התחבר

View Full Version : תקלה בHGT גמגום וזיהום אוויר


מאפיונר
20-04-12, 18:16
ברשותי HGT 2002 70000 אלף קמ' יד 2 אני שלישית הרכב עבר טיפול 10000 ליפני כחמישה חודשים.
הייתי אצל חיים במוסך שמשון השבוע בשביל לגלות מה גורם לרכב לצניחת טורים עד כדי כיבוי המנוע ניסינו להחליף לפלאגים מקוריים לא עזר במיוחד השבוע אני יקפוץ אליו שוב הוא אמר לי שאני ישאיר את הרכב והוא יחקור לעומק את זה לא היה לו זמן הגעתי אליו בלי תיאום.
לגבי הזיהום אויר שיש לי ברכב שעומד על 6.5 CO אם אני לא טועה ניסינו ניקוי מזרקים לא עזר ליפני כחודשיים בערך החלפתי שני חיישני חמצן במוסך אלפה איציק ברחובות עכשיו אני חושב שהם לא מקוריים וחיים אומר שיכול להיות שבגלל שהם לא מקוריים יש זיהום אוויר זה יכול להיות? הוא חיבר את הרכב למחשב וזה הראה שהחיישנים על תערובת דלק גבוה כול הזמן ולא באמצע איפה שצריך להיות
מה לדעתכם יכול להיות הגורם לנפילות טורים ולזיהום אוויר הגבוה הזה. והאם יש קשר בין שתי התקלות?
תודה רבה ושבת שלום איתי.

dennis
20-04-12, 19:25
לדעתי גם לי יש צריכת דלק גבוהה.. כולל זיהום (ריח של בנזין)..
איפה נימצא מוסך שימשון?! ואיך הוא?! אני כבר מזמן רוצה לטפל בבעיה של הצריכת דלק... אבל כול פעם דוחה וכול שבוע מתדלק 200 שקל כמו פראייר.. :(

גיא .ב
20-04-12, 19:32
מהי צריכת הדלק עליה אתם מדברים?

dennis
20-04-12, 19:43
לא יצא לי לתדלק.. מיכל מלא בשביל לבדוק..
אבל אני יכול להסביר.. לאחר מילוי של 200 שקל (בערך אני יכול לעבור 250 ק'מ , זה משציין לי מחשב הרכב) אבל זה לא באמת 250 ק'מ... נסיעה של ק'מ.. המחשב מראה כבר 247 ק'מ..
או להבדיל.. כשאני מכבה את הרכב בלילה.. הוא מראה שנגיד נשאר.. 100 ק'מ עוד לעבור...
אני מניע בבוקר והופ פתאום 95 ק'מ... הוא פשוט יורד בצורה דרסטית.. בנסיעה של 10 -15 דקות.. אני פשוט רואה איך המחוג נופל..
לרוב גם קורה.. שהמחוג.. נפל .. ואז עולה טיפה.. לצורך הדוגמה במיכל נשאר נגיד 100 ק'מ.. נסיעה של 2-3 ק'מ.. יש הוא מראה 94- 95 ק'מ.. אני נעמד ברמזור.. הוא קופץ טיפה ל- 96ק'מ..
עוד דבר שאני חושב שהוא גם רלוונטי.. המחוג לא יורד עד הסוף וכבר נידלק לי נורת דלק (שצריך למלות)

מאפיונר
20-04-12, 19:53
אני מדבר על צריכה של 8קמ לליטר נסעתי 340 קמ ב 40 ליטר אני כבר לא זוכר אבל אני מרגיש שזה ניהיה רק גרוע יותר המחשב מראה לי על צריכה בין 6.6 ל8.8 בערך משו כזה אני מתדלק כול שבוע 300 שקל !! חוץ מהנפילות טורים והזיהום אוויר האוטו נוסע קטלני סוחב מצויין חיים עשה איתי סיבוב ואמר שהמנוע נוסע טוב מאוד המוסך נמצע ביהוד העצמאות 24
מחכה לעוד תשובות לגבי החיישנים והנפילות .
אה ושכחתי לציין שאת הבדיקה עשיתי בנסיעה רגועה ממש נסיעה משולבת הרבה כביש מהיר והרבה עיר לא עברתי את ה2700 סיבובי מנוע
תודה ושבת שלום איתי.

רפי לין
20-04-12, 20:20
כאן כל פרטי מוסך שמשון יהוד: www.musach.co.il/details.asp?id=60
רצוי מאוד לתאם מראש עם חיים.
בברכה - רפי לין

dennis
20-04-12, 20:28
תודה רפי..;)

חבר'ה? אם יש מישהו שיכול תת לי הסבר? למה יש לי צריכת דלק כזאת? וריח של דלק?!
האם זה יכול להיות חיישן?
על מנת שאני יגיע למוסך מוכן..:-?

KHGT
20-04-12, 22:17
דניס במקום לקנות שטויות לרכב, תטפל במכניות של הרכב קודם כל.
*** ות'אמת גם לי יש טיפה ריח של דלק כשהאוטו קר.
למרות שבצריכה אני מאוד מבסוט. הרכב מראה לי בנסיעה ממש ממש ממש רגועה
(90 בכביש מהיר תאמינו או לא הוא עולה לי ל-16 ק"מ לליטר)
אבל כשטיפה מתחיל לעבור את ה-3 אלף טור עד 4 אפילו, מתחיל להרגיש הבדל..
אבל שוב, ככה זה. זה לא רכב חסכוני. רחוק ממנו.
ומאפיונר חח (מה השם שלך!?)
מה עם עניין האגזוז שלך? דודים ? ממיר?

dennis
20-04-12, 22:26
דניס במקום לקנות שטויות לרכב, תטפל במכניות של הרכב קודם כל.
*** ות'אמת גם לי יש טיפה ריח של דלק כשהאוטו קר.
למרות שבצריכה אני מאוד מבסוט. הרכב מראה לי בנסיעה ממש ממש ממש רגועה
(90 בכביש מהיר תאמינו או לא הוא עולה לי ל-16 ק"מ לליטר)
אבל כשטיפה מתחיל לעבור את ה-3 אלף טור עד 4 אפילו, מתחיל להרגיש הבדל..
אבל שוב, ככה זה. זה לא רכב חסכוני. רחוק ממנו.
ומאפיונר חח (מה השם שלך!?)
מה עם עניין האגזוז שלך? דודים ? ממיר?
אמממ!!! אני מבקש!! קוילאוברים זה ממש לא שטות!!! HGT בלי הנמכה זאת לא HGT..!!
ראינו את זה במפגש האחרון.. ויש הוכחה בתמונות!!

