View Full Version : ניצול כח מקסימלי בhgt.
השאלה שלי זה איך אני מוציא את הכח המקסימלי ובמהירות מהרכב...
(לדוגמא עד כמה סל"ד למשוך את הילוך ראשון שני וכו..)
אני שואל כי היום לחצתי עם חבר שיש לו 106 gti והוא לקח אותי בהרבה.. שזה לא הגיוני
הרי לhgt 136 כס לאומת הgti 120 כס..
תנסה לנסוע על הילוך שני ב4300 טורים שזה שיא המומנט..
למשוך הילוך לא יותר מ6400 טורים.
אגב... לפי נתוני יצרך שתיכם מ0 -100 היא 8.4 שניות.
או שמשו לא בסדר אצלך. או שאתה לא יודע לנהוג )))
תנסו גם הילוך שלישי 50 קמ''ש על 120. בלי להעביר באמצע הילוכים. אם גם אז הוא נותן לך מרחק של כמה מכוניות.... זו כבר ביעה..
ונגיד והבעיה אצלי..מה יכל להביא לירידת כח כזו? (היה לי טנק דלק מלא זה יכל להשפיע?)
כמה מרחק הוא נותן לך ?
מרחק כזה שהוא רואה אותי מהמראה!!
ידידי ברכב כזה צריך לדעת לנהוג וצריך להרגיש מה לא בסדר .
כמו שאמרו צריך למשוך הילוכים הרכב חייב לטוס
לא מושך ונחנק ישנה בעיה ממזרקים ופילטרים פילטר פתוח עד לקומפרסיה
אצלי בפונטו דור 1 הרכבתי ציפ שמגיע למחירות של 100 קמ"ש בהילוך 2 אז אצלך בהרבה יותר בין ההילוכים
ידידי ברכב כזה צריך לדעת לנהוג וצריך להרגיש מה לא בסדר .
כמו שאמרו צריך למשוך הילוכים הרכב חייב לטוס
לא מושך ונחנק ישנה בעיה ממזרקים ופילטרים פילטר פתוח עד לקומפרסיה
אצלי בפונטו דור 1 הרכבתי ציפ שמגיע למחירות של 100 קמ"ש בהילוך 2 אז אצלך בהרבה יותר בין ההילוכים
הרכב מושך ולא נחנק...אולם יש רעש שריקה (דומה לרעש יניקה של מגדש טורבו)
בין 5k סל"ד ל6.5K סל"ד
יש מצב שאתה לוחץ על הדוושה במכה אחת עד הסוף
יש מצב שאתה לוחץ על הדוושה במכה אחת עד הסוף
יש מצב......גם הכפתור של הבקרת משיכה היה דלוק אם זה קשור..
אם כך ולדעתי יש לך בעייה באינגקטורים שמציפים
אחכה לדעתם של המומחים בנושא
דוד תן גז בזמן האחרון אתה ישן
הרכב מושך ולא נחנק...אולם יש רעש שריקה (דומה לרעש יניקה של מגדש טורבו)
בין 5k סל"ד ל6.5K סל"ד
אתה מדבר על משהו נורמטיבי לחלוטין ברכב הזה.
כל ה-HGT שורקות בטורים האלה.
זה מהיצרן ככה, בישביל התחושה הספורטיבית ***.
אני קראתי את זה פעם באיזה כתבה ואז כשקניתי את ה-HGT שלי הבנתי שזה ככה
וגם אצל חבר שלי.
אתה מדבר על משהו נורמטיבי לחלוטין ברכב הזה.
כל ה-HGT שורקות בטורים האלה.
זה מהיצרן ככה, בישביל התחושה הספורטיבית ***.
אני קראתי את זה פעם באיזה כתבה ואז כשקניתי את ה-HGT שלי הבנתי שזה ככה
וגם אצל חבר שלי.
שורקת... אבי ממוסך התלתן אמר שזה המותחן. אבל השריקה די נעימה..
אם כך ולדעתי יש לך בעייה באינגקטורים שמציפים
אחכה לדעתם של המומחים בנושא
דוד תן גז בזמן האחרון אתה ישן
אם הייתה בעיה באינג'קטורים אז המנורה צ'ק אינג'ן הייתה אמורה לדלוק או שהרכב היה מקרטע..
אבל לא הבנתי דבר אחד....צריך ללחוץ עד סוף הדוושה במכה או לא?
נו איפה המומחים?:confused:
עשיתי טיימינג לפני 4 ימים. החלפתי הכל כולל הכל.
הכל חדש. אני רק ב-500 ק"מ הראשונים. עוד 500 ומותחים את הראש.
אבל אני נוסע הכי לאט ובזהירות עכשיו ולא מגיע אפילו ל-4 אלף טור ומרגישים שמתחילה השריקה.
ככה האוטו נבנה. זאת לא תקלה. וזה כמו אימג' של הרכב.
עשיתי טיימינג לפני 4 ימים. החלפתי הכל כולל הכל.
הכל חדש. אני רק ב-500 ק"מ הראשונים. עוד 500 ומותחים את הראש.
אבל אני נוסע הכי לאט ובזהירות עכשיו ולא מגיע אפילו ל-4 אלף טור ומרגישים שמתחילה השריקה.
ככה האוטו נבנה. זאת לא תקלה. וזה כמו אימג' של הרכב.
אוקייי אבל זה לא הנושא ...תחזור קצת אחורה..
אם כך ולדעתי יש לך בעייה באינגקטורים שמציפים
אחכה לדעתם של המומחים בנושא
דוד תן גז בזמן האחרון אתה ישן
המצות לא עושות לו טוב!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.