התחבר

View Full Version : מצבר.


davidmzr
03-05-12, 11:10
היכן ניתן לקנות מצבר זול לפונטו שקניתי, עם משלוח עד אליי ?.
דוד.
נ.ב הכוונה למצבר חדש.

yair068
03-05-12, 11:20
עוד פעם חתול בשק או שיצאתה לפנסיה
הוורטה הכחול לדעתי טוב
קנה מספק החלפים שלך בסביבות 400-450 ש"ח

davidmzr
03-05-12, 11:30
לא בא לנסוע ב-GT, רוצה עם משלוח. ארז אסר עלי לעשן ברכב. :)
בינתיים אני מחליף פלגים, שמן, פילטר שמן, ולאחר מכן אבדוק למה הוונטה לא עובדת.
לא החלפתי קודם, משום שרציתי קודם להניע ולראות מה קורה. כי לפי הסיפורים של המכונאי ממנו נגרר הרכב, המנוע אמור היה להיות תפוס, או לפחות לדפוק.
ברוך השם מנוע מצויין.
דוד.

yair068
03-05-12, 11:39
לדעתי פתחו את ראש המנוע ראו נוזל קירור נבהלו ומצד שני המוסכניקים המניאקים האלה חייבים לנפח שהמנוע דפוק כדי להחליף מנוע + עבודה יהיה שווה


זה מה שכתבתי לך אז כל מילה בסלע

davidmzr
03-05-12, 11:46
"אין האופה מעיד על עיסתו"
אבל לי מותר לומר, שכל מילה שלך עדיין חקוקה בסלע. :)
להחליף מנוע וגם לקבל את המקורי בחינם. רוב הלקוחות לא מבקשים את המנוע המקורי לאחר ההחלפה.
דוד.

davidmzr
04-05-12, 13:05
תודה רבה לרפי לין על הצילצול ביוזמתו.
עובדיה משנפ ביקש על מצבר 470 ש"ח, 50A. כמו כן אמר שישלם לי על כל מצבר תקול שיש לי. 30 ש"ח. יש ברשותי 12 מצברים תקולים.
יאיר, אני צריך שעון חום מכני. יש בפונטו שעון פרנהייט, הוא מגיע לסוף אבל הרכב לא מתחמם.
הוונטה כבר עובדת, החלפתי ממסר. המזגן מקפיא.
הבוקר הנעתי את הפונטו, עבד חצי שעה במקום. יש עשן באגזוז.
לדעתו של רפי וגם לדעתי, יש מצב שהאגזוז מלא מים ושמן מהתקלה הקודמת..
מחכה שיתקרר אוריד ואראה מה מצב הפלגים. לאחר מכן אפרק את האגזוז מהסעפת ואניע.
אם יהיה עשן, אחליף מנוע מהפונטו השנייה.
לואיס לא נראה לי נכון מה שאמרת. "רכב שהורד מהכביש, לא ניתן להעביר את המנוע שלו".
דוד.

dodihob
04-05-12, 13:53
דויד, מצבר עם 12 חודשי אחריות או 20?

yair068
04-05-12, 14:06
בטח שיהיה עשן אחרי בעיה שהיתה
סע נסיעה בכביש פתוח כמה ק"מ עם לחיצות טובות על הגז ואח"כ בדוק את העשן
לאחר מכן בדוק את ,מפלס המים ,שמן ,מדיד שמן ,
אין לי שעון חום
אם יש לך שעון בנפרד אפשר להוציא אותו ולהרכיב את לוח השעונים עם שעון צלזיוס ושעון סל"ד
מחיר טוב למצבר

davidmzr
04-05-12, 17:38
יאיר ורפי, בא לי לשיר, לא מצאתי שיר שיתאים למצב.
ויתרתי על פירוק הפלגים והסעפת. ארז עשה סיבוב של 20 ק"מ.
לא יאומן העשן פסק לחלוטין.
סיפרתי לו, שעוד שהיה בצית, עשיתי אוברול לקבלן בנין, באופל רקורד 1.7.
יומים לאחר האוברול הרכב עישן באגזוז. את החריטות עשיתי אצל "סמוך" ברשל"צ.
דיברתי אם אברהם מ"סמוך", שאמר לי סע לפחות 100 ק"מ, האגזוז מלא שמן.
מי אמר שלא כייף לחיות על זכרונות העבר ?.
נשאר רק להחליף שעון חום. ארז עכשיו מחליף טמבונים.
תראה איזה צורה קיבל האוטו עם הטמבון החדש.
דוד.