KHGT
20-04-12, 22:31
אני לא יודע על מה אתה מדבר .
לי אין הנמכה, ואני רוצה לראות את הבן אדם שיגיד שה-HGT שלי היא לא HGT.
בעיקר אחרי מה שהיא עוברת לאט לאט בתהליך איתי.

dennis
20-04-12, 22:41
אני לא יודע על מה אתה מדבר .
לי אין הנמכה, ואני רוצה לראות את הבן אדם שיגיד שה-HGT שלי היא לא HGT.
בעיקר אחרי מה שהיא עוברת לאט לאט בתהליך איתי.

ההנמכה מוסיפה המון.. :cool: גם ליופי וגם להתנהגות על הכביש..
בקשר לטיפול שלי ברכב.. המוסך שלי לדעתי הפקיר אותי.. לכן אני מחפש מוסך אחר שיבצע.. את הטיפולים שלי לרכב... כגון תושבת מנוע שעדיין לא סודרה.. צינורות.. וכי חשוב ברקסים גמורים.. שאני מסתובב ככה כבר חודש.. ובנוסף הצריכת דלק המוגזמת..
שבוע הבא אני כנראה אקפוץ לשמשון.. (למרות שאני מעדיף שלא כי זה מוסך מורשה)..
אם למישהו יש המלצה למוסך.. טובב ושיוכל.. להזמין לי את החלקים הרצויים.. והכי חשוב באיזור המרכז.. אני אשמח.. :rolleyes:

KHGT
20-04-12, 22:42
מה הבעיה להחליף ברקסים לבד?
וצינורות??
ואיזה תושבת ? שזה גם לא בעיה וואו.

dennis
20-04-12, 22:52
מה הבעיה להחליף ברקסים לבד?
וצינורות??
ואיזה תושבת ? שזה גם לא בעיה וואו.

אני חייב מוסך שיימצא לי את הבעיות של הדלק.. תושבל מנוע תחתונה.. ייתכן וגם האמצעית..
זה לא רק רפידות זה גם צלחות.. וזה צינורות רדיאטור.. שיבדקו גם את המשאבת מים.. כי יש לי קורוזיה קצת לידה..
בקיצור מוסךך שיעשה לי יישור קו רציני...

KHGT
20-04-12, 23:03
תושבת אמצעית ? זה מתחת למנוע.
תושבת תחתונה? זה מתחת למנוע.
או שאתה מתכוון לזאת שמתחת למצבר?
ואגב. גם צלחות זה לא רעש גדול.
אבל אם יש לך לשלם על כל זה סך עבודה של 2000 שקל.
אז בבקשה. לשיקולך.

מאפיונר
20-04-12, 23:05
דניס במקום לקנות שטויות לרכב, תטפל במכניות של הרכב קודם כל.
*** ות'אמת גם לי יש טיפה ריח של דלק כשהאוטו קר.
למרות שבצריכה אני מאוד מבסוט. הרכב מראה לי בנסיעה ממש ממש ממש רגועה
(90 בכביש מהיר תאמינו או לא הוא עולה לי ל-16 ק"מ לליטר)
אבל כשטיפה מתחיל לעבור את ה-3 אלף טור עד 4 אפילו, מתחיל להרגיש הבדל..
אבל שוב, ככה זה. זה לא רכב חסכוני. רחוק ממנו.
ומאפיונר חח (מה השם שלך!?)
מה עם עניין האגזוז שלך? דודים ? ממיר?

השם שלי זה איתי הכינוי זה נשאר אצלי מליפני 8 שנים בערך שלא מצאתי שום כינוי לאיזה פורום וזה היחידי שעלה לי לראש באותו זמן חח
בכול מיקרה הוא אמר שאני יביא את האוטו הוא יבדוק לעומק את הכול אבל אם זה היה ממיר קול אז הייתי מרגיש שהרכב לא סוחב ולהפך הוא סוחב יופי טפו טפו...

dennis
20-04-12, 23:11
תושבת אמצעית ? זה מתחת למנוע.
תושבת תחתונה? זה מתחת למנוע.
או שאתה מתכוון לזאת שמתחת למצבר?
ואגב. גם צלחות זה לא רעש גדול.
אבל אם יש לך לשלם על כל זה סך עבודה של 2000 שקל.
אז בבקשה. לשיקולך.

תשמע אני לא חוסך שקל על האוטו.. ואני רוצה לקבל עבודה טובה... בגלל זה אני גם מחפש מוסך רציני.. שיעזור לי בזה.. המוסך הזה שאני נמצא בו, הבן אדם מאוד מקצועי ב HGT (היו לו גם כמה וכמה HGT ).. הוא מכיר את הרכב בעל פה.. גם ראיתי איך הוא בחן לי את האוטו.. משכן אני כבר חודש מחכה .. והשישי הבחור טס לח'ול.. ואני לא רוצה שהעובדים שלו יגעו לי ברכב.. רק הוא..
אבל אני לא יכול לחכות עם ברקסים ו תושבת מנוע..

KHGT
21-04-12, 04:19
לא יודע מה להגיד לך.
באמת, תפנה למקום אחר שכולם ממליצים עליו.
כי בשורה התחתונה, דיברתי עם מכונאים רציניים, אין שום דבר מיוחד ברכב הזה!!
מה ? שני קאמשפטים? 16 שסתומים? ווריאטור? נו בחייאט.
חרטה, מכונאי מכובד מבין בכל רכב ואולי זה שלא יצא לו לעבוד ספציפית על הרכב הזה לא אומר שלא יצא לו לעבוד על רכב כמו אלפא או רכב איטלקי עם ווריאטור או 16 שסתומים (שיש אפילו 24 ) או 2 קאמשפטים.
צאו מהסרט בבקשה. "לא מביאים ברכב..." זה לא אומר כלום שלא מביאים בפיאט מסכנה.
יש רכבים בהרבה יותר מעניינים מבחינה מכאנית ויש בהם אתגרים בהרבה יותר ממנוע 1.8 16 שסתומים מסכן עם ווריאטור בעייתי. זה כל מה שיש לי להגיד.

