PDA

View Full Version : אחרי שנה של שקט...


mikemozg
19-04-12, 23:44
חבל שאי אפשר להגיד נתראה בשמחות בפורום שלנו כל אחד בא עם בעיה מסויים , ואני לא יוצא מן הכלל!
טוב זאת היתה מקדמה ועכשיו לעניין.
לפני שנה בדיוק עשיתי ראש מנוע עקב בריחת שמן למים שכנראה נגרם אחרי ששמתי נוזל קרור ברדיאטור (במקום מים רגילים שהיו שם להפתעתי) תוך כדי טיפול רגיל שעושים לאוטו , הנוזל כנראה ניקה את המעברים והסתימות ופתח אותם כליל.
לפני כמה ימים התחלתי להרגיש שהרכב מקרטע בהפעלה ראשונית אחרי פרק זמן זה נפסק בנסיעה הטורים עלו וזה לא היה מורגש.
אתמול באתי למוסך ולאחר בדיקה התברר שהפלג הימני קרוב למצבר מלוכלך (נראה כמו שמן) והוא זה שלא מגיב הצלבנו בין הפלגים לשלול בעיה בפלג ודומני שאף היה ניצוץ(יודע שזה חשוב רק מרוב בדיקות כבר לא זוכר) < כנראה רינגים זה מה שנאמר לעשות ראש או להחליף מנוע.
עד שהמנוע יגיע אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)
הנעתי את האוטו אחרי רגעים ספורים הקרטועים הפסיקו להפתעתי די מהר התכוונתי לחזור הבייתה כי אין צורך להשאיר את האוטו ליד המוסך לכמה ימים, בינתיים הרכב היה מונע כרבע שעה המחוג היה באמצע מאוורר עבד הכל נראה סביר, התחלתי לנסוע המחוג התחיל לתפס למעלה בקצב מטורף עצרתי את האוטו וכיבתי קראתי למוסכניק הוא באה לבדוק קודם כל היה הרבה בועות אוויר והרדיאטור והצינורות היו קרים .
הוא אמר זה טרמוסטט ,השארתי את הרכב למחרת פירקו אותו נאמר לי שהוא נתפס העיפו אותו משם כליל בנתיים שאוטו לא יתחמם והרכב התחיל להוציא אדים מהאגזוז הרכב נותן מכות בהאצה קירטועים (לא פול גז)

אני הגעתי למסקנה חד משמעית בנוגעה למקור הבעיה והיא חוסר חמסה על השימשה הקידמית!!! :lol::D:wink:

חברה עכשיו ברצינות לא אתחיל עכשיו להתבכיין זה "הרבה כסף" "אני צריך את האוטו" "חרות של מוסכניקים" כולנו הינו בסרט הזה.
שאלות:
1. לפתוח לראות מה אפשר לעשות עם הראש או ישר להזמין פירוק או יבוא (אותו חרטה)?
2. צירוף מקרים אחד למיליון (אולי סתם נכס) פאק של מכונאי ?
3. יכול להיות שהאטם היה סוג ז ונקרע נחליף ובזה סיימנו?
4. למכור את האותו ב2000 ש"ח ולנסוע באוטובוס ?
5. הבועות זה האוויר מתא השרפה ?
6. למה זה קרה לי???? :-(

yair068
20-04-12, 00:27
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן

זאת התשובה שקיבלתה בפעם שעברה אם הייתה מתייחס אליה הייתה חוסך ראש מנוע.
אחת הבעיות או ששמו טרמוסטט סיני זול או שלא החליפו בכלל
אני במצב כזה גם אם החלפתי טרמוסטט לפני טיפול בראש המנוע מחליף עוד פעם את הטרמוסטט כי לדעתי האישית טרמוסטט נפגם בפריצה של חום המנוע

mikemozg
20-04-12, 01:25
113,000 ק"מ ירד רביעית נקנה בדיוק לפני שנה.
אטם הוחלף לפני שנה כמו משאבת מים , טרמוסטט טיימינג ומותחן,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים הוחלפו פעם שעברה אומנם לא של ויקטור ריינס.
זה מה שמעצבן החלפתי את כל מה שאמרתם.
האם לפי מה שתיארתי הבעיה היא רק ראש או יותר למטה רינגים חריטה ? (ראה שאר שאלות )
האם מומלץ או אפשר לעשות ראש פעם שניה הרי אז עשו מילוי ושיוף?

