forum770
16-02-12, 18:32
שלום לכולם.
יש לי שאלה : אתמול אחרי חור בצינור רדיאטור עליון החלפתי בעצמי את שני הצינורות (עליון ותחתון), לפי ההוראות, כלומר ניקוז אויר ע"י פתיחת שני הפקקים ומילוי מים יעודיים עד קו המקסימום אחרי נסיעה של כמה דקות בדקתי והמפלס נשאר על המקסימום.
היום אחרי יום עמוס בסידורים ונסיעות בדרך חזרה לבית שמתי לב שאני עומד בפקק תנועה שהחום עלה מעל החצי כמעט על ה3\4. מייד עצרתי בצד ונתתי לאוטו להתקרר ובדקתי מים במיכל והיה כמעט עד הפקק מלא ושמעכתי מעט את הצינור העליון ייצא בועות אויר. נסעתי עוד כ 200 מ' לתחנת הדלק פתחתי את הפקק של הרדיאטור וניקזתי אויר שוב ומיליתי מים שוב עד קו המקסימום. ואז הכל היה בסדר.
מה נראה לכם הבעיה שהרכב התחמם? לא ניקזתי אויר אתמול כמו שצריך? יכול להיות שאני ייסע יום שלם והחום יהיה פיקס נופתאום יתחמם בעמידה?
יש לי שאלה : אתמול אחרי חור בצינור רדיאטור עליון החלפתי בעצמי את שני הצינורות (עליון ותחתון), לפי ההוראות, כלומר ניקוז אויר ע"י פתיחת שני הפקקים ומילוי מים יעודיים עד קו המקסימום אחרי נסיעה של כמה דקות בדקתי והמפלס נשאר על המקסימום.
היום אחרי יום עמוס בסידורים ונסיעות בדרך חזרה לבית שמתי לב שאני עומד בפקק תנועה שהחום עלה מעל החצי כמעט על ה3\4. מייד עצרתי בצד ונתתי לאוטו להתקרר ובדקתי מים במיכל והיה כמעט עד הפקק מלא ושמעכתי מעט את הצינור העליון ייצא בועות אויר. נסעתי עוד כ 200 מ' לתחנת הדלק פתחתי את הפקק של הרדיאטור וניקזתי אויר שוב ומיליתי מים שוב עד קו המקסימום. ואז הכל היה בסדר.
מה נראה לכם הבעיה שהרכב התחמם? לא ניקזתי אויר אתמול כמו שצריך? יכול להיות שאני ייסע יום שלם והחום יהיה פיקס נופתאום יתחמם בעמידה?