IgK89
21-04-12, 16:44
דניס,קודם כל אם יש לך ריח חריף של דלק בזמן נסיעה ממרכב הרכב...תבדוק את משאבת הדלק,אצלי קרה שהיה סדק על המצוף(החלק העליון של המשאבה)וברח משם יחסית הרבה דלק,דבר שגרם כמובן לצריכה גדולה משמעותית
דבר שני,להחליף צלחות זה לא סיפור כזה גדול,אני מבין שאתה רוצה שמישהו מקצועי יטפל לך ברכב אבל אתה בסך הכל מחליף צלחות,אם היית עושה לדוגמה טיימינג אז כן,עדיף מישהו שמבין ברכב,למרות שאין שם ממש מה להבין,צנרות....תקנה תחליף לבד..תלמד קצת את הרכב במקום לרוץ למוסך בגלל כל דבר קטן.
שבת שלום:)

dennis
21-04-12, 17:11
דניס,קודם כל אם יש לך ריח חריף של דלק בזמן נסיעה ממרכב הרכב...תבדוק את משאבת הדלק,אצלי קרה שהיה סדק על המצוף(החלק העליון של המשאבה)וברח משם יחסית הרבה דלק,דבר שגרם כמובן לצריכה גדולה משמעותית
דבר שני,להחליף צלחות זה לא סיפור כזה גדול,אני מבין שאתה רוצה שמישהו מקצועי יטפל לך ברכב אבל אתה בסך הכל מחליף צלחות,אם היית עושה לדוגמה טיימינג אז כן,עדיף מישהו שמבין ברכב,למרות שאין שם ממש מה להבין,צנרות....תקנה תחליף לבד..תלמד קצת את הרכב במקום לרוץ למוסך בגלל כל דבר קטן.
שבת שלום:)

גם אני חושד במשאבת דלק.. ו- החיישן, לפעמים בעמידה ברמזור על ניוטרל נידלק לי CHECK ENGINE.. אבל מספיק שאני עוזב את הברקס לשנייה.. הוא נעלם.. וזה קורה פעם ב...
בכול מקרה.. אני אני מצדיק אותך.. זה דברים שאפשר לעשות לבד ואני כן יודע.. (עבדתי בעבר במוסך). משכן.. אני בכול זאת מעדיף מוסך.. כך שגם על הדרך שיבדקו את כול האוטו..
וכמו שציינת אני צריך בן אדם שמתמחה.. כך שאני אוכל גם להיכנס לפרוייקט עתידי..
תמליצו לי בבקשה על בן אדם.. שיש לו ידיים זהב בקשר ל HGT..
*כדיר עוד הפעם עשיתה משתמש חדש?! :cool:

IgK89
21-04-12, 17:22
לא הוא לא החליף משתמש....אם זה בגלל התמונה,יש לנו אותו רכב(במראה:) )
איגור...נעים להכיר.
המלצה על מוסך ממני לא תקבל אבל מאוד אהבתי את השירות במוסך פיאט בקרית גת.
יש את מוסך התלתן להבנתי שם נמצאות ידיי הזהב שאתה מחפש;)
שיהיה בהצלחה.

dennis
21-04-12, 17:27
לא הוא לא החליף משתמש....אם זה בגלל התמונה,יש לנו אותו רכב(במראה:) )
איגור...נעים להכיר.
המלצה על מוסך ממני לא תקבל אבל מאוד אהבתי את השירות במוסך פיאט בקרית גת.
יש את מוסך התלתן להבנתי שם נמצאות ידיי הזהב שאתה מחפש;)
שיהיה בהצלחה.
אהלן.. יגור :rolleyes: נעים להכיר (מקווה שתגיע למפגש פיאט הקרוב)..:-D
אכן אבי ממוסך התלתן אומן בכול משקשור לרכבים איטלקיים.. (ה- HGT שלי עברה ראש מנוע שם).
בכול מקרה המוסך של אבי עמוס כול הזמן ברכבים.. אני לא חושב שאני יוכל להביא עליו את הרכב בכול פעם שמתחשק לי בשביל שטויות.. ושיפורים עתידיים.. והוא מעט רחוק לי.. (אבל עדיין לא שולל את האופציה הזאת).

IgK89
21-04-12, 17:34
וכמובן רצוי לחבר את הרכב למחשב אם עדיין לא עשית את זה,יכול לסדר הרבה דברים בראש.

מאפיונר
21-04-12, 17:40
ברשותי HGT 2002 70000 אלף קמ' יד 2 אני שלישית הרכב עבר טיפול 10000 ליפני כחמישה חודשים.
הייתי אצל חיים במוסך שמשון השבוע בשביל לגלות מה גורם לרכב לצניחת טורים עד כדי כיבוי המנוע ניסינו להחליף לפלאגים מקוריים לא עזר במיוחד השבוע אני יקפוץ אליו שוב הוא אמר לי שאני ישאיר את הרכב והוא יחקור לעומק את זה לא היה לו זמן הגעתי אליו בלי תיאום.
לגבי הזיהום אויר שיש לי ברכב שעומד על 6.5 CO אם אני לא טועה ניסינו ניקוי מזרקים לא עזר ליפני כחודשיים בערך החלפתי שני חיישני חמצן במוסך אלפה איציק ברחובות עכשיו אני חושב שהם לא מקוריים וחיים אומר שיכול להיות שבגלל שהם לא מקוריים יש זיהום אוויר זה יכול להיות? הוא חיבר את הרכב למחשב וזה הראה שהחיישנים על תערובת דלק גבוה כול הזמן ולא באמצע איפה שצריך להיות
מה לדעתכם יכול להיות הגורם לנפילות טורים ולזיהום אוויר הגבוה הזה. והאם יש קשר בין שתי התקלות?
תודה רבה ושבת שלום איתי.
להזכירכם אני פתחתי את האשכול אפשר עזרה בבקשה?
תודה איתי.

dennis
21-04-12, 20:08
להזכירכם אני פתחתי את האשכול אפשר עזרה בבקשה?
תודה איתי.