yair068
20-04-12, 01:45
שים לב העתקתי את תגובתי מהתיקון הראשון
הוחלך לך טרמוסטט סיני שדפק לך את אטם הראש
כרגע הייתי מחליף טרמוסטט איכותי ובודק קומפרסיה
אם קומפרסיה לא תקינה מפרק ראש מנוע בודק חילחול בצילינדרים ע"י החדרת סולר כך בודקים האם הרינגים תקינים
אם בגדר התקין עובר לשלב בדיקת הראש ובודק אם אין עיוות
לא כל התחממות הולך ראש נגרם נזק אבל לא גדול
השאלה האם לא התחמם לפני כן
האם נבדקה הוונטה
שלב אחרון מחליף יוניט וונטה חדשה

davidmzr
20-04-12, 10:09
יאיר על מה אתם מדברים. אין מנוע הוא גמור.
דוד.

mikemozg
20-04-12, 10:33
דוד סליחה על הבורות אבל תוכל להסביר לי על סמך מה אתה אומר שהוא גמור?

davidmzr
20-04-12, 10:40
לא בדקתי את המנוע.
אני אומר על סמך זה , "אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)".
דוד.

mikemozg
20-04-12, 10:41
שזה מה אומר אם אפשר קצת לפרט בבקשה.

davidmzr
20-04-12, 10:52
זה אומר שעוברת קומפרסיה לאגן השמן, שיפוץ ראש לא יעזור.
רינגים דפוקים וייתכן שיהיה צורך לעשות אוברהול כללי, או להחליף מנוע.
כמה ביקש לך המוסך על החלפה המנוע ?.
בכל אופן, אם תחליט למכור, צור קשר בפרטי, יש לי מי שיקנה.
דוד.

mikemozg
20-04-12, 11:06
הקטע שאחרי שהחלפנו שמן ושמנו דבש זה הפסיק . האדים מהאגזוז זה בעיה באטם ראש.
נבדקה לחץ/קומפרסיה במיקום של הפלג הסורר זה היה 9 בר נאמר שזה בסדר.
אוברהול כללי כמה אמור לעלות?
הציע לי להחליף מנוע ב4K כולל עבודה (אולי 4.5K)
אין לי מה למכור אותו זה התקציב מה אני אקנה ?!?! גם באוטו אחר מאותו שנתון בליינד יהיה משהו.

davidmzr
20-04-12, 11:29
אוברהול כללי עולה יותר מהחלפת מנוע. אבל זה עולם שונה לגמרי.
אתה הוא זה ששאל אם למכור. נכון שגם באוטו אחר מאותו שנתון ולא רק,בליינד יהיה משהו.
כדי לדעת מצב הקומפרסייה,יש לבדוק בארבעת הפלגים. ולא, "נבדקה לחץ/קומפרסיה במיקום של הפלג הסורר".
"הקטע שאחרי שהחלפנו שמן ושמנו דבש זה הפסיק " שום דבר לא יפסיק, ההפסקה היא זמנית בלבד, לזמן קצר.
אתה מערבב בין מעבר קומפרסיה לקרטר, לבין עשן באגזוז, כתוצאה של מעבר מים לצילינדר.
דוד.

laptawp
20-04-12, 13:02
קצת לא לנושא... דוד אז למה ב HGT שיש אדים מהמדיד שמן. ולכולם יש. אומרים שזה תקין ?

davidmzr
20-04-12, 13:33
איגור, מי שאומר לכולם שזה בסדר, אין לו זמן להסברים.
לפי דעת המקפידים, זה לא בסדר. תלוי גם בכמות.
יחד עם זה, זה לא נורא ולא צריך עדיין לפתוח מנוע בגלל זה.
דוד.

