה שאני נוסע על מנוע קר.

תודה.

גמאני :arrow:

29-01-07, 18:21
חברים אבקש לא לסטות מהנושא, אבקש להתייחס לשאלותיי כמפורט:
1. צביקה תודה על התגובה, הבעיה היא שלוקח למנוע שלי להתחמם די הרבה זמן בנסיעה בעיר, וכשהוא מתחמם זה קורה קצת אחרי החצי ואז המאורר מתחיל לפעול, בכביש על 90 קמ"ש מחוג הטמפ' יורד עד לרבע, האם הדבר יכול לגרום לצריכת גבוה? האם כדאי להחליף טרמוסטט?

2. ועוד שאלה, בטסט שהיה לי עברתי בקושי את בדיקת הגזים, להלן התוצאות:

סל"ד סרק: 892
CO: 0.02
למבדה: 1.03 כשהמקסימום הוא 1.03
חום מנוע: 91 חיממתי כמה שיכולתי כדי לעבור את הטסט.

מה כדאי לעשות עם הלמבדה?
3. האם צריך להחליף או אפשר לנקות את החיישן?
4. ומה סדר גודל המחירים בטיפול בלמדה ברכב זה?
5. האם הלמבדה גורם לצריכת דלק גבוה מהרגיל?
6. איך ניתן לזהות חור באגזוז אשר לסיט את ערך הלמדה?
אבקש להתייחס בבקשה לכל השאלות שנשאלו.

אגב, הרכב הוא פיאט בראבו, 1600, אוטומטית עם 137000 ק"מ.
הרכב עומד בכל הטיפולים במן והנסיעות הן רגועות בלי קריעות כלל.

תודה מראש על התשובות ועל הסבלנות.

29-01-07, 19:18
כתבתי לך כבר תשובה בקשר לטרמוסטט...

חיישן למבדה בודקים עם אוסילוסקופ או האגזמינר של פיאט במוסך.

מכונאי מוכשר עם הציוד המתאים יוכל להגיד לך אם טמפ' המנוע שלך בנסיעה בין עירונית נמוכה מדי, איך חיישן הלמבדה מתנהג וגם איך לסדר את ערך הלמבדה הגבוה.

29-01-07, 19:26
כמה בערך עולה כל הסיפור הזה +/- ?
כלומר התחברות לסקאנר הזה מה שאמרת?

30-01-07, 09:44
אין לי שמץ :)

אבל תתקשר למוסך שמשון (שנמצאים ביהוד) ואני בטוח שהם ישמחו לעזור לך :)