צודק מצטער.. חבר.. :rolleyes:
אני באותה בעייה כמוך.. בצריכת דלק ו - זיהום..
גם מבקש עזרה.. (מוסך מתאים)..

davidmzr
21-04-12, 20:17
התפתחה כאן קבוצה של "גונבי אשכולות" בראשם יאיר ואני בינהם. :)
למרות שאני משתדל להימנע, לא מצליח. :)
דוד.

dennis
21-04-12, 20:33
התפתחה כאן קבוצה של "גונבי אשכולות" בראשם יאיר ואני בינהם. :)
למרות שאני משתדל להימנע, לא מצליח. :)
דוד.
דוד.. לאור שנים של ניסיון במקצוע.. תן לנו דעה שלך .. מה לדעתך זה יכול להיות? הצריכת דלק המוגזמת והזיהום אוויר?!
ואם גם אפשר מוסך שיכול לעזור עם זה?!:wink:

davidmzr
21-04-12, 20:53
את דעתי באותו נושא כתבתי כאן: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14595
ביחס להמלצה למוסך. מפייונר כבר קיבל המלצה (לא ממני), והסתבך.
החליפו לו, וכנראה גם שילם על שני חיישני חמצן ללא צורך.
דוד.

Caveman
22-04-12, 09:41
ברשותי HGT 2002 70000 אלף קמ' יד 2 אני שלישית הרכב עבר טיפול 10000 ליפני כחמישה חודשים.
הייתי אצל חיים במוסך שמשון השבוע בשביל לגלות מה גורם לרכב לצניחת טורים עד כדי כיבוי המנוע ניסינו להחליף לפלאגים מקוריים לא עזר במיוחד השבוע אני יקפוץ אליו שוב הוא אמר לי שאני ישאיר את הרכב והוא יחקור לעומק את זה לא היה לו זמן הגעתי אליו בלי תיאום.
לגבי הזיהום אויר שיש לי ברכב שעומד על 6.5 CO אם אני לא טועה ניסינו ניקוי מזרקים לא עזר ליפני כחודשיים בערך החלפתי שני חיישני חמצן במוסך אלפה איציק ברחובות עכשיו אני חושב שהם לא מקוריים וחיים אומר שיכול להיות שבגלל שהם לא מקוריים יש זיהום אוויר זה יכול להיות? הוא חיבר את הרכב למחשב וזה הראה שהחיישנים על תערובת דלק גבוה כול הזמן ולא באמצע איפה שצריך להיות
מה לדעתכם יכול להיות הגורם לנפילות טורים ולזיהום אוויר הגבוה הזה. והאם יש קשר בין שתי התקלות?
תודה רבה ושבת שלום איתי.
זה אולי ישמע טריוויאלי, אבל ניסיתם לנקות בית מצערת?

לא יצא לי לתדלק.. מיכל מלא בשביל לבדוק..
אבל אני יכול להסביר.. לאחר מילוי של 200 שקל (בערך אני יכול לעבור 250 ק'מ , זה משציין לי מחשב הרכב) אבל זה לא באמת 250 ק'מ... נסיעה של ק'מ.. המחשב מראה כבר 247 ק'מ..
או להבדיל.. כשאני מכבה את הרכב בלילה.. הוא מראה שנגיד נשאר.. 100 ק'מ עוד לעבור...
אני מניע בבוקר והופ פתאום 95 ק'מ... הוא פשוט יורד בצורה דרסטית.. בנסיעה של 10 -15 דקות.. אני פשוט רואה איך המחוג נופל..
לרוב גם קורה.. שהמחוג.. נפל .. ואז עולה טיפה.. לצורך הדוגמה במיכל נשאר נגיד 100 ק'מ.. נסיעה של 2-3 ק'מ.. יש הוא מראה 94- 95 ק'מ.. אני נעמד ברמזור.. הוא קופץ טיפה ל- 96ק'מ..
עוד דבר שאני חושב שהוא גם רלוונטי.. המחוג לא יורד עד הסוף וכבר נידלק לי נורת דלק (שצריך למלות)
תמדוד צריכת דלק כמו שצריך. לפי הרגשה אין לדעת אם יש בעיה. אל תסתמך על הנתונים של מחשב הרכב. הם נותנים אינדיקציה כללית, לא מעבר.
על פניו, לפי מה שכתבת, נראה שהרכב שלך צורך 10 קמ"ל. נשמע סביר בהחלט.
תקין לגבי הדלקות הנורה לפני שמגיעים לסוף הסקאלה.

דניס במקום לקנות שטויות לרכב, תטפל במכניות של הרכב קודם כל.

צודק לחלוטין.
אמממ!!! אני מבקש!! קוילאוברים זה ממש לא שטות!!! HGT בלי הנמכה זאת לא HGT..!!
ראינו את זה במפגש האחרון.. ויש הוכחה בתמונות!!
כל עוד הרכב לא במצב מכאני פיקס, כל רכישה לשם שיפור (מכאני או קוסמטי) היא בגדר שטות מוחלטת. זה כמו לבנות את הבניין הכי מדהים, על יסודות רקובים.
תביא את הרכב שלך למצב מכאני תקין קודם כל. תפסיק להתעסק בהנמכות, ספויילרים ושאר הירקות האלה. הרכב מתנהג טוב מאוד גם על המתלים המקוריים.
שיפורי התנהגות הם דבר מבורך, אבל כל דבר בעיתו.

dennis
22-04-12, 17:29
זה אולי ישמע טריוויאלי, אבל ניסיתם לנקות בית מצערת?


תמדוד צריכת דלק כמו שצריך. לפי הרגשה אין לדעת אם יש בעיה. אל תסתמך על הנתונים של מחשב הרכב. הם נותנים אינדיקציה כללית, לא מעבר.
על פניו, לפי מה שכתבת, נראה שהרכב שלך צורך 10 קמ"ל. נשמע סביר בהחלט.
תקין לגבי הדלקות הנורה לפני שמגיעים לסוף הסקאלה.


צודק לחלוטין.

כל עוד הרכב לא במצב מכאני פיקס, כל רכישה לשם שיפור (מכאני או קוסמטי) היא בגדר שטות מוחלטת. זה כמו לבנות את הבניין הכי מדהים, על יסודות רקובים.
תביא את הרכב שלך למצב מכאני תקין קודם כל. תפסיק להתעסק בהנמכות, ספויילרים ושאר הירקות האלה. הרכב מתנהג טוב מאוד גם על המתלים המקוריים.
שיפורי התנהגות הם דבר מבורך, אבל כל דבר בעיתו.