yair791
20-04-12, 14:59
איזה שנה הפונטו שלך והיא יש לה גיר רציף אם כן אני אולי מוענין אם היא שנתון של 2001+ אני יקנה אותה וימכור את היונדאי שלי ויחזור לפיאט

mikemozg
20-04-12, 22:25
1. אם בבדיקת קומפרסיה הכל יצא תקין אז מבחינת הבוחנות הטבעות מחזירי שמן הכל תקין או שזה גם לא חד משמעי?
2. יוצא עכשיו מלא אדים מהאגזוז כי הוצאנו את התרמוסטט כדי שהמים יהיו קבוע במנוע והוא לא יתחמם בגלל הקומפרסיה שבורחת ומכניסה אוויר למערכת קרור , בשל כך יש מצב שנסתפק רק בראש מנוע ? מה אתם אומרים???

לא יאיר זה ידני 2001 ELX ,איזה יונדאי יש לך?

yair791
21-04-12, 09:28
היונדאי היא שנת 98 אוטומט וחבל שהרכב שלך לא אוטומט כי אם היתה רוצה למכור אז היה על מה לדבר
בריכת קומפרסיה לתוך מע' הקירור מעידה על בעיה בראש מנוע בדיקת קומפרסיה לא בכרך תראה לחץ תקין בגלל שיש בריחת לחץ למע הקירו אז לפי דעתי צריך להתחיל בראש מנוע ולבדוק קומפרסיה לאחר תיקון ראש

davidmzr
21-04-12, 11:45
1. אם בבדיקת קומפרסיה הכל יצא תקין אז מבחינת הבוחנות הטבעות מחזירי שמן הכל תקין או שזה גם לא חד משמעי?
2. יוצא עכשיו מלא אדים מהאגזוז כי הוצאנו את התרמוסטט כדי שהמים יהיו קבוע במנוע והוא לא יתחמם בגלל הקומפרסיה שבורחת ומכניסה אוויר למערכת קרור , בשל כך יש מצב שנסתפק רק בראש מנוע ? מה אתם אומרים???


אם חודרת קומפרסיה לאגן השמן. לא יעזור לך שתסתפק רק בשיפוץ הראש. להפך המצב רק יחמיר את החדירה.
אם הקומפרסיה חודרת למערכת הקירור. הוצאת התרמוסטט, לא תגרום למנוע לא להתחמם.
מקווה שלא המכונאי אמר לך את זה.
דוד.

yair068
21-04-12, 14:28
עדיין בדיעה שצריך לבדוק
הבלוק מאוד חזק ועדיין טוב
עדיף יהיה אם הרינגים גמורים לעשות חריטה ושיפוץ ראש מנוע עדיף מלהחליף מנוע
כי תקבל חתול בשק
אם היה לי ביטוח גרירה הייתי יודע בדיוק לאן לגרור ומה אקבל נכון דוד

mikemozg
21-04-12, 14:43
כן המוסכניק ניתק לי את הטרמוסטט (וממש לא בא לי לחזור אליו )
1. הרכב עומד אני לא נוסע בו אלא רק כשאצטרך לנסוע למוסך הקרוב לבדיקות נוספות וחוות דעת אני מקווה שזה לא קריטי וזה לא ישפיע על הרכב בצורה דרסטית תקנו אותי אם אני טועה ?
2. אם יש חדירה לאגן אז אפשר לבדוק את זה עם בודק גזים או לראות מים בשמן כי הם חודרים לחלל הצילינדר ואם יש בריכה של קומפרסיה היו מגיעים לאגן נכון?
3. במקרה של שיפוץ כללי (אני נוטה להישאר עם המנוע שלי ) חריטה וכו כמה בערך זה אמור לעלות?
4. יאיר לא הבנתי למה התכוונתה :
עדיין בדיעה שצריך לבדוק
הבלוק מאוד חזק ועדיין טוב
עדיף יהיה אם הרינגים גמורים לעשות חריטה ושיפוץ ראש מנוע עדיף מלהחליף מנוע
כי תקבל חתול בשק
אם היה לי ביטוח גרירה הייתי יודע בדיוק לאן לגרור ומה אקבל נכון דוד

