View Full Version : לאחרונה צצו לי בעיות ב HGT
אני צריך את עזרתכם...
אז ככה הייתה לי בעיה עם תיקתוקים באחד בגלגלים הקדמיים (אני חושב).
הייתי במוסך.. העלו את הרכב על ליפט, פתחו את הגלגל, אמרו שהם לא רואים שום בעיה.. סגרו את הגלגל חזרה.. (אחד הברגים היה פתוח). נסעתי בידיוק שבוע.. והתקתוקים המשיכו..
קפצתי אתמול לפנצ'ריה ליד מקום העבודה שלי (צמיגי כחלון, בראשון- לציון). הוא הזיז קצת את הגלגל, הרים את האוטו על ג'יק הסתכל.. אך לא זיהה בעיה.. נסעתי איתו סיבוב ברחוב הבעיה הפסיקה. אבל היום בבוקר זה התחיל עוד הפעם, עוד הפעם תקתוקים. שמתי לב כשנוגעים בגלגל, מוצאים אותו.. היא מפסיקה אבל חוזרת אחרי זהה.. 2 מוסכים לא יודעים מה הבעיה.. אני גם כן אבוד עצות.
עוד בעיה.. כשהרים אותי על ג'יק אתמול הוא ביקש שאני יעזוב את הברקס.. (האמברקס היה מורם).. והאוטו התחיל לדרדר עם האמברקס. הוא אמר לי שהאמברקס משוחרר.
עוד בעיה שהידית הילוכים לא נכנסת חלק, או לפעמים לא נכנסת בכלל.. (זה קורה בדרך כלל בהילוך ראשון או שני). חשוב לציין שהקלא'ץ חדש.. ( גבוה) הקלא'ץ מגיב יפה.. הביעה לדעתי בידית ההילוכים..
גם לפעמים בתחילת נסיעה הילוך ראשון.. יש מין מכת נסיעה.. נותן מכה קטנה.. או שזה בגלל שאני נותן ממש קצת גז בתחילת נסיעה.. (כי אני לא רגיל כול כך לידנית.. הייתה לי 4 שנים אוטומטית, :confused:)
בכול מקרה צריך דעות.. או כאלו שיכלו לעזור לי..
תעזרו לי אנשים...:confused:
הזמנתי אותך אלי שאני אעזור לך. עדין לא הגעת. הפסד שלך.
לעלות על תקלה של רעשים דרך האינטרנט זה כמעט בלתי אפשר..
שחר, מחר אני אוכל להגיע.. בסביבות השעה 3.. רק תן לי כתובת ומספר פלא.. בפרטי.
אם זה בסדר?!
עידכון.. :(
המצב רע מאוד.. הגעתי לעבודה היום בבוקר.. ויצאתי אחרי 40 דקות לקחת משהו מהאוטו.. ו גליתי שיש לי נזילה.. (שלולית שמן)... השלולית מתחת לגיר..
מהתייעצות עם כמה חברים.. (גם מי פה).. הציעו לי לעלות את האוטו על גרר..
כך שהשארתי את האוטו במקום העבודה עד מחר בבוקר.. שיבוא הגרר.. לקחת אותה למוסך התלתן..
*עוד מלפני יומיים שמתי לב שההילוכים לא נכנסים טוב.. כנראה שהייתה נזילה אבל מיזערית.. היום זה פשוט יצא הכול..
בקיצור אני אעדכן..
לגבי המכה בתחילת נסיעה - אני מהמר שזה תושבת מנוע גמורה.
אצלי קיימת המכה ואני יודע בוודאות שיש לי תושבת גיר קרועה,פשוט אין לי זמן להחליף אז זו גם אופציה לבדוק?
זה יפה וזה נחמד.. שממשיכים לי את הטופיק :rolleyes:
אז ככה עידכון קטן..
הרכב הועלה לגרר.. לפני כשבועיים.. ישב כיום וחצי במוסך התלתן (אבי טיפל לי ברכב, ידיים של זהב יש לו)! לרכב היתה נזילה לא גדולה במנוע, הייתי יכול להגיע עצמאית אבל.. חשבתי שזה נזילה בגיר.. והגיר חרק קצת אז פחדתי! לאחר בדיקה של אבי.. הוא אמר שהגיר במצב תצוגה! והנזילה היא מהאטם מנוע.. למטה, הוא טיפל לי בזה, עשה טיפול 145K לרכב הוחלף שמן ל- 10W60..! והאוטו יצא בריא ושלם! ואני מבסוט!!