חבר'ה, הרכב עובר טיפול.. ובאמת רוצה להעביר אותו כמה שיותר טיפול.. ואני אכן רכשתי קוילאוברים.. אבל הם כנראה לא ירכבו עד חודש הבא.. כי יותר חשוב לי להעביר את הרכב טיפול יסודי... אבל הטיפול לא כול כך קשור עליי.. בגלל מוסך שהבטיח לי טיפול.. ואני כבר חודש מחכה לזה.. אז זה עיכב אותי ( לא אציין את שם המוסך) וכנראה שאני גם מחליף מוסך..
בקשר למדידת צריכת דלק.. לא יצא לי.. אבל אני יודע בוודאות על זיהום אוויר.. גם כול אחד שנמצא ליד הרכב שלי.. מציין לי שיש לי ריח חריף של דלק.. משעוד זה שברמזור שאני עומד אני רואה.. במחשב ברכב.. שנשאר לי לנוסע עוד 110 ק'מ.. ואחריי שנייה זה כבר 109 - 108.. 107 ואחריי כמה מטרים.. 103 -104.. ואז בנסיעה.. זה פתאום קופץ ל- 106.. (בקיצור לדעתי או חיישן.. או משאבת דלק). אני חייב לטפל בזה כי כול שבוע נזרק 200 שקל.. :cry:

Caveman
22-04-12, 19:33
שוב,
תדלק מיכל מלא, סע כ100 ק"מ נניח בשאיפה לנהיגה באותם תנאים, נניח 90-100 קמ"ש באופן קבוע, תדלק שוב, ובצע חילוק פשוט. רק משם תוכל להמשיך. מחשב הרכב מהווה אינדיקציה כללית.
זה שהנתונים שלך משתנים כל הזמן זה תקין, אבל לא מצביע בהכרח על בעיה כלשהי.
עד שלא תבצע את הבדיקה כמו שצריך, לא תוכל לדעת אם יש בעיה או לא.

סע לטיול, תהנה מהרכב לפחות בתהליך.

לגבי זיהום אויר, ריח או לא ריח, גש לבצע בדיקת 4 גזים מסודרת. כי עד אז, גם זה, כמו נושא צריכת הדלק, בגדר ניחוש בלבד.

אחרי שתעשה את שני הנ"ל, תוכל להתעסק עם חיישנים ומשאבות דלק, אם צריך.

קשה לי להבין למה אנשים מתעקשים לרדוף פעמים רבות אחרי רוחות רפאים. הבדיקות במצבים האלה מאוד מאוד פשוטות.

מאפיונר
22-04-12, 20:33
את דעתי באותו נושא כתבתי כאן: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14595
ביחס להמלצה למוסך. מפייונר כבר קיבל המלצה (לא ממני), והסתבך.
החליפו לו, וכנראה גם שילם על שני חיישני חמצן ללא צורך.
דוד.

היה צריך להחליף חיישני חמצן הייתה תקלה נדלקה מנורה ולפי בדיקה ממוחשבת זה הראה על חיישני למדות לא תקינות אז הם הוחלפו אבל מה שכן כנריאה הוחלפו החיישנים ללא מקורים וזה משגע את התערובת של הדלק לפי מה שחיים משמשון אמר בכול מקרה נבדק גם לחץ דלק והוא תקין אצלי מחר אני משאיר לחיים את הרכב שיבדוק לעומק את בעיית נפילת הטורים ובעיית זיהום האוויר.
מה שאני שואל אם באמת חיישני חמצן לא מקוריים יכולים לגרום לזיהום האוויר הזה נעשתה בדיקה 4 גזים ונמצא זיהום גבוה ואולי יש קשר בין הזיהום אוויר לנפילות טורים?
דרך אגב הצריכת דלק שלי היא 8.5 בנסיעה רגוע לא עובר את 2700 סיבובי מנוע וזה לא היה ככה ליפני כמה חודשים...

davidmzr
22-04-12, 21:06
מה זה, "כנראה הוחלפו החיישנים ללא מקורים". טלפון קטן לאיציק והוא יגיד לך מה החליף.
בד"כ המוסך שואל את הלקוח, "רוצה חליפי או מקורי".
היית נוכח במוסך, כאשר הוחלפו החיישנים ?.
וטיפ' אחרון. לא כדאי כל פעם לרוץ ממוסך למוסך. מוזר לי שלא חזרת לאיציק, וביקשת לפתור את הבעיה. לא חלילה שאני מביע עמדה מי יותר טוב. אני מכיר את שני המוסכים, רק משמועות.
אל תשכח לעדכן בתום התיקון.
בהצלחה דוד.

מאפיונר
22-04-12, 21:24
זה הדבר האחרון שרציתי לעשות לרוץ ממוסך למוסך אבל איציק לא הצליח לפתור לי את בעיית נפילות הטורים אז אני מנסה אצל חיים ועל הדרך שיבדוק לי את הזיהום אוויר אני לא מצליח להנות מהרכב בגלל הנפילות טורים האלה זה מחרפן אותי
אני לא הייתי נוכח כאשר החליפו את החיישנים אבל אני חושב שלפי המחיר הם לא מקוריים 450 שלק כול אחד.

davidmzr
23-04-12, 20:16
כתבת שהיום אתה משאיר את הרכב במוסך.
מה עם העדכון ?.
דוד.

מאפיונר
23-04-12, 20:19
עדכון... הרכב היה אצל חיים ממוסך שמשון מ8 בבוקר עד 16.00 הוא עבד על הרכב כול היום וראה שהבעיה היא באמת בחיישני חמצן כי הם לא מקוריים בארץ לא היו מקוריים אז הוא הזמין לי מאיטליה במחיר חיישן ראשון 512 שקל חיישן שני 1200 שקל בערך האם המחיר הגיוני?
כרגע אני נוסע עם חיישני חמצן מנותקים לפי כול הבדיקות שהוא עשה אין כמעט זיהום אוויר ככה והגמגום של הרכב עבר אבל הוא מופיע כאשר המאוורר נכנס לפעולה וגם כאשר המאוור נכנס לפעולה הזיהום אוויר עולה טיפה לפי האינדיקציה שחיים קיבל לכן חיים אמר שיכול להיות שהמחשב גם לא תקין אבל הוא אמר שצריך להחליף את חיישני החמצן קודם ואז לראות ולא בטוח שהמחשב לא תקין אלה רק מתבלבל מחיישני חמצן תקולים מקווה שהסברתי את עצמי טוב כי אני בקושי זוכר כבר מה הוא אמר לי...
מה אתם אומרים?:confused:

laptawp
23-04-12, 20:22
רכב רגיש )))

laptawp
23-04-12, 20:23
ולעשות מיפוי למחשב ולהעיף אותם לגמרי זה אפשרי ?

מאפיונר
23-04-12, 20:33
ולעשות מיפוי למחשב ולהעיף אותם לגמרי זה אפשרי ?

