View Full Version : פונטו 75 שנת 96 מעשנת
שלום
יש לי פונטו שקניתי לפני כשנה האוטו התחיל לעשן ויש חוסר סחיבה המנוע עבר בדיקה והרינגים נמצאו לא טובים....
מוסך רוצה על שיפוץ מנוע יחסית הרבה כסף יש אפשרות לעשות את על העבודה בבית?
יש איזה מדריך לזה?
כמה זה קשה וכמה יעלה בערך לעשות אוברול למנוע?
נתחיל בזה שלעשות רינגים ושיפוץ ראש, זה לא אוברול.
אוברול למנוע ברכב שנת 96, שכבר הרינגים נישחקו, הוא הרבה יותר מורכב.
כן, אפשר לעשות לבד, תתחיל לפרק ואנחנו נעזור לך.
אגב, כמה ביקש לך המוסך ?.
דוד.
המוסך ביקש 4500 את הראש כבר פירקתי ושלחתי למשפץ
את הבלוק אני גם צריך לשלוח לחריטה או שפשוט להחליף רינגים ובוכנות עם צריך?
אם הבוכנות במצב סביר ואתה לא חורט את הבלוק, לא צריך להחליף אותם.
בדוק אם יש מדרגה בקצה של הצילינדרים. תעלה תמונות.
דוד
הכנס סולר לצילינדרים ובדוק אחרי שעה לפחות אם יש חילחול למטה כך תדע אם הרינגים אוטמים או לא
אם הבוכנות במצב סביר ואתה לא חורט את הבלוק, לא צריך להחליף אותם.
בדוק אם יש מדרגה בקצה של הצילינדרים. תעלה תמונות.
דוד
למה אתה מתכוון במדרגה?
הסולר מחלחל דרך 2 רינגים ה1 וה 3
יש איזה אפשרות עם כבר אני מפרק את על המנוע לעשות איזה שיפור שיוסיף כוח?
האוטו עבר אצלי טראומה של התחממות לפני חודשיים ומאז הוחלפה לו כל מערכת הקירור הכל חדש
במצב הזה אין ספק שצריך להחליף רינגים.
אבל השאלה מה מצב הצילינדרים.
שוב, תעלה תמונות.
דוד
במצב הזה אין ספק שצריך להחליף רינגים.
אבל השאלה מה מצב הצילינדרים.
שוב, תעלה תמונות.
דוד
אני מחר ינסה לסֿיים את הפירוק ויצלם את המצב שלהם.....
אם אין לך מדרגה והצילינדר חלק תעשה שלייף טוב בתוך הצילידרים ותחליף את הרינגים
הטיפול יהיה טוב בסביבות ה-70-80%
תבדוק לאחר החלפת הרינגים אם אין חילחול בתוך הצילינדרים
חריטות תהיה לך מאוד יקרה ולא כדאית
אני לא יודע להעריך את התיקון באחוזים, אלא בק"מ.
מניסיוני תיקון כזה יחזיק 20K ק"מ פלוס מינוס.
דוד.
למה יחזיק רק 20 K ק"מ
אם לא יחלחל לאחר החלפת הרינגים יכול לעשות הרבה יותר
אני עברתי את ה-50K והכל תקין
לא הבנתי, מה להחליף רינגים ואחר כך לבדוק אם מחלחל ?.
דוד.
בדיוק
אם הצילינדר עגול ללא גרדים מדרגות למה שלא יהיה תקין לאחר הרינגים
כל מנוע צריך לבדוק לגופו.
השאלה היא באמת "אם". אם פותחים מנוע בגלל עישון מרינגים, יש לבדוק קדח, בוכנות, וחופש הרינג בין חריצי הבוכנה. ברגע שהרינגים עברו את המידה בגלל שחיקה, חריצי הבוכנה התרחבו וגם הצילינדר נשחק. לפתוח מנוע ולעשות סתם רינגים בלי בדיקות זה חובבני מידי.
שלא לדבר על צילינדר אובלי שגם ההונינג לא יעזור.
דוד.
טוב הספקתי כרגע לפרק רק את הראש אני שמתי סולר עוד פעם על הבוכנות הסולר מחזיק בכולם חוץ מבוחנה מספר 3 היום אני מקבל עזרה ואני יפרק את הבוכנות
שאלה מעניינת אפשר לחרוט רק צלינדר אחד ולהחליף רק בוכנה אחת
יאיר אתה רציני ?. :)
דוד.
חזרתי מהחרט עם ראש אחר הראש שפירקתי פסול הבוכנות והרינגים נבדקו אין מדרגה אבל הרינג ה 3 לא טוב אז אני רוצה להחליף את כל ה 4 יש מצב להוראות לפירוק הקרטר ויש דרך להכניס בוכנה בלי מכווץ רינגים או שחובה להשיג אחד מאיפה שהוא??
[/URL]
(http://imageshack.us/photo/my-images/20/24012012014.jpg/)
[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/252/24012012017.jpg/"] (http://imageshack.us/photo/my-images/811/24012012016.jpg/)
את הקרטר פותחים עם בוקסה 10 ברגים
שים לב בשני הצדדים יש 2 אומים בכל צד גם בוקסה 10
דאג שיהיה לך סיליקון של ויקטור ריינס כשתחזיר
נקה את הסיליקון הישן שעל הקרטר עם מברשת פלדה שמסתובבת על מקדחה
לפי מה שאני רואה שווה להחליף את מינור המים מפח
בדוק את פקקי המים אחר כך יהיה סיוט להחליף אותם
כמה פקקי מים יש?
ואיך אני מחליף אותם
יש משהו שצריך לעשות לפני שאני שם את הרינגים על הבוכנות?
ואיך אני מחליף את הלאגרים?
צריך לעשות ליטוש קל על הצילינדר עם מברשת פלדה מסתובבת
תצטרך מכווץ רינגים
לנקות היטב את משטח של הבלוק גם עם מברשת פלדה הנ"ל
יש 7 פקקים על הראש 3 מקדימה 4 מאחור 2 פקק נס קפה אחד מכל צד
לוקח מברג שפיץ דוקר אותו ואז עם מברג חזק נועץ ושולף
אם לא עשו השחזה בצד של סעפת יניקה היכן שמתחבר יציאה של המים אז תשים סיליקון דק
הזדמנות לנקות מנוע צעדים ובית המצערת לא לגעת בחיישן אויר ומצערת
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.