אז ככה בקשר לתיקתוקים אבי בעצמו לא יודע מה הבעיה ...
איך שחזרתי ממנו התיקתוקים נמשכו.. הייתי בעוד כמה מוסכים אף אחד לא עולה על הבעיה..
אבל זה ירד לי מהפרק.. בגלל שאני נוסע כבר שבוע וקצת בלי תיקתוקים.. אולי השלוליות שטפו לי מלמטה את הליכלוך שהיה.. בקיצור אני לא יודע!! אבל שיהיה ככה! :D
היום יצאתי לשטוף את האוטו.. ובפנים קצת.. ולחשוב על דברים לשיפור הרכב לעתיד.. כמה דברים על הפרק צביעה, הנמכה, וחידוש- חיזוק מערכת הבלימה. לבנתיים...;)
*אגב.. היום כששטפתי הרמתי את המכסה מנוע.. לבדוק שמן.. ובכללי לראות מה מסתתר לי מתחת :rolleyes: לגבי נזילות.. הכול נראה יבש..! אבל יש כמה דברים שמפריעים לי קצת.. 1) יש מיכל מצד הנוסע שקוף , אני משאר שזה מיכל של המיי רדיאטור.. .. ובכן המים ששם לא נמצאים בין ה MIN ל- MAX הם הרבה מתחת ל- MIN האם זה תיקני?!
2) אבי אמר לי שכול 1000 ק"מ צריך להוסיף שמן ל- HGT כי היא אוכלת שמן.. ובכן עוד לא הגעתי ל- 1000 ק'מ.. אבל נראה כאילו אני צריך להוסיף כבר..( אגב אבי ציין שהמדיד מעט מזייף,כי הוא עקום). 3) יש מגן חום בין הרדיאטור, למנוע.. בקיצור הוא שבור אצלי.. חצי.. ואין את החלק השני שלו.. כנראה נפל.. 4) אממ.. אני חושב שהרכב שותה הרבה דלק.. וגם יש ריח של דלק.. מסביב לאוטו.. בזמן נהיגה..5) הבלמים אצלי לא משהו.. השבוע יצע לי לסחוט את דוושת הברקס עד הסוף.. (אפילו שהסוף מאוד קרוב).. הרגשתי שהרכב לא בלם מספיק חזק.. וכשהגעתי עם הרגל עד סוף הברקס.. היו כמו מכות קטנות כאלה בברקס.. יכול להיות וזה ה ABS.. ואני מתבלבל.. האם זה אצל כולם ב HGT ככה?!
חברים יקרים.. עכשיו חזרתי אחרי סיבוב קטן.. וראיתי שנשרפה לי נורת צד הנהג (נורת אור קידמי).. האם אפשר להחליף עצמאית?! (ניסיתי להגיע עליה.. ואממ קצת צפוף שם, אבל לא ניסיתי יותר מידי כי כבר חשוך).. ואממ.. מה הדגם של הנורה? מדובר ב- HGT
עוד שאלה שקצת לא בנושא.. מה המיי קיפאון? שעדיף להשתמש ב - HGT
תודה דניס.
1) תנסה לזהות בוודאות שזה מיכל לנוזל קירור, בכל מקרה, כל מה שמחוץ לתווך, אינו תקני.
2) מה זה "נראה כאילו אני צריך להוסיף כבר" ? תסביר יותר מדוייק מה אתה רואה במדיד, ואם המדיד מזייף אז צריך להחליפו.
3) לזכרוני דיברו הרבה על הנושא פה בפורום, חלקם פירקו את המגן. חדש עולה רבה כסף.
4)בדיקה לצריכת דלק מבצעים באופן הבא: ממליאם פול טנק, מאפסים את המונה של ק"ם, נוסעים נגיד 100 ק"מ, חוזרים לתחנת דלק וממלאים שוב פול טנק. את ה100 ק"מ מחלקים בכמות הליטרים שתידלקת בתדלקו אחרון, כך תוכל לדעת מה הצריכה שלך.
