tombelfer
01-01-12, 17:52
מדובר בפונטו SX75 שנת 97.
אז נתחיל:
1.גיר- לאחרונה ההילוכים מתקשים להכנס ולפעמים לא ניתן להכניסם. (מN ל1)
העברה של הילוכים מלווה ברעש חריקה כמו זה של הכנסה לרוורס.
אז.. קלאץ,שמן גיר,שטנגות? מה הבעיה?
ועל הדרך אם אפשר הסבר לאיך אפשר למתוח תקלאץ!
2.חום מנוע- כאמור כבר פתחתי דיון על כך שחום המנוע שלי אינו עולה כמעט (כנראה תרמוסטט תפוס).
בפפקים ובעמידות החום היה מגיע לחצי, מופעלת וונטה וחוזר חלילה ובחיים לא עבר את החצי.
לפני כשבועיים עמדתי בפקק החום עבר את החצי, וונטה לא פעלה, החום ממשיך לטפס לכיוון ה3/4, לא לוקח סיכון, חותך מהפקק לאיזה דרך צידית ונוסע כדי שיתקרר.
ככה קורה בכל פקק רק שהוונטה כן עובדת אבל בחום שעובר תחצי ומזיק למנוע.
מה הבעיה?
3. ברקסים!!- החלפתי רפידות קדמיות לפני כ 3 חודשים. האוטו היה עוצר..
שלשום שמתי לב כי כשאני לוחץ על הברקס, הרכב מאט ומושך שמאלה ממש!
הלחץ בצמיגים תקין.
מה עוד יכול להשפיע על המשיכה של הרכב בעצירה?
יש נזילת שמן מהדראם הימני אחורי ואני ממלא שמן כל פעם שנדלקת לי הנורת אזהרה (יתוקן לפני הטסט) כל המערכת בלימה אחורית תוחלף לפני הטסט.
מה גם שצריך לבעוט בדוושה כדי שהברקסים יעבדו ויש רעש של אוויר מהדוושה. יכול ליהיות בגלל נזילת השמן מהדראם האחורי והמילוי שמן, אז נכנס אוויר למערכת והברקסים לא מגיבים?
הוצאת אוויר מהמערכת תפתור בעיה זאת?
תודה על הזמן שאתם משקיעים לקרוא ולעזור לי :)
אז נתחיל:
1.גיר- לאחרונה ההילוכים מתקשים להכנס ולפעמים לא ניתן להכניסם. (מN ל1)
העברה של הילוכים מלווה ברעש חריקה כמו זה של הכנסה לרוורס.
אז.. קלאץ,שמן גיר,שטנגות? מה הבעיה?
ועל הדרך אם אפשר הסבר לאיך אפשר למתוח תקלאץ!
2.חום מנוע- כאמור כבר פתחתי דיון על כך שחום המנוע שלי אינו עולה כמעט (כנראה תרמוסטט תפוס).
בפפקים ובעמידות החום היה מגיע לחצי, מופעלת וונטה וחוזר חלילה ובחיים לא עבר את החצי.
לפני כשבועיים עמדתי בפקק החום עבר את החצי, וונטה לא פעלה, החום ממשיך לטפס לכיוון ה3/4, לא לוקח סיכון, חותך מהפקק לאיזה דרך צידית ונוסע כדי שיתקרר.
ככה קורה בכל פקק רק שהוונטה כן עובדת אבל בחום שעובר תחצי ומזיק למנוע.
מה הבעיה?
3. ברקסים!!- החלפתי רפידות קדמיות לפני כ 3 חודשים. האוטו היה עוצר..
שלשום שמתי לב כי כשאני לוחץ על הברקס, הרכב מאט ומושך שמאלה ממש!
הלחץ בצמיגים תקין.
מה עוד יכול להשפיע על המשיכה של הרכב בעצירה?
יש נזילת שמן מהדראם הימני אחורי ואני ממלא שמן כל פעם שנדלקת לי הנורת אזהרה (יתוקן לפני הטסט) כל המערכת בלימה אחורית תוחלף לפני הטסט.
מה גם שצריך לבעוט בדוושה כדי שהברקסים יעבדו ויש רעש של אוויר מהדוושה. יכול ליהיות בגלל נזילת השמן מהדראם האחורי והמילוי שמן, אז נכנס אוויר למערכת והברקסים לא מגיבים?
הוצאת אוויר מהמערכת תפתור בעיה זאת?
תודה על הזמן שאתם משקיעים לקרוא ולעזור לי :)