idanohh
14-05-12, 02:24
שלום,
טוב אז החלפתי אתמול את הפתחי אוורור של המזגן והרדיו שהיו שבורים כמעט לחלוטין (חלק מאי ביי )
תוך כדי פירוק היה צריך למשוך את כל הדש בורד החוצה ואיתו למשוך את תיבת ההילוכים וכ'ו ...
הגומי של תיבת ההילוכים נקרע (ממש קצת ממנו ) אני לא בטוח איך הוא היה מחובר.
הכוונה לחלק הגומי שזז כאשר אתה מעביר הילוכים ( מ P ל D ובחזרה ) שלא יהיה חור לתוך התיבה... הגומי הקרוע הוא בחלק של ה P
אולי מישהו יכול להסביר ? האם פשוט מדביקים את זה ?
תודה
טוב אז החלפתי אתמול את הפתחי אוורור של המזגן והרדיו שהיו שבורים כמעט לחלוטין (חלק מאי ביי )
תוך כדי פירוק היה צריך למשוך את כל הדש בורד החוצה ואיתו למשוך את תיבת ההילוכים וכ'ו ...
הגומי של תיבת ההילוכים נקרע (ממש קצת ממנו ) אני לא בטוח איך הוא היה מחובר.
הכוונה לחלק הגומי שזז כאשר אתה מעביר הילוכים ( מ P ל D ובחזרה ) שלא יהיה חור לתוך התיבה... הגומי הקרוע הוא בחלק של ה P
אולי מישהו יכול להסביר ? האם פשוט מדביקים את זה ?
תודה