yair068
21-04-12, 15:07
לא עניתה האם כל הזמן הרכב התחמם
שלב ראשון עשיתה ויפה כי הטרמוסטט היה תקול
הבעיה שהכנסתה דבש למנוע כך שבדיקה לא תתן לך תוצאה מדוייקת
אני ממשיך ופותח ראש מנוע מוציא את הצילינדרים עושה שלייף ולאחר מכן בודק עם מיקרומטר אם תקין
אם לא עושה חריטה לצילינדרים טיפול לראש המנוע כולל גומיות משטח רצוי מילוי ניקוי והשחזות לשסתומים ובדוק אם אין סדקים לבלוק
אל תחליף מנוע עלול לחזור יותר גרוע העלות שיפוץ מנוע כמעט כמו החלפה
הבעיה שאני לא סומך על מוסכניקים לפעולה כזאת תצטרך מישהו מאוד אמין

mikemozg
21-04-12, 16:02
לא המנוע לא התחממם היו מקרים אחרי נסיעות ארוכות המחוג היה עולה פס אחד או שתיים מעל החצי הונטה היתה עובדת היתי מדומם מנוע ומשאיר את הסוויץ כמה דקות כדי שהיא תמשיך לעבוד .
ההתחממות קרתה שהגעתי למוסך והחלפתי שמן הטרמוסטט ננעל וזה קרה תוך כמה מטרים בודדים ולא נסיע ארוכה ומה שמוזר כמה דקות אחרי המחוג שוב היה בחצי די מהר לא?
ונראה לי שהטרמוסטט נדפק בגלל בועות אוויר הגיוני?
היתה ממליץ לי על מישהו אמין ומקצועי באזור נצרת עילית?

yair068
21-04-12, 16:45
לא מכיר באזור אולי STIO יתן לך כיוון

forum770
21-04-12, 17:06
כי לעשות אוברול למנוע במצב הזה זה המון עבודה והמון כסף ואולי כן תישאר עם המנוע המקורי של הרכב אבל באוברול יש סיכון גם שלא יצליח.
עדיף להזמין מנוע מייבוא רק שהמוסכניק שלך יבדוק את המעברים יחליף טיימינג ואטם ראש וכמובן לאחר ההרכבה טיפול קטן ויש לך שקט לעוד כמה שנים!

mikemozg
21-04-12, 17:24
נראה לי מוקדם ומוגזם להסיק מסקנות ולהגיד "מנוע במצב הזה"
סך הכל סחב טוב לקח עליות לא היתי אומר ששחטו אותו!
דרך אגב קראתי איפשהו שהיה צריך להדק את הראש אחרי כשבוע מה שאצלי לא נעשה:confused:

yair791
21-04-12, 18:21
לרוב מוסכים לא עובדים לפי הוראות היצרן או ספרות מיקצועית אז הם מבצים בדיקת הידוק בכדי לוודא שהכל סגור כמו שצריך

davidmzr
21-04-12, 20:03
כי לעשות אוברול למנוע במצב הזה זה המון עבודה והמון כסף ואולי כן תישאר עם המנוע המקורי של הרכב אבל באוברול יש סיכון גם שלא יצליח.
עדיף להזמין מנוע מייבוא רק שהמוסכניק שלך יבדוק את המעברים יחליף טיימינג ואטם ראש וכמובן לאחר ההרכבה טיפול קטן ויש לך שקט לעוד כמה שנים!
סליחה, לא יודע מאיין אתה שואב את המידע הזה.
כאחד שעשה עשרות אוברולים למנועים לכל סוגי הרכב, וגם החלפת מנועים מיבוא. אני יכול לומר לך שאין תחליף לאוברהול.
הסיכון שאוברול לא יצליח, הוא קטן בעשרות מונים ממנוע מיבוא.
כיום המוסכים מעדיפים להחליף מנוע, כי זה משתלם מבחינה כלכלית למוסך. ולא אפרט.
אף מוסך לא מוריד ראש במנוע מיבוא, ומהחליף אטם ראש.
גם אם תבקש שהמוסך יחליף אטם ראש, יגידו לך שלא צריך.
נסה פעם לבקש ותיווכח. :)