לגבי ריח של דלק, תרים את הספסל האחורי באותו, תבדוק שחיבורים למשאבת דלק תקינים ואין נזילות באזור.
5) אם יש לך ABS האותו אז זה הגיוני שייתן מכות בדוושה, בכל זאת, אם אתה מרגיש שהברקסים חלשים, גש למוסך לבדיקה.
מה זה מי קיפאון ?
חברים יקרים.. עכשיו חזרתי אחרי סיבוב קטן.. וראיתי שנשרפה לי נורת צד הנהג (נורת אור קידמי).. האם אפשר להחליף עצמאית?! (ניסיתי להגיע עליה.. ואממ קצת צפוף שם, אבל לא ניסיתי יותר מידי כי כבר חשוך).. ואממ.. מה הדגם של הנורה? מדובר ב- HGT
עוד שאלה שקצת לא בנושא.. מה המיי קיפאון? שעדיף להשתמש ב - HGT
תודה דניס.
1. כן, אפשר להחליך לבד. http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=38229
2. פראפלו (אדום/כחול)
זה יפה וזה נחמד.. שממשיכים לי את הטופיק :rolleyes:
אז ככה עידכון קטן..
הרכב הועלה לגרר.. לפני כשבועיים.. ישב כיום וחצי במוסך התלתן (אבי טיפל לי ברכב, ידיים של זהב יש לו)! לרכב היתה נזילה לא גדולה במנוע, הייתי יכול להגיע עצמאית אבל.. חשבתי שזה נזילה בגיר.. והגיר חרק קצת אז פחדתי! לאחר בדיקה של אבי.. הוא אמר שהגיר במצב תצוגה! והנזילה היא מהאטם מנוע.. למטה, הוא טיפל לי בזה, עשה טיפול 145K לרכב הוחלף שמן ל- 10W60..! והאוטו יצא בריא ושלם! ואני מבסוט!!
אז ככה בקשר לתיקתוקים אבי בעצמו לא יודע מה הבעיה ...
איך שחזרתי ממנו התיקתוקים נמשכו.. הייתי בעוד כמה מוסכים אף אחד לא עולה על הבעיה..
אבל זה ירד לי מהפרק.. בגלל שאני נוסע כבר שבוע וקצת בלי תיקתוקים.. אולי השלוליות שטפו לי מלמטה את הליכלוך שהיה.. בקיצור אני לא יודע!! אבל שיהיה ככה! :D
היום יצאתי לשטוף את האוטו.. ובפנים קצת.. ולחשוב על דברים לשיפור הרכב לעתיד.. כמה דברים על הפרק צביעה, הנמכה, וחידוש- חיזוק מערכת הבלימה. לבנתיים...;)
*אגב.. היום כששטפתי הרמתי את המכסה מנוע.. לבדוק שמן.. ובכללי לראות מה מסתתר לי מתחת :rolleyes: לגבי נזילות.. הכול נראה יבש..! אבל יש כמה דברים שמפריעים לי קצת.. 1) יש מיכל מצד הנוסע שקוף , אני משאר שזה מיכל של המיי רדיאטור.. .. ובכן המים ששם לא נמצאים בין ה MIN ל- MAX הם הרבה מתחת ל- MIN האם זה תיקני?!
2) אבי אמר לי שכול 1000 ק"מ צריך להוסיף שמן ל- HGT כי היא אוכלת שמן.. ובכן עוד לא הגעתי ל- 1000 ק'מ.. אבל נראה כאילו אני צריך להוסיף כבר..( אגב אבי ציין שהמדיד מעט מזייף,כי הוא עקום). 3) יש מגן חום בין הרדיאטור, למנוע.. בקיצור הוא שבור אצלי.. חצי.. ואין את החלק השני שלו.. כנראה נפל.. 4) אממ.. אני חושב שהרכב שותה הרבה דלק.. וגם יש ריח של דלק.. מסביב לאוטו.. בזמן נהיגה..5) הבלמים אצלי לא משהו.. השבוע יצע לי לסחוט את דוושת הברקס עד הסוף.. (אפילו שהסוף מאוד קרוב).. הרגשתי שהרכב לא בלם מספיק חזק.. וכשהגעתי עם הרגל עד סוף הברקס.. היו כמו מכות קטנות כאלה בברקס.. יכול להיות וזה ה ABS.. ואני מתבלבל.. האם זה אצל כולם ב HGT ככה?!
