קצת על קונצרן פיאט כאן: www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=2330
בברכה - רפי לין
בניגוד למה שעולה מהרצאת הדברים שבלינק, אבארת' אינו מותג חדש ומשמש כבר עשרות שנים את פיאט כחטיבת השיפורים שלה, משהו כמו AMG למרצדס, M אצל ב.מ.וו.
להערכתי הסיבה בשלה אין לפיאט ענין מיוחד בפיתוח דגמי ביניים, היא הכישלון החרוץ שהדגמים הללו נוחלים בשוק. אני רוצה לקוות שהויאג'יו החדשה שמסתמנת כמחליפתה של הבראבו ( ואגב, עד לקורה B היא גם נראית זהה, למעט עיצוב שונה לחזית ), תסמן תחילתו של שינוי, אבל היא צריכה להיות לא פחות מפנטסטית בכדי שתשבור סוף סוף את שרשרת הכישלונות המתסכלת הזו.
גם ההסתמכות הגוברת והולכת על פלטפורמות של קרייזלר, לא נראית, כיום לפחות, כצעד חכם במיוחד שכן הוא מביא לשני בני כילאיים לא רצויים א-פריורי לשני השווקים להם הם מיועדים, קרי מכוניות אמריקאיות לאירופה מצד אחד, פיאטים לארה"ב מהצד השני. הלואי ואתבדה, אבל בכדי לשבור את עומק הסטיגמות ששני השווקים הללו אימצו, צריך משהו יותר מאשר פיאטים עם גריל של קרייזלר או להפך.
פיאט מסתדרת יופי בשוק המכוניות עד לגודלה של הפונטו ושם לקפוא על השמרים, כפי שציינת ובצדק רב, זה כבר מסוכן, המתחרים כידוע אינם מחכים.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.