yair068
04-05-12, 17:49
פיי כמה פונטואים לבנים יש אוליי אני אצבע ללבן נעשה מפגש רק של הלבנים :)
עכשיו הבנתה ברוך למה רצו להחליף מנוע
הקיצר מוכר כולל כל ההוצאות

davidmzr
04-05-12, 18:39
למכור לא. התחלתי להתאהב באוטו. תראה מקדימה. החליף גם את פנסי האיתות ללבן. היו צהובים.
דוד.

yair068
04-05-12, 19:29
תשמע נראה יפה מאוד

chesh
04-05-12, 19:38
ממש חתיכה ומוכנה לקיץ!

davidmzr
04-05-12, 19:45
נכון מוכנה לקייץ, המזגן מקפיא. אבל החימום מגושר.
החלטנו שלא כדאי להוריד דשבורד בגלל החימום. יש זמן עד החורף.
דוד.

רפי לין
04-05-12, 21:21
עובדיה הוא לא מ"שנפ", אבל משווק בעיקר את מצבריהם (ברחבי הארץ) וגם טלפונית והוא נמצא כאן:
www.musach.co.il/details.asp?id=589
דוד, תתחדש על המכונית והאם נפתרה בעיית אי פעולת מאורר הרדיאטור?.
בברכה - רפי לין

davidmzr
04-05-12, 21:46
ברור שנפתרה בעיית אי פעולת מאורר הרדיאטור. לא מעט בעזרתך.
תודה רפי.
דוד.

רפי לין
05-05-12, 01:39
ומה הייתה התקלה בפעולת מאורר הרדיאטור?, אל תקמץ במילים.
בברכה - רפי לין

davidmzr
05-05-12, 10:58
התחלתי לבדוק כפי שאמרת לי. קודם הפעלתי את המזגן, וראיתי שהוונטה עובדת.
באותו הזמן הגיע אלי חבר חשמלאי רכב, בעל מוסך לשעבר.שהיה צריך מנוע חשמלי לווישר אחורי.
ביקשתי ממנו שיבדוק מה קורה. אמר לי תן למנוע לעבוד יותר זמן ונראה.
מאחר שרק גמרתי לשפץ את הראש, וברכב יש שעון חום F תקול, פחדתי לשמוע לעצתו.
החלפתי את שני הממסרים שבתמונה. ונתתי למנוע לעבוד יותר זמן עם מזגן , מידי פעם כיבתי את המזגן, כדי לבדוק אם הוונטה עובדת מיונית החום שעל הרדיאטור. פתאום הוונטה פעלה.
אודה על האמת, לא ברור לי אם הבעיה הייתה בממסרים, או שהחשמלאי צדק, שהמנוע לא עבד מספיק זמן.
העיקר שזה עובד והכול בסדר. מה שנשאר זה, לקנות מחר שעון חום חדש.
יש ברשותי כמה שעוני חום משומשים, אבל לא אעמיד את המנוע בסכנה.
כאמור, העשן באגזוז פסק לחלוטין, לאחר נסיעה של 20 ק"מ.
דוד.

yair068
05-05-12, 14:06
למה לשים שעון בנוסף כשיש לך לוח שעונים קומפלט גם מסודר ויפה

davidmzr
05-05-12, 16:36
לא נשים שעון בנוסף. ברכב כבר יש שעון מותאם עם חור בדשבורד.
נכון שיש לי לוח שעונים ולא רק אחד. אבל למה להחליף ?.
דוד.

