idanohh
22-11-11, 03:43
לפני כחודשיים נדלקה לי נורת החיווי מנוע, מצאו תקלה שמספרה P0135 - שאומרת בקיצור שיש בעיה עם הסנסור של החמצן Oxygen Sensor Bank# - לפי המוסך
טוב, אחרי שניקיתי את התקלה היא חזרה שוב הפעם עם עוד ספרה P1135 - לפי המכשיר בדיקה שלי (נראה לי המוסך התבלבל במספר), שמתי K44 ברכב לנקות קצת את הבוכנות הנורה נכביתה הכל בסדר... הצריכת דלק סבירה (1:12 במהירות ממוצעת של עד 70-80 עירוני , לא ? - אני נוסע כל בוקר תל אביב הרצליה וחזרה כמובן אך לא עולה על איילון , דרך העיר - פחות פקקים וכאב ראש)
טוב מאז שהנורה נדלקה בפעם הראשונה הרכב החל לרטוט בעמידה, רעד פחות עם ה K44 אבל אי אפשר לנסוע עם החומר הזה תמיד, מה לעשות.
בכל אופן אני צריך להכניס את האוטו למוסך להחליף את החיישן ההוא ולחזק רצועת אמברקס, רציתי לדעת מה אתם יודעים על התופעה הזאת ומה לדעתכם אפשר לעשות ?
טוב, אחרי שניקיתי את התקלה היא חזרה שוב הפעם עם עוד ספרה P1135 - לפי המכשיר בדיקה שלי (נראה לי המוסך התבלבל במספר), שמתי K44 ברכב לנקות קצת את הבוכנות הנורה נכביתה הכל בסדר... הצריכת דלק סבירה (1:12 במהירות ממוצעת של עד 70-80 עירוני , לא ? - אני נוסע כל בוקר תל אביב הרצליה וחזרה כמובן אך לא עולה על איילון , דרך העיר - פחות פקקים וכאב ראש)
טוב מאז שהנורה נדלקה בפעם הראשונה הרכב החל לרטוט בעמידה, רעד פחות עם ה K44 אבל אי אפשר לנסוע עם החומר הזה תמיד, מה לעשות.
בכל אופן אני צריך להכניס את האוטו למוסך להחליף את החיישן ההוא ולחזק רצועת אמברקס, רציתי לדעת מה אתם יודעים על התופעה הזאת ומה לדעתכם אפשר לעשות ?