1. לא תקין בכלל.
2. אם חסר שמן, תוסיף.
3. זה המגן חוף של הסעפת פליטה.
4. כמה זה הרבה?
5. "מכות" בדוושה זו אכן פעולה תקינה של מערכת ה ABS. לגבי טיב הבלמים, האם הרפידות או הדיסקים במצב טוב?
מאיפה ניתן לקנות פארפאלו?! (נוזל קירור) ממש חייב..
ואממ.. המדיד שמן שלי מזייף.. אני רוצה להחליף אותו.. איפה אפשר להחליף?! או לקנות חדש?!
חוץ מי זה מחפש ספויילר ל HGT..
תודה.
יש לי מים ירוקים.. ואני מחפש להחליף לפראפלו..? האם יש צורך להוריד את המים הירוקים קודם ואז למלות פראפלו? אם כן כיצד אני מוריד את המים הירוקים?!
בוודאי שצריך לרוקן את הנוזל הקיים לפני שממלאים חדש. אסור לערבב בין הנוזלים.
פראפלו אפשר לקנות במוסכים או אצל משווקי החלפים המורשים. קרי, מיר או סודאי.
לגבי איך, גש לבעל מקצוע שיעשה לך, פשוט וזול.
קודם כול תודה..... ;)
מכיוון שהיה חסר לי מלא מיי קיפאון.. וחששתי שיש לי נזילה, או טרמוסטט במצב פתוח.. ניגשתי למוסך ליד העבודה שלי: "מוסך הראשונים בראשל'צ" התאכזבתי מהם קשות, זאת הייתה הפעם הראשונה ו הפעם האחרונה... שאני אצלהם.
נגישתי לבחור שם בטענה שחסר לי מיי רדיאטור.. וכנראה יש נזילה. ציינתי לבחור שאני חייב את הפארפאלו, הבחור ציין שאין לו.. אבל יש לו את המים הירוקים.. אמרתי יאללה נזרום על הירוקים לבנתיים..
הבחור ניגש למיכל פתח אותו.. דיברתי בטלפון בנתיים.. ניגש למים המזוקקים.. ופשוט מילא לי מיכל של מים מזוקקים.. אם קצת בירורים עם שחר (שחרון) טלפונית, הוא אמר לי בשום פנים ואופן לא לשים מים מזוקקים..
חשוב לציין.. שכול הזמן הזה המיכל היה תחת משאבה, לבדיקה עם יש נזילה.
ניגשתי לבחור אמרתי לו שיינקז לי את המים הכול.. וימלא לי ירוקים חדשים... כי אני לא מעוניין במים מזוקקים...
הבחור סירב.. בטענה שצריך לנסוע.. והוא לא מעוניין לעשות את זה.
לאחר כ-דקה.. הבחור ניגש הוציא את המשאבה.. ואמר לא צריך לנקז אוויר.. ולא לעשות כולם גם ציין שאין נזילה , למרות שראיתי במחוג של המשאבה.. שכן יש.. כי המחוג ירד מעט למטה..
הנעתי משם וברחתי..
הבחור עשה יותר נזק ממשהיה! :mad:
זה הסיפור תשפטו בעצמכם..
:?:
אם שמת לב אני ממעט להכנס בפורום לבעיות ב-HGT.
ברכב הנ"ל יש מנוע כמו כל מנוע ברכב אחר, למעט הוורייטור.
מים מזוקקים לא יגרמו לשום נזק במנוע. למרות מה שאומרים.
הרי את הפרפלו אתה מערבב עם מים (לא מהברז).
כנס כאן וקרא את מה שכתב סהר. http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=9191. אגב , הוא מוכר לי אישית ועבד במוסך פיאט.
האמת קראתי רק את הדף הראשון, אני תומך (מניסיון) בכל מה שכתב סהר.