דוד.

stio
21-04-12, 20:54
היתה ממליץ לי על מישהו אמין ומקצועי באזור נצרת עילית?

לא מכיר באזור אולי STIO יתן לך כיוון

לא מכיר באזור נצרת עילית, בזמנו בפיאט טיפלתי במגידו בכל הקשור למכאניקה ולמיזוג, ובבעיות חשמל וסאונד טיפלתי ברמת ישי. כל המקומות עדיין עובדים, אם תרצה פרטים אשמח לתת לך.

mikemozg
26-04-12, 16:32
אז ככה ...
פירקו את הראש במוסך נאמר ממשפץ הראשים אמר שאין כבר "בשר" (עשיתי ראש לפני נה וכנרא שלפני פתחו את הראש כי ניסרו את הפלסטיק בברוטילות של האינזקטורים לפני שקניתי אותו כאמור לפני שנה) נאמר זה לא ממולץ השסתומים יגעו בבוכנות יווצר לחץ וכו....)
נאמר שיש חופש בבוכנה היא זזה קצת מילימטר או שתיים מצד לצד הסתקלתי גם הבוכנה אחרת זזה אותו דבר זה מה שהראו לי ונאמר לי שאותו בן אדם בדק עם הכלים ) נראה לי קצת מוזר בכל אופן.
אני ידגיש שביקשתי שיפרקו לפני כשאני יגיע למחורת אבל כשבאתי הכל היה מפורק (מעצבן וחשוד)
הראש פסול עקב סדק פנימי שיש בראש (אני לא ראיתי בעין)
ההצעות ראש כנראה מפרוק 2000-2500
החלפת מנוע מיבוא (בתקווה שכך) 3900+מעמ 800 עבודה 800 רדיאטור (מומלץ כי אי עדיין את המקורי)
אמרתי אם מחליפים מנוע שיחליפו את הטיימינג + מותחן + מאבת מים ששמתי לפני שנה אמרו לי לא מחליפים כי זה מסיר את האחריות (בלי לדבר על החלפת אטם ראש)
הכל שם חדש אומרים אני אומר איך חדש ?!?!?!
בקיצור מה אתם ממליצים?

yair068
26-04-12, 16:51
לא עניתה האם כל הזמן הרכב התחמם
שלב ראשון עשיתה ויפה כי הטרמוסטט היה תקול
הבעיה שהכנסתה דבש למנוע כך שבדיקה לא תתן לך תוצאה מדוייקת
אני ממשיך ופותח ראש מנוע מוציא את הצילינדרים עושה שלייף ולאחר מכן בודק עם מיקרומטר אם תקין
אם לא עושה חריטה לצילינדרים טיפול לראש המנוע כולל גומיות משטח רצוי מילוי ניקוי והשחזות לשסתומים ובדוק אם אין סדקים לבלוק
אל תחליף מנוע עלול לחזור יותר גרוע העלות שיפוץ מנוע כמעט כמו החלפה
הבעיה שאני לא סומך על מוסכניקים לפעולה כזאת תצטרך מישהו מאוד אמין

