התחבר

View Full Version : ידית הילוכים משחוררת בHGT 2002


druide
14-01-12, 13:56
לאחר שבע שלא נסעתי ברכב היום עליתי עליו לנסיעה קצרה ואני מרגיש שהידית משוחררת.
מה הכוונה נגיד אני מטה אותה שמאלה היא נשארת מוטת שמאלה ולא חוזרת למצב האמצעי שלה באמצע.

ההילוכים אומנם עוברים חלק וגם הקלאצ מעולה.
רק משהו בעברות משוחרר כזה.

מה יכול להיות הבעיה?


ד"נ
כל פעם שאני מתניע אני חיב ללחוץ על הגז קלות למשך שלוש שניות (עד 2K סל"ד) בשביל שהמנוע לא יכבה
מה צריכה להיות הבעיה?

Caveman
14-01-12, 14:53
בדוק אם יש גריז בבסיס הידית. פרק את שק העור כדי להגיע לשם.
אם הכל תקין, צריך לגרז את בורר ההילוכים על הגיר עצמו.

ניקוי בית מצערת בתור התחלה.

druide
14-01-12, 16:28
בדוק אם יש גריז בבסיס הידית. פרק את שק העור כדי להגיע לשם.
אם הכל תקין, צריך לגרז את בורר ההילוכים על הגיר עצמו.

ניקוי בית מצערת בתור התחלה.


TNX
יש מוסך מומלץ עם מחירים שפוים באיזור חיפה קריות ועכו?

מאפיונר
16-01-12, 21:00
לאחר שבע שלא נסעתי ברכב היום עליתי עליו לנסיעה קצרה ואני מרגיש שהידית משוחררת.
מה הכוונה נגיד אני מטה אותה שמאלה היא נשארת מוטת שמאלה ולא חוזרת למצב האמצעי שלה באמצע.

ההילוכים אומנם עוברים חלק וגם הקלאצ מעולה.
רק משהו בעברות משוחרר כזה.

מה יכול להיות הבעיה?


ד"נ
כל פעם שאני מתניע אני חיב ללחוץ על הגז קלות למשך שלוש שניות (עד 2K סל"ד) בשביל שהמנוע לא יכבה
מה צריכה להיות הבעיה?

יש לי בידיוק את אותן הבעיות גם לי הידת של ההילוכים מידי פעם נשארת בין ההילוך הראשון לשני ולא חוזרת לאמצע וגם אני צריך לתת טיפת גז כשאני מניע כדי שלא יכבה איך מפרקים את השק של הידית?

druide
17-01-12, 10:53
שימנתי את זה לא עוזר.
כניראה צריך להחליף שם איזה בוקסה/קפיץ בשביל לפתור את העניין הזה.

Caveman
17-01-12, 13:18
כמו שרשמתי, צריך לגרז את הבורר על הגיר עצמו.