לא הבנתי?

davidmzr
23-04-12, 21:32
מסיבות מובנות אנסה "להלך על חבל דק".
סיפור תיקון התקלה ברכב שלך נשמע תמוהה ביותר, ואסביר.
כתבת, על מוסך איציק, "הוא עשה לי כבר איזה חמש פעמים בדיקות דיאגנוזה בשביל למצוא למה לרכב יש נפילות טורים ולא מצא דבר." אני מאמין שגם חיים עשה.
על חיים כתבת, "לפי האינדיקציה שחיים קיבל אמר שיכול להיות שהמחשב גם לא תקין אבל הוא אמר שצריך להחליף את חיישני החמצן קודם."
אם בבדיקות אגזימר בשני המוסכים, אין תיעוד לתקלה, יש לכך סיבה, צריך קודם לטפל בסיבה.
מחשב הבדיקה, צריך לעלות על תקלות בחיישני חמצן ותקלה במחשב בקלות. ואם לא עלה אז הם לא רשומות בזיכרון מחשב הרכב. חוסר התיעוד בד"כ אינו בעיה במחשב הרכב. ולא אפרט.
כבר כתבתי שאיני מכיר את שני המוסכים הנ"ל. אבל רפי לין סיפר לי שאיציק חזר לפני כשלושה חודשים מקורס רציני נוסף באיטליה.
החלפתי עשרות חיישני חמצן לא מקורים, ולא רק בפיאט. ולא הייתה בעיה.
אם אתה מעוניין בדעתי, צור קשר בה"פ.
דוד.

מאפיונר
23-04-12, 21:49
באינדקציה במחשב אצל חיים נמצא שהחיישני חמצן על תערובת גבוה כול הזמן ולא על מאוזנת..

davidmzr
23-04-12, 22:08
טוב שאתה כותב אמת, אפילו אם זה לא בשרשור. "חיים אמר לי שאין בעיה לשים חיישני חמצן לא מקוריים ". ביחס לאיזה רכב, לצערי אני לא מסכים.
ביחס לתגובה האחרונה שלך כאן, "החיישנים מקבלים תערובת גבוה כול הזמן". זה רק מוכיח שהבעיה לא בהם. לחיישן חמצן יש תחום עבודה. אם התערובת חורגת מהתחום למעלה או למטה, הוא לא מתפקד.
תיכף אענה לך לה"פ, קודם הקפה. :)
דוד.
נ.ב לא התכוונתי שאינך כותב אמת בשרשור. התכוונתי שלא כתבת את כל הסיפור בשרשור.

מאפיונר
23-04-12, 22:26
העניין הוא שהחיישנים כול הזמן בתחום העליון [- + - ] משו כזה לפי המחשב לפי מה שהזיכרון שלי צילם.
מה זה יכול להיות אם לא חיישנים כי כאשר הרכב פועל בלי חיישנים כאשר הם מנותקים אז הזיהום אוויר על אפס עד שהמחשב זיה את התקלה והם עלו קצת אבל עדיין פחות מימה שזה היה כשהם מחוברים
דוד אני מודה לך על התשובות המהירות :)

davidmzr
23-04-12, 23:37
לא הגיוני שניתוק חיישני החמצן, יביא לאפס זיהום אוויר. ולפתרון בעיית הסל"ד.
אם כך למה צריך אותם. הרי ידוע מה תפקידם. לתקן את יחס התערובת.
עכשיו התקלת אותי, אני צריך לחשוב ולנתח. ועכשיו אחרי הבילבול מוח של האישה, זה קשה. :)
לפני שמחליפים חיישן חמצן חליפי, צריך לוודא שהתנגדות גוף החימום שלו, זהה למקורי.
אחרת זה יגרום לזרימת זרם של פחות או יותר במעגל. ואז החיישן לא יתפקד כראוי.
כאשר האגזימר מראה קוד תקלה של חיישן תקול, לא בטוח שאכן כך. הסיבה יכולה להיות מבעיה אחרת שיכולה להשפיע על חיישן תקול כביכול. לדוגמה: חור בסעפת יניקה( ועוד), שיגרום לעודף חמצן בסעפת, החיישן ייצא מתחום העבודה שלו, ונחשוב שהוא תקול.
דוד.

מאפיונר
24-04-12, 15:05
לא הגיוני שניתוק חיישני החמצן, יביא לאפס זיהום אוויר. ולפתרון בעיית הסל"ד.
אם כך למה צריך אותם. הרי ידוע מה תפקידם. לתקן את יחס התערובת.
עכשיו התקלת אותי, אני צריך לחשוב ולנתח. ועכשיו אחרי הבילבול מוח של האישה, זה קשה. :)
לפני שמחליפים חיישן חמצן חליפי, צריך לוודא שהתנגדות גוף החימום שלו, זהה למקורי.
אחרת זה יגרום לזרימת זרם של פחות או יותר במעגל. ואז החיישן לא יתפקד כראוי.
כאשר האגזימר מראה קוד תקלה של חיישן תקול, לא בטוח שאכן כך. הסיבה יכולה להיות מבעיה אחרת שיכולה להשפיע על חיישן תקול כביכול. לדוגמה: חור בסעפת יניקה( ועוד), שיגרום לעודף חמצן בסעפת, החיישן ייצא מתחום העבודה שלו, ונחשוב שהוא תקול.
דוד.
אז יכול מאוד להיות שבגלל זה החישן לא מתפקד כראוי כי יש פחות זרם עשו בדיקה לחץ אוויר במערכת בדיקת לחץ משאבת דלק הכול יצא תקין .

davidmzr
01-05-12, 08:47
דוד אני מודה לך על התשובות המהירות :)
גם אני וחברי הפורום נודה לך מאוד, אם תעדכן אותנו, מה הייתה הסיבה לתקלה ?.
דוד.