קרא את השורה התחתונה ותבין שודדים אותך אבל בכל מוסך זה יחזור
ראש מנוע מפירוק 2000-2500 תגיד לו בשמי שהוא שודד עם קבלות
מנוע 3900+ מע"מ תגיד לו בשמי שהוא ואחחד שודד
רדיאטור 800 ש"ח יש תחליפי מצויין וזה מה שהוא ישים לך ויגיד אורגינל מאבי פרטס אז תגיד לו בשמי שהוא עושה עליך בוננזה
תראה אתה כמו כולם אוהבים ששודדים אותכם ואחר כך שואלים אם זה בסדר
אצל דוד יודעים שהוא ישר אמין וטוב ובאים לבכות אין לי כסף
עכשיו אתה תקוע אצלו אני הבאתי גרר הוצאתי את הרכב ושילמתי היטב על הפירוק
לדעתי עדיין צריך לחרוט צילינדרים ולשפץ את ראש המנוע
המוסך יגיד ונוח לו להחליף את המנוע גם יעשה קופה ובחצי זמן

davidmzr
26-04-12, 18:27
אסכם את מה שיאיר כתב בקיצור. נפלת לבור של כ-ה. ואסביר.
מההתחלה קלטו במוסך שאינך מבין דבר במנועים. והסיפורים התרוצצו ללא בסיס.
"ביקשתי שיפרקו לפני כשאני יגיע למחורת אבל כשבאתי הכל היה מפורק (מעצבן וחשוד)"
אם ביקשת שיפרקו לפני שאתה מגיע, אז מה מעצבן וחשוד ?. ואם היית מגיע לפני, מה זה היה עוזר ?.
לפני כשנה החלפתי מנוע מיבוא לבחור עם ספייס 2004. פתחתי את הטיימינג ,מחזירי שמן בפולי ואחורה, אטם מכסה שסתומים, והחלפתי הכול. לכן מה שאמר לך המוסך לגבי האחריות בולשיט.
ברור שעדיף לו לא לעשות משום שסגר מחיר. וכעבור זמן לעשות לך ראש ואולי שוב להחליף מנוע, כאשר הרצועה תיקרע, והבוכנות ישברו כתוצאה של מפגש בין בוכנה לשסתום. או אם תהיה וסביר שתהיה נזילות שמן ואז צריך להוריד גיר.
חוק מרפי אומר, שתמיד זה קורה בתום תקופת האחריות.
סליחה על הדברים הנוקבים מעט כתבתי, זה מתוך כעס על המוסך.
דוד.

mikemozg
27-04-12, 11:59
עכשיו ככה:
אמרתי לא שלא יזמין לי מנוע כזה סכום גבוהה וכשה לי לעמוד בו.
הוא מחשפש עכשיו ראש אמר יש איזה מנוע שהקרנק דפק והוא ילך לראות אותו.
1.האם זה שקרנק דפק לא משפיע על הראש?
הצילינדר הימני שנבדק לטענתו עם מיקרומטר צריך שיפוץ הוא אמר לא טוב להשאיר אותו ככה הוא יבדוק מפרוק אם יש טוב או חדש.
2.האם אפשר לשפץ רק צילינדר אחד או שזה לא טוב צריך את כולם? (אני אמרתי לו בכלל לא לגעת אמר שהוא לא יעשה עבודה כזאת שצריך גם לטפל בצילינדר האם יש אמת בדבריו?)

davidmzr
27-04-12, 12:30
חבר יקר, נראה שלא הבנת את מה שכתבנו,
השטויות שאתה כותב בשמו של המוסך, מוטב שלא היו נכתבות.
אני מתחיל לפקפק שהמוסך אמר לך, "הצילינדר הימני שנבדק לטענתו עם מיקרומטר צריך שיפוץ הוא אמר לא טוב להשאיר אותו ככה הוא יבדוק מפרוק אם יש טוב או חדש."
דוד.

