PDA

View Full Version : טורים גבוהים האוטו מתחבה באמצע הנסיע?


Kuturga
16-03-12, 21:18
פיאט בראבה שנת 2000 אחרי הורדת קבל עם זה איך שהוא קשור, אולי המחשב של האוטו או משהו אחר, האוטו נוסע נורמלי, מתניע נורמלי איך עם אני מביא גז יותר מ4 טורים האוטו מיתחבה באמצע הנסיעה. מה יכול להיות ? וכאשר מתניעים אותו אז הוא לא מתניע מהתחלה צריך להחזיק את הסביש זמן מה...
תודה

davidmzr
16-03-12, 21:53
נראה כווסת דלק תקול. צריך לבדוק.
דוד.

Kuturga
16-03-12, 22:12
אתה יכול לפרט יותר.
תודה

davidmzr
16-03-12, 22:27
אין הרבה מה לפרט, צריך קודם לבדוק לחץ דלק.
התופעה של "הוא לא מתניע מהתחלה צריך להחזיק את הסויצ' זמן מה... "
מצביעה לכיוון חוסר לחץ דלק מספיק. הווסט לא שומר על הלחץ, או המשאבה לא נותת מספיק.
ובגז יותר מ-K4 טורים, אין מספיק דלק והמנוע נכבה..
דוד.

Kuturga
16-03-12, 22:30
הבנתי... תודה :)

Lexxxa
17-03-12, 08:02
יכול להיות גם חיישן קראנק.

davidmzr
17-03-12, 10:14
Lexxxa, אולי פיספסנו משהו, מה הוא מתכוון "אחרי הורדת קבל עם זה איך שהוא קשור"
האמת שקודם דילגתי על זה.
דוד.

Kuturga
17-03-12, 12:03
עם זה יעזור גם מיליתי פול טאנק...

davidmzr
17-03-12, 12:17
אין קשר לפול טנק.
הסביר בבקשה מה זה, "אחרי הורדת קבל עם זה איך שהוא קשור"
דוד.

Kuturga
17-03-12, 12:46
הורדתי את הקבל, יש לי שתי מגברים לאוטו אז ניתקתי את המינוס של הקבל חיקיתי שהוא יתרוקן ואז ניתקתי את הפלוס ( מצבר לא ניתקתי). יכול להיות שהמחשב היתחרפן ביגלל זה ?

Kuturga
19-03-12, 19:04
הבעיה נפתרה על ידי החלפת חיישן הקראנק.

תודה

davidmzr
20-03-12, 13:42
האוטו נוסע נורמלי, מתניע נורמלי איך עם אני מביא גז יותר מ4 טורים האוטו מיתחבה באמצע הנסיעה. וכאשר מתניעים אותו אז הוא לא מתניע מהתחלה צריך להחזיק את הסביש זמן מה...
תודה
אני בספק את הבעיה נפתרה ע"י החלפת חיישן קרנק. אולי כך אמרו לך.
לדעתי אין קשר בין חיישן קרנק לבעיה שהייתה.
ובטח לא ל- "כאשר מתניעים אותו אז הוא לא מתניע מהתחלה צריך להחזיק את הסביש זמן מה... "
העיקר שנפתרה הבעיה.
דוד.

Lexxxa
20-03-12, 15:08
Kuturga, תעדכן בבקשה אם הבעיה חוזרת.

Kuturga
20-03-12, 18:59
אחרי זמן מה האוטו היה מיתחבה בטורים נמוכים והיה קשה להתניע אותו ואחרי זמן מה התנעתי אותו והוא נסעה בסדר... ובסופו של דבר נחבה ואי אפשר היה להתניע אותו... בדקו שהניצוץ מאוד חלש אז החליפו את החיישן קראנק ואני כבר יומיים נוסעה והכל סבבה. החליפו את החיישן האוטו חזר למצבו הרגיל באוטו השנייה. בדקו גם עם דלק מגיע למנוע והכל סבבה. למה אתם חושבים שזה לא רק החיישן ? ולמה הבעיה צריכה לחזור ?

davidmzr
20-03-12, 19:26
ידידי. אתה עולה חדש. ברוך בואך לארץ הקודש, ארץ הקומבינות.
לא חשבנו שהתקלה תחזור. בכל אופן נקווה שלא.
יש לי טיפ בשבילך, אל תיכנס לבד לתקן את האוטו במוסך. קח איתך חבר/שכן מקומי. :)
דוד.

Kuturga
20-03-12, 19:59
:) לא עולה חדש יש קצת שגיעות כתיב, אתם הלחצתם אותי. התיקון נעשה עלידי עובד שעובד במוסך מורשה של פיאט. בחור שאני מכיר לא יום ולא יומיים, הכל ניבדק ונעשה ביחד איתי, אין לו טעם לעבוד עליי. כאשר החלפנו את החיישן קראנק האוטו כאילו היתעורר ונעמד במקום הקבוע שלו... אני נוסעה כבר יומיים והאוטו לא מראה שום חשש לתקלה.

תודה על העזרה

davidmzr
20-03-12, 20:06
אם אני לא טועה, כתבת בכרספורום שאתה עולה חדש.
ואם לא ט.ל.ח = טעות לעולם חוזרת. :)
דוד.

Kuturga
20-03-12, 20:18
:confused::D לא זכור לי. אני בטוח שהבעיה בחיישן הזה מפני כשרק החלפנו אותו האוטו התחיל לעבוד ישר כמו שצריך בלי שום בעיות. אני מקווה מאוד שהתקלה לא תחזור על עצמה...
הבעיה הראשונה פשוט באוטו לא נעים... :(

Kuturga
23-07-12, 21:55
הבעיה לא חזרה על עצמה :) תודה