מאפיונר
19-05-12, 00:20
עדכון הייתי היום במוסך שמשון אצל חיים כ4 וחצי שעות הגיעו חיישני החמצן המקוריים של הרכב לגבי צריכת הדלק לפי האינדיקציה ממחשב הרכב ניהיה יותר טוב לגבי הגמגום אני חושב שיש עדיין פשוט עוד לא נסעתי על האוטו הרבה אני יעדכן ולגבי הזיהום אוויר אין חדש בהתחלה כשחיברנו את הלמדות החדשות היה פיקס עד שהרכב התחמם קצת והעלנו טורים ועוד פעם CO משתגע ומטפס בדיקת 4 גזים ממש לא תקינה חיים חושב שזה המחשב של הרכב משגע הכול הוא עשה את כול הבדיקות האפשריות בדק הכול מהכול לחץ דלק קניסטר בריחות אוויר ממיר בית מצערת ועוד דברים שלא עולים לי עכשיו ביום ראשון הוא יבדוק לי אם אפשר לתקן את המחשב ואז נראה איך מתקדמים מה אתם אומרים זה נשמע הגיוני?
אני זוכר שדור מהפורום רשם לי פעם שהוא הכיר מישהו עם תקלה דומה של הגמגום ועד שלא החליפו מחשב שום דבר לא פתר את זה.
תודה איתי.

davidmzr
19-05-12, 08:41
אם בבדיקות אגזימר בשני המוסכים, אין תיעוד לתקלה, יש לכך סיבה, צריך קודם לטפל בסיבה.
מחשב הבדיקה, צריך לעלות על תקלות בחיישני חמצן ותקלה במחשב בקלות. ואם לא עלה אז הם לא רשומות בזיכרון מחשב הרכב. חוסר התיעוד בד"כ אינו בעיה במחשב הרכב. ולא אפרט.


דוד.


ביחס לתגובה האחרונה שלך כאן, "החיישנים מקבלים תערובת גבוה כול הזמן". זה רק מוכיח שהבעיה לא בהם. לחיישן חמצן יש תחום עבודה. אם התערובת חורגת מהתחום למעלה או למטה, הוא לא מתפקד.
דוד.
צר לי לשמוע שעוברים לשיטת "נחליף חלקים עד שנמצא את התקלה".

מאפיונר
19-05-12, 20:52
צר לי לשמוע שעוברים לשיטת "נחליף חלקים עד שנמצא את התקלה".

החיישנים חדשים וזה הפעם השניה שאני מחליף וזה לא עוזר מה אתה מציע? אתה מכיר אולי מישהו מומחה לזיהומי אוויר שיוכל לעזור לי?

davidmzr
20-05-12, 09:32
אם תענה במדוייק על השאלות שאשאל, יש מצב שנמצא את הבעיה.
האם נבדקו וכיצד (כיצד, משום ששני אגזימרים בשני מוסכים לא הצביעו על תקלה) חיישן (ECT), מזרקים ?.
אני גם מציע לך לשאול במוסך ולעדכן, איך ייתכן שהאגזימר לא מצביע על התקלה.
אולי זה ידליק להם נורה אדומה.
דוד.

מאפיונר
20-05-12, 15:56
אם תענה במדוייק על השאלות שאשאל, יש מצב שנמצא את הבעיה.
האם נבדקו וכיצד (כיצד, משום ששני אגזימרים בשני מוסכים לא הצביעו על תקלה) חיישן (ECT), מזרקים ?.
אני גם מציע לך לשאול במוסך ולעדכן, איך ייתכן שהאגזימר לא מצביע על התקלה.
אולי זה ידליק להם נורה אדומה.
דוד.

חיישן ECT אני חושב שלא בדקו רק תגיד לי מה זה בידיוק החיישן הזה ואני יגיד לך אם בדקו או לא ב100 אחוז ולגבי מזרקים נעשה אינפוזיה ישירות למערכת ההזרקה לנסות לנקות אותה ולראות אם יהיה שינוי כול שהוא ולא היה שום שינוי.

davidmzr
20-05-12, 18:35
ECT זה חיישן טמפרטורה. תפקידו לשדר למחשב את מצב חום המנוע.
אם החיישן תקול, הוא ישדר למחשב שהמנוע קר, המחשב יזרים יותר דלק למזרקים. ואז יחס האוויר דלק ישתנה ויגרום ל-CO גבוה.
קטונתי לבקר את עבודת המוסך, אבל אינפוזיה ישירות למערכת ההזרקה, זה הדבר האחרון שצריך היה לעשות במצב המתואר. מה למעשה קורה כאשר עושים אינפוזיה ? מנקים את המזרקים ולמעשה גורמים למעבר דלק יותר גדול. זה בדיוק המצב שצריך להימנע ממנו,.
אינפוזיה לבד אינה בדיקת מזרק/ים "משתינים".
דוד.

מאפיונר
20-05-12, 20:22
לפי האינדיקציה של המשב שחובר לרכב החיישן טמפ תקין כשהאוטו מראה יל חצי במחוג חום מנוע במשב זה על תשעים ומשהו מעלות מה אתה מציע לי לעשות אני ממש אבוד עצות ולא יודע מה לעשות אנה ודרך אגב לרכב יש עדיין נפילות טורים

dolevh
20-05-12, 20:27
מאפיונר ניסית לגשת למוסך מורשה פיאט?

davidmzr
20-05-12, 20:56
שים לב מה כתב מפיונר, "עדכון הייתי היום במוסך שמשון אצל חיים כ4 וחצי שעות הגיעו חיישני החמצן המקוריים.
דוד.

dolevh
20-05-12, 22:27
הבנתי דויד, אבל יש הבדל בין מוסך שמשון שנמצא ביהוד נגיד למרכזי של פיאט? סליחה על הבורות...

dennis
20-05-12, 22:50
הבנתי דויד, אבל יש הבדל בין מוסך שמשון שנמצא ביהוד נגיד למרכזי של פיאט? סליחה על הבורות...
מוסך שמשון.. זה מוסך מרכזי/מורשה

davidmzr
20-05-12, 22:55
dolevh, האמת שאני לא יודע את התשובה, משום שאף פעם לא מסרתי רכב לתיקון במוסך. :)
מפיונר, מוזר לי שהמחשב שחובר לרכב , "אמר" שהחום בסדר ומצד שני לא עלה על התקלה.
"ואמר" שהבעיה בחיישני חמצן, מה שהתברר כלא נכון.
לכן אני לא בטוח שגם בדיקת החום נכונה.
מה שאני מציע הוא, בוא אלי לבדיקת חום המנוע חינם, ע"י אקדח לייזר שיש ברשותי.
לפחות נוכל לאשר או לשלול, אם החיישן תקין.
דוד.

dolevh
20-05-12, 22:55
דויד אתה נכס לפורום, כמה אתה עוזר לחברי הפורום :].

דניס תודה ידידי.