yair068
27-04-12, 12:45
בוא נעשה סדר
שלב ראשון אתה תקוע איתו
שלב שני תבקש שיחרוט את 4 הצלינדרים מה שנקרא אוורסייז עלויות 400 ש"ח אי אפשר אחד
יצטרך להביא בוכנות חדשות עם ריניגים קומפלט בוכנות 800 ש"ח
אם הוא הוא רוצה להחליף ראש אז יש לך אופציה לבקש לקחת אותו ולבדוק עצמאית אם הראש סדוק אני לא מאמין שהוא סדוק והוא נראה יחסית בסדר
שיפוץ ראש עד 500 ש"ח החלפת ראש 800 ש"ח
עבודה 2000 ש"ח
חלפים מסביב עוד 500-1000 ש"ח זוהיא מתכונת טובה לשיפוץ טוב
הבעיה שהוא לא יהיה מעוניין לעשות לך כי זה לוקח לו זמן
אם יעמוד על זה תהיה לך אופציה להוציא את הרכב כמו שהוא לשלם לו 500 ש"ח עבור פירוק ראש מנוע
אל תפחד להוציא את הרכב אם לא יסתדר אנחנו נכוון אותך
שם לב מה שכתב דוד על החלפת מנוע והשלכותיו

davidmzr
27-04-12, 12:53
יאיר כמה זמן לדעתך, לוקח לעשות קלצ' ברכב כמו שלך ?.
יש לי מתנה בשבילך, הקלצ' שהוחלף הבוקר. :)
דוד.

yair068
27-04-12, 12:59
זה הקלץ של האונו ?
באיזה צד זה נאכל ומה קרה לצלחת
מה נתקע שם כבשה עוד לא נתקעתי עם דבר כזה
והאם הרכב יכול היה לנסוע במצב הזה

davidmzr
27-04-12, 13:09
לא זה לא של האונו. זה של מנוע 75 שהרכב הגיע אתמול בערב בגרר.
לא בכדי העלתי תמונה. גם אני לא נתקלתי עם דבר כזה.
לא ענית על השאלה, כמה זמן לדעתך, לוקח לעשות קלצ' ברכב כמו שלך ?. :)

דוד.

mikemozg
27-04-12, 13:24
קודם כל אני מבקש שתפגינו קצת סובלנות ושנית תנסו לענות על שאלות הם אפילו ממוספרות.
אני זקוק לתשובות אפילו אם הן נראות לכם מפגרות.
1. האם אפשר לשפץ את הראש אם אין לו בשר כי אתם כל הזמן אומרים "היתי מנסה לשפץ"
2. האם אפשר לשים את הראש חזרה בלי לשייף אותו?
3. האם אחרי כל פירוק ראש צריך לשייף?
4. האם אפשר להחליף את הרינגים רק בבוחנה אחת?
5. האם אפשר בכלל לא לגעת בבוחנה ? (לא אכל שמן)

yair068
27-04-12, 13:38
קודם כל תהיה אדיב אנחנו לא עובדים אצלך
אי אפשר לראות בתמונה אם יש לו בשר או לא מכון שיפוץ לוקח מידה ורואה לכן אמרתי צריך למלא ואז ההשחזה לא עמוקה כל זה לבדיקת המכון
אי אפשר להחזיר כי הוא אכול ומעוות לכן צריך להשחיז ולמלה
בדרך עלל אחרי פריצת אטם התחממות צריך להשחיז בכדי שתהיה אטימה טובה
הורדה רגילה רק עם שיוף קל בנייר זכוכית
רינגים הולך סט ואם יש בעיה במקום אחד אז מחליפים לכולפ עדיף
אתה אמרת שהבוכנות זזות מילימטר אני לא מאמין שאפשר לחוש את זה
בכל אופן הבדיקה נעשית ע"י החדרת סולר לגליל הצילינדר מחכים חצי יום ורואים איפה יש חילחול שם יש בעיה אם עדיין הסולר נשאר במקומו אז תקין

yair068
27-04-12, 13:54
עדיין אני שואר מה מצב הצלחות הנפגשות עם הפלטה האם נגרם נזק לגלגל תנופה או לשמש
אם הכל תקים וזאת השמש אז עבודה של שעתיים יהיה הישג יפה מאוד

davidmzr
27-04-12, 22:19
לא טעית בדיוק שעתיים.
הוחלפה כל מערכת הקלצ' לחדש, כולל מחזיר שמן ופקק נס קפה.
גלגל התנופה לא נפגע.
דוד.