THELAD
12-02-12, 22:31
שלום,
רכשתי לפני מספר שבועות פיאט פנדה רובוטית, מודל 2005. הרכב עשה 156 אלף ק"מ.
כשנסעתי על הרכב לפני הקניה, הרכב נסע חלק לגמרי, החלפת ההילוכים הייתה חלקה וכמעט בלתי מורגשת. לצערי, עקב מחסור בזמן, דלגתי על השלב של הבדיקה, גם כי הרכב נקנה ממש בזול. אך זאת הייתה טעות מרה.
כבר בנסיעה הראשונה, שערכה הפעם מעל 40 דקות, הרכב התחלתי לגמגם ולא להגיב בצורה חלקה, ומאוחר יותר התחילו רעידות, גמגומים, קפיצות והתכבות של המנוע בעת התחלה נסיעה. הבעיות מתחילות אחרי נסיעה של 30 - 40 דקות עד אז, הרכב אינו עושה בעיות כלל ונוסע חלק. מהרגע שמתחילות כל התופעות הנ"ל, לא ניתן לנסוע.
הרכב נלקח למוסך בת"א, מורשה, אך לא מורשה יבואן (שאציין את שמו רק אם אקבל אישור*), שם נאמר לי שהלך הקלאץ'. 1800 שקל שמתי על השולחן והחליפו הקלאץ. לקחתי את הרכב, התחלתי לנסוע, ושוב, לאחר חצי שעה - 40 דקות של נסיעה, בדיוק אותן תופעות כאילו לא נעשה דבר.
הם טענו שהקלאץ הוחלף כבר פעם לקלאץ' שהוא לא רובוטי במטרה לחסוך כסף, נשמע לי מצוץ מהאצבע, אבל הם טענו שמאחר שהקלאץ' שהיה כבר לא היה מתאים, הוא גרם לנזק בגיר ושצריך להחליף את הרובוט של הגיר. עוד 2000 שקל הם דרשו, וטענו שזה מחיר העלות ושהם לא גובים ממני תשלום עבור עבודה מאחר וזאת הייתה טעות שלהם שהם לא עלו על זה מלכתחילה.
מאחר שאני לא מבין דבר במכניקה של רכב, הסכמתי לשלם. הוצאתי את הרכב היום מהמוסך. נסעתי 30-40 דקות, ו.... כן, נחשתם נכון, שוב פעם אותן תקלות כאילו לא נעשה שום דבר.
שמתי 4 אלף שקל על תיקונים וקיבלתי רכב זהה לרכב שהכנסתי למוסך מלכתחילה.
מה עושים? אני שוקל לבקש מהמוסך להחזיר את כל החלקים שהיו, להחזיר לי את הכסף וללכת למוסף אחר.
האם הטיעונים שלהם נשמעים הגיונים?
האם מתקבל על הדעת שהרכב נכנס פעמיים למוסך והם לא מצליחים לאתר את התקלה?
וכמובן, השאלה המתבקשת, אם החליפו קלאץ' ואת הרובוט של הקיר בעלות של 3800 שקל השניים, והבעיות נשארו כפי שהיו, זה בהכרח אומר שהבעיה היא לא מהרובוט של הגיר ומהקלאץ'?
כי אני כבר דיי אובד עצות. עשיתי שטות שלא עשיתי בדיקה. תעשו בדיקה, ואל תמהרו כשאתם רוכשים רכב, גם הם מדובר ברכב של 15 אלף שקל. התקלות עלולות להיות מאד מאד לא נעימות ולגרום לעוגמת נפש רבה.
תודה
רכשתי לפני מספר שבועות פיאט פנדה רובוטית, מודל 2005. הרכב עשה 156 אלף ק"מ.
כשנסעתי על הרכב לפני הקניה, הרכב נסע חלק לגמרי, החלפת ההילוכים הייתה חלקה וכמעט בלתי מורגשת. לצערי, עקב מחסור בזמן, דלגתי על השלב של הבדיקה, גם כי הרכב נקנה ממש בזול. אך זאת הייתה טעות מרה.
כבר בנסיעה הראשונה, שערכה הפעם מעל 40 דקות, הרכב התחלתי לגמגם ולא להגיב בצורה חלקה, ומאוחר יותר התחילו רעידות, גמגומים, קפיצות והתכבות של המנוע בעת התחלה נסיעה. הבעיות מתחילות אחרי נסיעה של 30 - 40 דקות עד אז, הרכב אינו עושה בעיות כלל ונוסע חלק. מהרגע שמתחילות כל התופעות הנ"ל, לא ניתן לנסוע.
הרכב נלקח למוסך בת"א, מורשה, אך לא מורשה יבואן (שאציין את שמו רק אם אקבל אישור*), שם נאמר לי שהלך הקלאץ'. 1800 שקל שמתי על השולחן והחליפו הקלאץ. לקחתי את הרכב, התחלתי לנסוע, ושוב, לאחר חצי שעה - 40 דקות של נסיעה, בדיוק אותן תופעות כאילו לא נעשה דבר.
הם טענו שהקלאץ הוחלף כבר פעם לקלאץ' שהוא לא רובוטי במטרה לחסוך כסף, נשמע לי מצוץ מהאצבע, אבל הם טענו שמאחר שהקלאץ' שהיה כבר לא היה מתאים, הוא גרם לנזק בגיר ושצריך להחליף את הרובוט של הגיר. עוד 2000 שקל הם דרשו, וטענו שזה מחיר העלות ושהם לא גובים ממני תשלום עבור עבודה מאחר וזאת הייתה טעות שלהם שהם לא עלו על זה מלכתחילה.
מאחר שאני לא מבין דבר במכניקה של רכב, הסכמתי לשלם. הוצאתי את הרכב היום מהמוסך. נסעתי 30-40 דקות, ו.... כן, נחשתם נכון, שוב פעם אותן תקלות כאילו לא נעשה שום דבר.
שמתי 4 אלף שקל על תיקונים וקיבלתי רכב זהה לרכב שהכנסתי למוסך מלכתחילה.
מה עושים? אני שוקל לבקש מהמוסך להחזיר את כל החלקים שהיו, להחזיר לי את הכסף וללכת למוסף אחר.
האם הטיעונים שלהם נשמעים הגיונים?
האם מתקבל על הדעת שהרכב נכנס פעמיים למוסך והם לא מצליחים לאתר את התקלה?
וכמובן, השאלה המתבקשת, אם החליפו קלאץ' ואת הרובוט של הקיר בעלות של 3800 שקל השניים, והבעיות נשארו כפי שהיו, זה בהכרח אומר שהבעיה היא לא מהרובוט של הגיר ומהקלאץ'?
כי אני כבר דיי אובד עצות. עשיתי שטות שלא עשיתי בדיקה. תעשו בדיקה, ואל תמהרו כשאתם רוכשים רכב, גם הם מדובר ברכב של 15 אלף שקל. התקלות עלולות להיות מאד מאד לא נעימות ולגרום לעוגמת נפש רבה.
תודה