View Full Version : שירות טכני ברמה נמוכה מאוד, בבקשה התייחסותכם
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14682
שבת שלום
בעקבות פנייה זאת, נכנסה לפעולה מחלקת השרות של יבואני פיאט ונמצא פתרון טוב לשביעות רצון כולם וכתבתי הפרטים בשרשור הבעייה כאן: www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14682&page=2
בברכה - רפי לין
שלום לכל העוזרים/יועצים ובעלי המקצוע,
הסאגה אכן הגיעה לסיומה והסוף - טוב
לבסוף לאחר אין ספור טלפונים, נסיונות , הבטחות , תקלות ונזילות הוחלט על החלפה לרובוט ח ד ש.
ככל הנראה לא הערכתי נכונה את כוחם של ציי הרכב הגדולים ויכולת השפעתם על הגורמים הטכניים וחלקי החילוף.
מובנת לי העובדה כי מגרש הרכב חייב להרוויח וזה מקובל וברור אבל לא צריך להגזים.. לא על חשבון בטיחות.
בשיחה עם טארק מנהל מוסך הכוכב ואחיו המנהל הטכני הבנתי את התמונה לאט לאט, מי שנופל פה בין הכיסאות זה גם המוסך שעבד על הרכב שוב ושוב במשך שבוע על אותה התקלה ואני , אישתי וכל המשפחה שסייעה בלוגיסטיקה המורכבת של החוסר הפתאומי בגלגלים.
לבסוף, בסיוע איתן בן ארי המנהל הטכני של פיאט והמוסך שלחץ וקבע שאין ברירה - נגמרה הפרשה ואוטודיל סוף סוף לקחו אחריות כמו שצריך וספגו את עלות הרובוט החדש.
אני מנצל את הבמה המכובדת להתנצל אם מישהו נפגע (בעיקר המוסך) ולא היתה לו האפשרות להסביר לי - "שמע, מנסים לחסוך עליך פה אבל אנחנו לא יכולים להתנגד", המכונאים עבדו שעות על גבי שעות כי אמרו להם לנסות שוב ושוב.
הלקח הנלמד - חייבו את המוכר (לא משנה מי) עד לפרטים הקטנים - היכן יטופל הרכב במידה ויש תקלה ובאילו חלפים ישתמשו.
אל תתנו למוסך שבטוח שהרובוט שלכם הוא משאבת הגה כוח לגעת ברכב שלכם לעולם!!! לדעתי - הוא דפק את הרובוט והחמיר את הנזילה שהיתה לפני..
במשך השבוע הרוויחו ממשפחתי - רכבת ישראל, נהגי מוניות מטורפים והרבה בתי קפה באיזור הצפון.
לסיכום - תודה לכל העוזרים ולפארס מהמוסך שדיבר איתי השבוע יותר מאישתי
וכמובן - לפורום הנפלא ולמר רפי לין כמובן.
נתראה בשמחות
ערב טוב
שלום,
אני רוצה לרכוש רכב ליסינג מחברת אוטו שי (אפשר לראות פה (http://www.auto-shay.com/%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92.asp)).
רציתי לדעת:
1. מה דעתכם על החברה?
2. מה דעתכם הכללית על קניית רכב מליסינג?
אודה על תשובה כנה , תודה.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.