yair068
05-05-12, 16:43
ממש מגעיל אני לא קונה את הרכב
אז יש לי פרוייקט בשבילך תוציא את הדשבורד ותחליף אותו יש לך נוסף ,תתקן את רדיאטור חום, תרכיב לוח שעונית מהודר שיש לך,
ואז אני בא לקנות
פרנהייט זה 220=ל90 צלזיוס אם אני זוכר
איפה ארז בנושא אני צריך דיבור איתו

davidmzr
05-05-12, 20:09
יאיר, יש לך מזל שלא ידעתי שכתבת "ממש מגעיל", אחרת לא היית מקבל שסק ולימונים. :)
פיתתי את יאיר שיבוא אלי ויעזור לי לכוון שסתומים בפונטו. הוא עשה את כל העבודה ואני קטפתי לו שסק ולימונים. לאחר הכיוון לא פסקו הטיקטוקים.
יאיר, מחר אחליף את הקמשאפט כפי שארז אמר. רק חבל שהיה ישן כשפירקת.
אותה הבעיה הייתה ב-GT. כיוון לא הועיל. רק לאחר החלפת קמשאפט, לא שומעים את המנוע.
נסע הביתה לפני 10 דקות.
90 צלזיוס = 194 פרנהייט.
תודה ליאיר.
דוד.

yair068
06-05-12, 10:34
האמת הייתי לחוץ בזמן היה כיף
להחליף את הקמשאפט לוקח 5 דקות עם פטיש אויר אני משתמש במברגה כדי לא להעיר את השכנים
לא הבנתי הוחלף הקמשאפט אחרי שהלכתי או היום
בכל אופן הרכב נראה טוב לחץ הקומפרסיה מעורר עניין אני חושב שאצלי זה פחות
ד"ש למוסכניק שרצה להחליף את המנוע

davidmzr
06-05-12, 10:59
בדקתי הבוקר שוב במדוייק את מרווח השסתומים.
ניכר הלחץ שהיית בו. הלחץ נובע מהנשים. :)
צילינדר מס' 1, יניקה 60, פליטה 60.
צלינדר מס' 2 , יניקה 45, פליטה50.
צילינדר מס' 3, יניקה 50, פליטה 50.
צילינדר מס' 4, יניקה 45, פליטה 50.
נראה שארז צדק הבעיה בקמשאפט משופשף. כמו כן אמר כמוך, שנחליף את לוח השעונים, ואז יהיה לנו שעון חום וגם שעון טורים. במקום לקנות שעון חום נפרד.
אני מתחיל להחליף קמשאפט, עדכון בהמשך. רעש הטיקטוקים מפריע לרודוויילר. :)
אנסה קודם קמשאפט של ספייס, ואחר כך שוב אבדוק מרווח.
דוד.

davidmzr
09-05-12, 22:17
רק לאחר שקניתי אתמול מיקרומטר חדש, הצליח היום יאיר לכוון את השסתומים.
את הקודם השאלתי למישהו, שאיבד אותו. כבר חצי שנה הוא מבטיח לקנות לי חדש.
החלפנו קאמשפט וכוסיות מראש של ספייס.
כל הצילינרים מכוונים במדוייק. יניקה 0.35, פליטה 0.45. התיקיטוקים חלפו.
יאיר מצטער שהפלתי עליך את כל העבודה. מה לעשות ? כשמצוננים אין חשק לעבוד.
היום צילצלתי ליאיר לשאול אותו משהו בעניין אחר. שאל אם גמרתי את התיקון.
לא, אמרתי אני מצונן. לא עברה שעה ויאיר הופיע אצלי וביצע את העבודה.
חבל שלא הכרתי אותך, הרבה שנים לפני. אין,אין אנשים כמוך.
בינתיים נפלה בעיה חדשה. המפתח פותח את הסוויץ לסירוגין.
נראה שאצתרך לקנות סוויץ חדש, או להעביר מהפונטו השנייה. מה דעתך ?.
דוד.

yair791
09-05-12, 22:45
דעתי היא שהכל טלוי מה התוכניות לפונטו השניה ואם הסוויץ' במצב טוב אחרי הכל זה עינין של עלות מול תועלת

davidmzr
09-05-12, 22:49
הפונטו השנייה גם מודל 2000 במצב נסיעה. ירדה מהכביש ולא ניתן להחזיר.
דוד.

yair068
09-05-12, 23:39
יש לי סויץ לתת לך עם מפתח ללא אימבילייזר
כך שאם לא מתאים תיקח מהפונטו שלך השנייה עם הסליל יפתח רק את הסויץ תרצה שהמפתח אחד יפתח את כולם תצטרך להחליף את כל המנעולים
אני הייתי פותר רק את בעיית הסויץ

yair068
09-05-12, 23:54
כיוון שסתומים לפי חוברת הרכב פיאט פונטו
כך שזה בגדר הנורמה ובסדר