View Full Version : סיפור הקלאץ בפיאט שלי -מבקש הכוונה
שלום חברים
פונטו ספייס 2002 ELX ידני
סיפור של קלאץ קשה ורעשים -חריקות בעת לחיצה על הדוושה
משאבה עליונה הוחלפה למתכתית -זה לא הפסיק את הרעשים (רעש של גומי יבש אולי פלסטיק..) וזה לא הגומי של הדוושה-משאבה תחתונה תקינה
מזה חודש הקלאץ (הדוושה) נתקעת לריצפת הרכב ואי אפשר להוציא או להכניס ידית להילוכים
אתמול הוחלף הקלאץ לחדש של VALEO וזה לא פטר את הבעיה ...דוושה נתקעת לריצפה וזה תוקע גם את הידית בהילוך...
כש זה נתקע, גלגל התנופה או מה שנמצא שם נשאר מחובר והרכב נוסע ברגע שאני מרים את הרגל מהדוושה, למרות שזה דבוק לריצפה ..
היום אני חוזר למכונאי שלי לבירור נוסף ובתקווה לפיטרון הבעיה-אגב הרעשים באים מסט של פלסטיקים או גומיות שנמצאות על המוט שמחזיק את שתי הדוושות -קלאץ ובלמים-כך הוא טוען לפחות
מישהו יכול לעזור /לכוון במה מדובר ?
תודה
אצלי שטיח יכול לתקוע את הדוושה
לדעתי משאבה תחתונה תקולה
ומי שעשה לך את העבודה תגיד לו שיהיה בריא שיסיים את העבודה כמו שצריך
moshefarag
21-06-12, 11:21
:confused:שלום חברים
פונטו ספייס 2002 ELX ידני
סיפור של קלאץ קשה ורעשים -חריקות בעת לחיצה על הדוושה
משאבה עליונה הוחלפה למתכתית -זה לא הפסיק את הרעשים (רעש של גומי יבש אולי פלסטיק..) וזה לא הגומי של הדוושה-משאבה תחתונה תקינה
מזה חודש הקלאץ (הדוושה) נתקעת לריצפת הרכב ואי אפשר להוציא או להכניס ידית להילוכים
אתמול הוחלף הקלאץ לחדש של VALEO וזה לא פטר את הבעיה ...דוושה נתקעת לריצפה וזה תוקע גם את הידית בהילוך...
כש זה נתקע, גלגל התנופה או מה שנמצא שם נשאר מחובר והרכב נוסע ברגע שאני מרים את הרגל מהדוושה, למרות שזה דבוק לריצפה ..
היום אני חוזר למכונאי שלי לבירור נוסף ובתקווה לפיטרון הבעיה-אגב הרעשים באים מסט של פלסטיקים או גומיות שנמצאות על המוט שמחזיק את שתי הדוושות -קלאץ ובלמים-כך הוא טוען לפחות
מישהו יכול לעזור /לכוון במה מדובר ?
תודה
שוב אני נאלץ להיות סותר. :)
מי אמר לך שהבעיה בקלאץ ?. למה החליפו שלא לצורך ?. מחליפים כאשר הקלאץ מחליק, או המסב רועש.
הבעיה היא בדיוק מה שיאיר כתב. אין לך הפרדה.
דוד.
יאיר ודוד - תודה
גם המכונאי שלי אמר כך - הפרדה
רק יום ראשון הרכב יגיע אליו -בינתיים אני נוסע ללא בעיות ואני לא לוחץ את הדוושה עד הרצפה
לגבי הטעות של המכונאי שלא שם לב או לא יודע מה,אז שיהיה בריא באמת , אבל אם אצטרך שוב תיקון של בעיה מסוימת (לא טיפול רגיל או כדומה) אני בבעיה כי אין לי מישהו אחר וגם סבלנות "לגלות" על חשבוני $$ מכונאי אחר-אין לי. היום אין אחד שלא טועה- המבחן שלו הוא אם הוא יכיר בטעות ויקח אחריות . :)
תודה
אתה יכול להמשיך לחלום ולחפש מכונאי שיקח אחריות הרי מזה הם מתפרנסים
ישנם בודדים וצריך למצוא אותם ובטוח שהם לא מתחת למרפסת שלך
יש פה המלצות למוסכים של פיאט וגם לא מורשים שימליצו לך
אוי יאיר כמה שאתה צודק.
ראה כאן בדיוק אותו מקרה עם הוצאה הרבה יותר גדולה. רפי לין הפנה אותי לשם.
http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=23395&sid=8e17cb0898cf4ed33dddf04f14fd112f
דוד.
אתה יכול להמשיך לחלום ולחפש מכונאי שיקח אחריות הרי מזה הם מתפרנסים
ישנם בודדים וצריך למצוא אותם ובטוח שהם לא מתחת למרפסת שלך
יש פה המלצות למוסכים של פיאט וגם לא מורשים שימליצו לך
:) אם קיבלת רושם שאני חולם על זה , זו טעות
המלצות גם כן לא חסרות בכלל -רק שהן נכונות לגבי כולם עד שקורה משהו -וזה בד"כ בפעם השלישית-רביעית או יותר לאחר שפונים לאותו ה"מומלץ"
זה לפחות הניסיון שלי אבל לא נורה אני אסתדר והסתדרתי עד עכשיו ;)
שבת שלום ותודה
משאבת קלאץ תחתונה הוחלפה גם -זה לא פטר את הבעיה...
לי יש תחושה שלא מזה הבעיה אלה גלגל התנופה נתקע מחובר וזה תוקע את הדוושה וכך גם הידית הילוכים בהילוך..
כש אין הילוך משולב אפשר לשחק חופשי עם הקלאץ והוא לא נתקע..
זה יכול להיות ?
מה זה ? "גלגל התנופה נתקע מחובר וזה תוקע את הדוושה". אין מצב כזה.
מה שכן יכול להיות, שמסב הלחץ נתקע על השרוול ולא חוזר. או שאינו יושב בתוך המזלג.
לא נראה לי שיש קשר "ל- כשאין הילוך משולב אפשר לשחק חופשי עם הקלאץ והוא לא נתקע.."
אלא אם יש בעיה בגיר. בכול מקרה צריך להוריד שוב את הגיר, ולראות מה קורה שם.
דוד.
תודה דוד -אני כבר אמסור לו לבדוק את זה
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.