פירקתי עשרות ראשים שהלכו, גם כאשר בעל הרכב הקפיד להשתמש בפרפלו, היה צורך למלא חורים אצל החרט.
לא צריך תמיד להאשים את המוסך. :)
לדעתי לא גרמו לך שום נזק, מעבר למה שהיה.
דוד.
תשמע.. קראתי. אני מסכים עם סער..
אבל במוסך.. לכמות הקטנה של הנוזל הירוק שהיה לי.. פשוט הוסיפו מים מזוקקים, יותר מי חצי..
אם הוא היה מוסיף.. את הנוזל ירוק.. לא הייתה שום בעיה.. הן אדם פשוט בא בלי לשאול אותי ושם מים!!!.. לאחר שציינתי לו שאני רוצה את הנוזל הירוק.
בכול מקרה.. קניתי נוזל כחול.. דומה לפארפלו.. גם לדילול במים.. הייתי רוצה לנקז את המים שיש ברדיאטור.. ובמיכל הרכב.. הבנתי שאני צריך לשחרר את הבנד.. של הצינור של הרדיאטור למטה.. על מנת להוציא את המים.. זה אפשרי לעשות לבד?! או שצריך לנקז אוויר אחרי זה?
היי דוד, פראפלו מוהלים עם מים מבקבוקים.
טעות למהול אותם עם מים מזוקקים בארצנו.
תראה פה (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=9364&highlight=%E9%E5%F0%E9%ED&page=4) את התגובות של סער ושלי. בזמנו הפכתי את האינטרנט כדי למצוא את הנתונים והתשובות :)
יכולתי למלא לך את תא המטען מבקבוקים ריקים בהם מהלתי פראפלו.
העניין הוא לא זה, אלא שגם אם תיסע עם מים מזוקקים בלבד, לא ייגרם נזק למנוע.
כאשר מגיע הזמן, משאבת המים תקרוס וגם אטם הראש יתפורר, ולא חשוב אם השתמשת במים מזוקקים או בפראלו. יכולתי גם לצלם לך שטח של שני ראשים שאחד השתמש בפראפלו והשני לא.
אין לי חשק עכשיו להוציא מהמחסן ולצלם :). בעניין קפיאה אני מסכים. אבל כמה כבר יש בארץ הזאת מינוס 4 מעלות ?. ידוע שקרח נוצר בארבע מעלות מינוס. עדיין לא שמעתי על מנוע שהעיף את פקקי המים בגלל קפיאה.
הנה לך תמונה של משאבות מים שהחלפנו בפונטו. חלקם השתמשו במים וחלקם בפראפלו.
כשאר הגיע זמנם של המסבים ומחזירי השמן/מים ללכת, הלכו המשאבות בלי קשר לאיזה מים השתמשו.
אני לא רק אומר, אלא מנוסה בעניין במשך עשרות שנים. אני לא נגד השימוש בפראפלו.
מה גם אתה מכיר את סהר ?. בחור 10. חבל שאין לו כבר פיאט ואינו נכנס לפורום.
הבעיה היחידה שלו, שהוא ממשיך להיות חבר קרוב של הבן שלי. :)
דוד.
מסקנה... לא הולכים למוסך שלא יודע להתעסק ברכבים האלה.
בכל אופן כבר שנים שאני נוסע עם פרפלו מעורבב יחד עם מים מזוקקים וכמה פעמים עורבב עם מים מינרליים.
בינתיים לא נגרם שום נזק חוץ מבלאי טבעי של רדיאטור אחרי 16 שנה.
גם בספר הרכב רשום שיש לערבב את הפרפלו עם מים מזוקקים אבל באמת יש המון דעות שונות.
כמו שדוד אמר יש כאלו שהרכב מתוחזק וכל הזמן יש פרפלו במערכת ועדיין עקב בלאי אטם הראש או משאבת המים נאכלו ב150 אלף ק"מ. זה גם עניין של מזל.
צודק.
יפה, שמח שהעלת תגובה מהניסיון ולא "מדעות שונות".
דעות מתרוצצות בפורומים, אבל הניסיון קובע.
דוד.
תודה על התשובות..
יש לי שאלה..?! האם להישאר .. עם הנוזל הירוק.. + המים המזוקקים שהמוסכניק שם לי..