מאפיונר
21-05-12, 04:09
עדכון קטן כאשר הרכב מתכבה לי מהנפילות טורים ההנעה ממש ניהיה קשה לוקח כמה שניות עד שהרכב מניע..
לא יודע כבר מה לעשות מבולבל לאללה

davidmzr
21-05-12, 15:57
הופה, יש דבר חדש שלא דובר עליו.
"הרכב מתכבה לי מהנפילות טורים ההנעה ממש ניהיה קשה לוקח כמה שניות עד שהרכב מניע.."
אם זה קורה רק לאחרונה, זה בסדר שלא דיברת. אבל אם זה היה גם לאחר התיקון במוסך איציק.
אז חבל שלא אמרת. אלה פרטים חשובים לאיתור הגורם לתקלה.
בכול אופן עניתי לך לה"פ.
הכי מתאים יום שישי, אם יהיה מוקדם יותר אודיע לך.
דוד.

מאפיונר
22-05-12, 00:15
זה התחיל לי רק לאחרונה ההתנעה הקשה מה זה יכול להיות?
דוד מחר אני יצור איתך קשר
תודה איתי.

מאפיונר
29-05-12, 19:42
עדכון חם הייתי היום במוסך מוטי ניסים בראשון לציון ממליץ בטרוף אחלה בן אדם עם ידע עצום והוא פתר לי את התקלה
לאחר בדיקות רבות שלו של כמה שעות הוא החליף בין המחברים של החיישני חמצן אחד עם השני והכול הסתדר כנראה במורשה לא חיברו כמו שצריך .
ועד עכשיו לא היו גמגומים והרכב יציב.
הבדיקת גזים ליפני הראתה על -
co2- 10.60
hc- 465
o2- 0.12
co-6.853
co cor-6.85
למדה- 0.807
ובדיקת גזים לאחר שינוי המחברים של החישני חמצן אחד עם השני-
co2-14.39
hc-98
o2-0.57
co-0.035
co cor-0.04
למדה-1.022

זה מעולה לא?

תודה ויום טוב איתי.

davidmzr
29-05-12, 19:56
אכן תקלה נדירה ומיוחדת, מעשה ידי אדם. כל הכבוד למוסך מוטי ניסים.
כמו שאמרו חכמים "כשטיפש זורק אבן, שני מוסכים לא ימצאו". :)
דוד.

מאפיונר
29-05-12, 19:59
אכן תקלה נדירה ומיוחדת, מעשה ידי אדם. כל הכבוד למוסך מוטי ניסים.
כמו שאמרו חכמים "כשטיפש זורק אבן, שני מוסכים לא ימצאו". :)
דוד.

דוד תודה רבה על הכול ,תודה רבה לכולם :)
אני יעדכן עם יהיה משו חדש לגבי זה אני מקווה שישאר ככה .
אחלה יום חברים איתי.

davidmzr
29-05-12, 20:15
עכשיו תתחיל להיהנות מהאוטו.
לסיכום אני רוצה לכתוב. בהתחלה נכנסת למוסך איציק ברחובות. הוא החליף חיישנים והתקלה לא חלפה. עברת למוסך שימשון שהחליף שוב את החיישנים והתקלה לא חלפה.
לא נראה לי שאחד מהם החליף בין הקונקטורים של החיישנים. שהרי זאת היתה התקלה בגללה פנית תחילה למוסך. ז.א מישהו החליף בינהם לפני שנכנסת לאיציק.
יאיר, כן לפעמים צריך לחפור. :)
בהצלחה דוד.

מאפיונר
04-06-12, 19:09
הלוואי והייתי יכול להנות מהאוטו אומנם אין כבר זיהום אוויר אבל עדיים יש נפילות טורים מעצבנות שמידי פעם גורמות לכיבוי מנוע ולהנעה קשה קצת חשוב לציין שהנפילת טורים קורות הרבה פחות מאשר שהיה את הזיהום אוויר וכאשר הרכב בנסיעה הוא נוסע מעולה זה רק כשאני עוצר זה קורה.
מה זה יכול להיות ?נמאס לי כבר מזה באמת שנשבר לי.

dennis
04-06-12, 21:41
הלוואי והייתי יכול להנות מהאוטו אומנם אין כבר זיהום אוויר אבל עדיים יש נפילות טורים מעצבנות שמידי פעם גורמות לכיבוי מנוע ולהנעה קשה קצת חשוב לציין שהנפילת טורים קורות הרבה פחות מאשר שהיה את הזיהום אוויר וכאשר הרכב בנסיעה הוא נוסע מעולה זה רק כשאני עוצר זה קורה.
מה זה יכול להיות ?נמאס לי כבר מזה באמת שנשבר לי.

אם אתה זוכר באת להביא כסף באחד הערבים לשחר למוט מייצב.. פגשתי אותך.. שמעתי את הרכב שלך (יותר נכון היו במתחם 3 בעלי HGT) ששמו לב שהאוטו שלך מרעיש חזק.. ואם אני לא טועה.. זה הווריאטור שלך.. אני לא יודע אם יש קשר לנפילת טורים.. אבל בקשר להנעה הקשה..
יש מצב שזה הווריאטור שלך שצריך החלפה.. אגב אני שבוע הבא מחליף ווריאטור + קיט טיימינג + משאבת מים.. במוסך הוזמן לי ווריאטור חדש מח'ול... (אני יכול לבדוק לך מחיר אם אתה מעוניין לרכוש ).

מאפיונר
04-06-12, 22:41
חשוב לציין שההנעה היא קשה רק לאחר שהרכב נכבה מהנפילות טורים ברגיל ההנעה בסדר גמור.

kiwi
05-06-12, 20:22
היו לי גם נפילות טורים אחרי הנעה, אבל כתוצאה שלא חיברו את החיישן אוויר..
מתי עשית ניקוי מצערת?
דניס, כמה עלה לך הווריאטור?

מאפיונר
05-06-12, 20:40
ליפני כשבוע וליפני זה שלושה חודשים קודם לכן ולא עוזר
הצרכת דלק שלי גם גבוה

idango
30-06-12, 11:38
ליפני כשבוע וליפני זה שלושה חודשים קודם לכן ולא עוזר
הצרכת דלק שלי גם גבוה

איך ניקית ? מי ניקה לך? עם מה ניקית ? כיצד בוצע התהליך ?

המצערת ב HGT מאוד רגישה , מתי החלפת פילטר אוויר ?

לנפילות טורים בHGT יש קשר ישיר למערכת יניקה לא נקיה ב95% מהמקרים .