View Full Version : כיצד לבדוק ממיר סתום.
לאחר שמצאתי את חיישן החמצן ב-GT לא מתפקד כראוי החלפתי אותו.
את התקול ניצלתי לבנות מחבר לבדיקת ממירים.
חתכתי אותו משני צידיו והלחמתי פייה שתתאים לשעון.
כאן יש קישור מעניין בהשתתפותי לגבי בדיקת הממיר.
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=145175&highlight=%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93+%D7%9C%D7%91%D7 %93%D7%95%D7%A7+%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8
ליאור. בקישור יש רמז על קצה המזלג לשאלתך, למה דניאל חסם אותי בכרספורום.
אולי הוא צדק, מי יסכים שכל הזמן יחספו את השטויות הטכניות שלו. :)
דוד.
וגם כאן יש כמה שיטות שונות לבדיקת ממיר קטליטי (http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=879&highlight=%E1%E3%E9%F7%FA+%EE%EE%E9%F8):
www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=879&highlight=%E1%E3%E9%F7%FA+%EE%EE%E9%F8
בברכה - רפי לין
אהבתי לעשות חור הברזה ואח"כ לסגור את זה
רק מי המפגר שיעשה את זה ואם יעשה יקח הרבה כסף כך שלא יהיה שווה
רפי ערב טוב.
הקישור שהעלת הוא טוב ויפה.
אבל אני לא מסכים לשיטה המסובכת הזאת של לקדוח חורים לפני הממיר, לעשות הברגות ומתאמים בצינור האגזוז. אני גם לא מסכים לקביעה שבדיקת לחץ עם שעון ומתאם, שיוכנס במקום חיישן החמצן יראה 0 לחץ בסרק.
עדיין לא נתקלתי באגזוזיסט משוגע, שיקדח ויעשה חורים בצינורות אגזוז של מכוניות. ואם אתה מכיר אחד כזה אשמח לשמוע ממנו. למה לייקר את הבדיקה ?.
לא ראיתי בשום מקום שהיצרנים ממליצים על השיטה. אחרת היו מיצרים את האגזוזים עם טבעת מולחמת סגורה בפקק, כמו בקרטר. נראה שבעל עניין כתב את השטויות האלה.
בדיקת הווקום בסעפת היניקה לפי הקישור אינה אמינה. ניסתי אותה מס' פעמים.
דוד.
לצערי כי רב, הרבה יצרני רכב כלל אינם חושבים על מתן אפשרויות טובות למוסכים לביצוע בדיקות איבחון שונות.
דווקא באחד מדגמי פיאט (איני זוכר איזה), כן היה בזמנו חור עם פקק בצנור הפליטה, לפני הממיר הקטליטי, ששבהסרת הפקק ניתן היה שם לבצע בדיקות הן לממיר והן ע"י מכשיר 4 גזים בדיקות גזי הפליטה מהמנוע ולפני הממיר הקטליטי.
בפיאט פונטו ספייס, יש פקק בצנור אספקת הדלק למנוע שאליו ניתן להתחבר בקלות עם שעון לחץ דלק לצורכי איבחון.
מכאן ניתן לראות שלפעמים יצרני הרכב כן חושבים אל יצירת אפשרויות לאיבחון ובדיקה, אך לצערי הרב זה לא נפוץ כלל.
בברכה - רפי לין
דווקא באחד מדגמי פיאט (איני זוכר איזה), כן היה בזמנו חור עם פקק בצנור הפליטה, לפני הממיר הקטליטי, ששבהסרת הפקק ניתן היה שם לבצע בדיקות הן לממיר והן ע"י מכשיר 4 גזים בדיקות גזי הפליטה מהמנוע ולפני הממיר הקטליטי.
בברכה - רפי לין
צדקת. עכשיו מה שנותר לך זה לנחש/להיזכר באיזה אוטו צילמתי את זה. :)
מחר אתאים לו מחבר לשעונים.
אני מצטער, אבל אני חלש בזיהוי חורים ;) ולכן נא כתוב באיזה מכונית מדובר.
בברכה - רפי לין
עד כמה שאני יודע עליך ביחס לחורים, אינך מדייק. :)
החור בתמונה הוא מה- GT.
דוד.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.