או להחליף לנוזל כחול .. לא ידוע (קנדי).. שקניתי היום.. אגב עלה לי 4 ליטר 68 שקל.. אמרו שהוא מצויין..
?
דוד, כל מה שרשמתי בשרשור ההוא, זה רק מקריאה באינטרנט (מחקרים של פרופסורים).
בתמונה של העלת, השאלה כמה ק"מ עברה כל משאבה, הרי זה מה שקובע בסוף :)
דניס, אני עדיין ממליץ לקנות פראפלו ולא לעשות ניסוים על HGT עם נוזלי קירור לא מוכרים, הרי הפרש הוא זניח.
תודה על התשובות..
יש לי שאלה..?! האם להישאר .. עם הנוזל הירוק.. + המים המזוקקים שהמוסכניק שם לי..
או להחליף לנוזל כחול .. לא ידוע (קנדי).. שקניתי היום.. אגב עלה לי 4 ליטר 68 שקל.. אמרו שהוא מצויין..
?
עם כל ההמלצות שקיבלת לגבי הפראפלו, הלכת וקנית שוב נוזל עלום שם. איפה ההגיון בזה? :confused:
כן, גש למוסך, החלף את נוזל הקירור שלך כמו שצריך בפראפלו שהוכח שעובד טוב עם המנוע שלך, ושההבדל הכספי, אם קיים, בינו לבין אחרים זניח.
אגב.. לא ממש קניתי..
חבר עובד בחנות.. אז הוא זרק לי מיכל של 4 ליטר..
אממ.. בקשר ל- פראפלו.. באיזה מוסך במרכז.. חולון - ראשל'צ אני יכול למצוא את אותו פראפלו המפורסם :D
אגב.. אני מתכוון להחליף לבד.. מהצינר של הרדיאטור.. פשוט לנתק את הבנד.. ואז להחזיר..
אם יש כמה דגשים? והאם רצוי לעשות ככה?
חבר'ה..
סליחה שאני מקפיץ שרשור..
יש לי בעיה רצינית מאוד... חזר לי הרעש של התיקתוקים.. יותר חזק מאיי פעם.. לא יודע אם זה גיר.. כשאני מעביר הילוך.. נותן גז.. אין את זה כול כך.. אבל שאני משחרר גז ומדרדר בהילוך.. ישר רעש ממש חזק.. זה בוודאות.. לא מהגלגל.. הימני (צד הנוסע).. או שזה צד שמאל.. או שזה מתחת לרכב.. אבל הרעש הוא נוראי.. אי אפשר לנסוע ככה... כאילו עוד רגע משהו נשבר..
אני לא יודע מה לעשות?
מקווה שזה לא רעש של קרנק או ווריאטור.
היו לך בעיות בלחץ השמן ?.
אם אתה בסביבה שלי כנס אלי לשמיעה קצרה.
דוד.
מקווה שזה לא רעש של קרנק או ווריאטור.
היו לך בעיות בלחץ השמן ?.
אם אתה בסביבה שלי כנס אלי לשמיעה קצרה.
דוד.
הלוואי והייתי יודע.. אני ממש מפחד לנסוע.. אני אבוד, לא יודע אם אני אצליח להגיע למוסך?! אם רעש כזה...
לדעתי לגרור למוסך בו אתה מטפל.
דוד.
האוצ', מקווה בישבילך שזה משהו קטן ולא רציני.
כי כשאני חזרתי מהמפגש האחרון בראשון כמעט עף לי הגלגל.
הכל התחיל מזה ששמעתי גם כן תקתוקים ובסוף התברר שנשארו לי שני ברגים רק בגלגל.
אחד פשוט נקרע ונעלם השני פשוט וכאילו לא היה בכלל.
השלישי היה בחוץ כבר והרביעיהחזיק את הגלגל באלכסון.
זה היה יכול להיגמר באסון, אבל מזל שעצרתי לבדיקה עם פשה לבדוק את הרעש.
וגם שחר בא לעזרתינו. ועזר לנו מאוד.
מחזיק בישבילך אצבעות דניס, תעדכן.
לדעתי לגרור למוסך בו אתה מטפל.
דוד.
