View Full Version : רכב מגמגמם-חוטי הצתה?
אהלן,
לאחרונה הרכב שלי התחיל לגמגמם בעמידה, הטורים עולים ויורדים בממש מעט.
חשבתי אולי על חוטי הצתה.
עוד רעיונות?
מתי עשית ניקוי בית מצערת לאחרונה ?
ובנוסף אם לא יסתדר חיישן חמצן
האם הרכב צורך יותר דלק
כן אפשרות לחיישן חמצן.
יאיר, החבר שלך נסע עכשיו עם ה-GT להביא חיישן קרנק ונגד וונטה.
הוא נתקע עם הפונטו שלו. שלשום אמרתי לו שצריך להחליף גם את הנגד, לא הקשיב.
אחרי סיבוב ב-GT, לא מאמין שהוא ירצה לחזור לרשל"צ עם הפונטו שלו. :)
שמע הוא בחור טוב, רק צריך להיות עדין איתו.
דוד.
ניקוי בית מצערת עשיתי לפני בערך חודש.
וע''פ הרגשתי אני חושב שהרכב אכן צורך יותר דלק.
צריכת דלק לא יודעים לפי הרגשה, אלא לפי מדידה. :)
דוד.
למי התכוון המשורר כולם חברים שלי
כל ישראל חברים :D
ה GT בהחלט מהממת ותהיה עוד יותר עם הסמל הGT שמצאתי לו :roll:
דוד היקר, תודה על כל העזרה אך עדיין אני חושב שמשהו מקצר את המהירות ה 2 של המאורר. היא פשוט לא עובדת. ניסיתי גם אחרי הנסיעה לעמוד בחניה ולהדליק מזגן. הונטה נדלקה כעבור מספר שניות ואז נדלקה המהירות השניה ותוך שניה נכבתה.
היה מעין פק כזה, המאורר החל להסתובב מהר וישר חזר למהירות ה 1.
הרכב טיפה עובר את החצי בפקקים ובנסיעה קצת מעל הרבע.
יאיר ידוע לך האם המהירות ה 2 של המאורר אמורה לפעול ללא מזגן? שמתי לב שבמייבש אני רואה אדים כשהמזגן דלוק, מעיד על משהו? המזגן מקרר מצויין דרך אגב
תודה רבה על הסמל של ה-GT. ארז קרן מאושר. מקווה שלא קרעת אותו בנסיעה. :)
אני לא בטוח שאתה מאבחן נכון. זכור שאמרו לך במוסך שהשעון שלך מזייף.
מה שניתן לעשות הוא, לבדוק את חום המנוע עם האקדח לייזר שיש לי.
ייתכן שנצתרך לבצע גם בדיקת לחץ.
כתבתי לך באחד האשכולות, "אני מקווה שאין דליפת קומפרסיה קטנה מהראש".
משום שנסעת כך זמן רב במצב הזה.
בנוסף תבדוק את מה שארז אמר לך, אם יש לחץ בצינור העליון של הרדיאטור, לאחר נסיעה(במנוע דלוק).
בכל אופן אני לרשותך.
דוד.
מהירות 2 לא צריכה לעבוד במזגן וגם בנסיעה רגילה היא כמעט ולא עובדת
מהירות 2 נכנסת לפעולה בטמפ' 87 מעלות אם אני לא טועה , שאומר חום מעל החצי
לדעתי יוניט חום שלך לא מפעילה את המאוורר מהירות 1 בזמן
אני טיפלתי כמו שצריך מרדיאטור חדש ,יוניט חום למאוורר חדשה ,יוניט חום לראש מנוע,
אם דוד יכול לבדוק באקדח לייזר אז תמצא בדיוק את התקלה
אם יש בריחה של נוזל קירור אז באמת יש לך בעיה בראש מנוע
בד"כ הזנחה של חום עלולה לגרום לנזק באטם ראש מנוע ולראש המנוע
בלי שום קשר גם אחרי 120 K צריך לטפל בראש המנוע
הייתי אומר שסטיתם מעט מן הנושא!
אני מעוניין לרכוש את הרכב של שלומי לכן רציתי לדעת אם יש לכם עוד אבחנה לבעיה שיש לו מלבד חיישן חמצן?
ומה העלות של החלפת חיישן לאחד מקורי?
לא הייתי חותם שהבעיה היא מחיישן חמצן.
דוד.
אז ממה עוד יכולה לנבוע הבעיה?
אשמח לתשובה מפורטת מכיוון שאני מאוד מעוניין ברכב!
קרא את השרשור "תקלה אוטו נכבה-דדי?".
דוד.
אוקיי קראתי עכשיו שאלה אחרת דוד ברשותך...
בבדיקה שלפני קנייה התקלה תתגלה בבדיקה ונמצא את הבעיה במדוייק?
או שהבדיקה בכלל לא תעלה על הבעיה?
בבדיקה שלפני קנייה, לא מאתרים תקלות במנוע.
יכתבו שיש בעיה אבל לא מה הסיבה.
דוד.
הבנתי תודה רבה לך דוד.
אתה יכול להעריך כמה יכול לעלות החלפה של כל אחד מהחיישנים שמעידים על הבעיה הזו?
לצערי לא. צריק לבצע בדיקה.
דוד.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.