COMODOR64
05-01-12, 17:47
שלום חברים,
אני עומד בפני כניסה למוסך לאבחון וטיפול במס' תקלות, והייתי שמח לקבל הערכה כללית של אורך היד שעומדת להיכנס לי לכיס..פשוט אין לי מושג לצערי בנושא מכונאות רכב ואין לי מוסך קבוע שאני סומך עליו.
1. הרכב עבר כיוון פרונט לפני טסט- מאז בכל לחיצה על הבלם נשמע זמזום+רטט מהגלגלים הקדמיים-כאילו הABS מתעורר לחיים או משהו שכזה. חזרתי למוסך שכיוון לי את הפרונט והם בדקו שוב ושוב ולא מצאו סיבה (שקשורה לכיוון הפרונט).
2. נורית "תיבת הילוכים" החלה להבהב לי.
3. נורית הגה-כוח נדלקת מידי פעם וההגה הופך קשה-לאחר כיבוי והדלקת הרכב התופעה חולפת אך חוזרת לאחר יום או יומיים.
במה לדעתכם מדובר ומה העלויות המשוערות לטיפולים הנדרשים?
(הרכב עבר טסט למרות האמור לעיל בלי שוחד ו\או קומבינות)
בתודה מראש למסייעים ולמייעצים
אני עומד בפני כניסה למוסך לאבחון וטיפול במס' תקלות, והייתי שמח לקבל הערכה כללית של אורך היד שעומדת להיכנס לי לכיס..פשוט אין לי מושג לצערי בנושא מכונאות רכב ואין לי מוסך קבוע שאני סומך עליו.
1. הרכב עבר כיוון פרונט לפני טסט- מאז בכל לחיצה על הבלם נשמע זמזום+רטט מהגלגלים הקדמיים-כאילו הABS מתעורר לחיים או משהו שכזה. חזרתי למוסך שכיוון לי את הפרונט והם בדקו שוב ושוב ולא מצאו סיבה (שקשורה לכיוון הפרונט).
2. נורית "תיבת הילוכים" החלה להבהב לי.
3. נורית הגה-כוח נדלקת מידי פעם וההגה הופך קשה-לאחר כיבוי והדלקת הרכב התופעה חולפת אך חוזרת לאחר יום או יומיים.
במה לדעתכם מדובר ומה העלויות המשוערות לטיפולים הנדרשים?
(הרכב עבר טסט למרות האמור לעיל בלי שוחד ו\או קומבינות)
בתודה מראש למסייעים ולמייעצים