האמת רעיון מעולה אבל הבחור מתפזר בין מוסכים ,לכן לדעתי לעולם לא יפתור שום בעיה .
דניס עצה קטנה ולטובתך ,אל תתפזר ,זה מצויין רק למוסכים . טיפלת במוסך הייתה מרוצה אז תתמיד .
אל תבצע "סקרי שווקים" אצל מי תשאיר יותר מכספך . ככה גם יותר קל לפתור בעיות למיניהן באמצעות מעקב של אותו מכונאי - אם נואשתם אתה והמכונאי מלפתור בעיות אז תתיעץ הן חברים והן בפורום ואז תמשיך הלאה .
חבל על העצבים הבריאות הכסף והרכב .
ההערה שלי באה כהארה , לא באתי לשפוט .
מחזק אותך מילה במילה.פרנסיס.
דניס קח את זה לתשומת ליבך.
לא רוצה להגיד לך "אמרתי לך"
אבל אמרתי לך תטפל ברכב מבחינה מכאנית ואז תשים גם כנפיים של F16 על הרכב ואל תנמיך אותה רק. תוריד לה את הבולמים לגמריי וגרד את האספלט (אה, ואם כבר מדברים על אסבפלט אז גם שחרון לא מגרד אותו) צא קצת מעניין ה- "לשדרג ולשפר את הרכב" כנס יותר חזק בלתקן את הרכב ולהעמיד אותו על הרגליים.
כמוני, נכון שהרכב שלך לפנייך היה בידיים בהרבה יותר מפנקות ושומרות לעומת הבעלים של הרכב שלי. שעכשיו עם כל הכבוד כבר במצב מעולה. אבל קצת קוסמטיקה וכל הקשקושים האלה זה רק עניין של זמן עד שתיהיה הכי יפה בארץ ( *אהמ* שחרון *אהמ* ) ושוב.
קח את הדברים לטובה ולא לכיוון הרע, אני לא יוצא עלייך ולא שופט.
לדעתי, זה האלף בית של הרכב! שקודם כל יתפקד כמו שצריך.
את כל הקשקושים מעבר ומעל תמיד אפשר להוסיף.
מחזק אותך מילה במילה.פרנסיס.
דניס קח את זה לתשומת ליבך.
לא רוצה להגיד לך "אמרתי לך"
אבל אמרתי לך תטפל ברכב מבחינה מכאנית ואז תשים גם כנפיים של F16 על הרכב ואל תנמיך אותה רק. תוריד לה את הבולמים לגמריי וגרד את האספלט (אה, ואם כבר מדברים על אסבפלט אז גם שחרון לא מגרד אותו) צא קצת מעניין ה- "לשדרג ולשפר את הרכב" כנס יותר חזק בלתקן את הרכב ולהעמיד אותו על הרגליים.
כמוני, נכון שהרכב שלך לפנייך היה בידיים בהרבה יותר מפנקות ושומרות לעומת הבעלים של הרכב שלי. שעכשיו עם כל הכבוד כבר במצב מעולה. אבל קצת קוסמטיקה וכל הקשקושים האלה זה רק עניין של זמן עד שתיהיה הכי יפה בארץ ( *אהמ* שחרון *אהמ* ) ושוב.
קח את הדברים לטובה ולא לכיוון הרע, אני לא יוצא עלייך ולא שופט.
לדעתי, זה האלף בית של הרכב! שקודם כל יתפקד כמו שצריך.
את כל הקשקושים מעבר ומעל תמיד אפשר להוסיף.
חבר'ה.. תודה על הדברים, עד היום אין לי מוסך... המוסכניק הקודם שלי.. נטל אחריות... (סיבות אישיות , אני לא אפרט אל זה בפורום)... כך שאני גם צריך מוסך שיעזור לי.. (אני חייב המלצה למוסך.. ומאוד רצוי שהוא יהיה קרוב עליי.. חולון- איזור תעשייה ראשל'צ.. כי עם התיקתוקים האלה, לא נראה לי שאני יגיע רחוק).. :|:cry:
מפחד שבעית התקתוקים תחמיר?
לדעתי לגרור למוסך בו אתה מטפל.
דוד.
יותר פשוט מזה?
יש לך ביטוח מקיף? תשתמש בשרותי הגרירה.
גם אם אין ביטוח מקיף, אפשר לעשות ביטוח גרר וחלונות.
לדעתי במקרה הזה גם אם אין ביטוח גרר, חייבים לגרור, המחיר זניח לעומת הנזק שעלול להיגרם בנסיעה.
דוד.
גם אם אין ביטוח מקיף, אפשר לעשות ביטוח גרר וחלונות.
לדעתי במקרה הזה גם אם אין ביטוח גרר, חייבים לגרור, המחיר זניח לעומת הנזק שעלול להיגרם בנסיעה.
דוד.
חבר'ה.. הגעתי עצמאית.. (לאחר כמה וכמה עצירות.. ובעיטות בגלגלים הקדמיים)..
בקושי אבל הגעתי.. במיוחד בברקס.. הרגשתי שההגה משתגע.. מכות בהגה (לא רעידות , אלה מכות). תיקתוקים אינסופיים...
הגעתי למוסך פרונט בחולון (בהמלצה של שחר מהפורום)..
הוא אמר שייטפל לי ברכב.. ייקח כמה ימים.. אבל הוא יעשה את המקסימום..
בקיצור ... אני בלי רכב.. והיום נסיעה ראשונה באוטובוס.. לאחר שנה שלא ישבתי באוטובוס..
20 דקות בתחנה מדכא... :mad:
לא אוהב להיות תמיד שולל. מה לעשות שלפעמים אין ברירה.
טעית, כך לא מוסרים רכב לתיקון. המינימום שהיית צריך זה לבקש שיעלו את האוטו על הליפט, ויראו מה הבעיה. אין לו זמן, לא משאירים את הרכב. צריך היית לצלצל למוסך ולבקש בדיקה עם ההגעה, ולשמוע הצעת מחיר.
לא נשמע לי טוב, "הוא אמר שייטפל לי ברכב.. ייקח כמה ימים.. ".
ותהיה ההמלצה ממי שתהיה.
דוד.
לא אוהב להיות תמיד שולל. מה לעשות שלפעמים אין ברירה.
טעית, כך לא מוסרים רכב לתיקון. המינימום שהיית צריך זה לבקש שיעלו את האוטו על הליפט, ויראו מה הבעיה. אין לו זמן, לא משאירים את הרכב. צריך היית לצלצל למוסך ולבקש בדיקה עם ההגעה, ולשמוע הצעת מחיר.
לא נשמע לי טוב, "הוא אמר שייטפל לי ברכב.. ייקח כמה ימים.. ".
ותהיה ההמלצה ממי שתהיה.
דוד.
דוד, מצטער.. כנראה לא הסברתי את עצמי...
הבחור לא רק שהעלה את הרכב על ליפט.. הוא עשה גם על הרכב סיבוב..
גם התייעצתי עם בעל המקום לגביי צירייה חדשה.. ולא שיפוץ..
בקיצור.. הבחור אמר.. שהוא עדיין לא בטוח שזה צירייה.. לכן אמר לי תשאיר את הרכב.. אני אבדוק לך מה זה.. (הוא לא יכל לבדוק לי על המקום.. כי באתי לו בהתרעה של רגע מרגע.. והיה לו הרבה עבודה)..
תיארתי לי שכך תהיה תגובתך.
מאחל לך הצלחה.
דוד.
באיזה מכון פרונט נמצאת המכונית?.
בברכה - רפי לין
באיזה מכון פרונט נמצאת המכונית?.
בברכה - רפי לין
מכון בדיקה 2005.. (משהו כזה) ברחוב הסתת 6 חולון
רפי לין שלחתי אותו למעבדה !
אכן הפנייה מצוינת כי עידן וג'וג'ו ב"מעבדה שרותי פרונט מקצועיים" הנם באמת מקצועיים מאוד
והייתי אומר שזה מכון הפרונטים המקצועי ביותר בישראל.
דניס, מסור להם ד"ש חמה ממני.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
אם הגעת לג''וג'ו סימן שאתה בידיים טובות.
בן אדם מאוד אדיב ומקצועי!
זה לא בן אדם שיחפש איפה לעקוץ אותך...
החלפתי אצלו בולמים לפני מס' חודשים.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.