View Full Version : האם זה אפשרי להוציא את כל המים המזוקקים שיש כעת ברכב,באופן שיהיה 100% מי קירור פראפלו
שלום
איך אפשר להחליף מי קירור בפונטו באופן שכל המים כולל המים שבבלוק המנוע יצאו?
בתוך הרדיאטור שלי יש כעת מים מזוקקים,ואני רוצה להחליף את המים במי קירור פראפלו באופן שכל המים המזוקקים יצאו החוצה ולא יישאר כלום.האם זה אפשרי?
בתודה מראש
שי
אם תפתח את צינור הגומי שמתחבר לצינור המתכת, שמחובר למשאבת המים רוב המים מהבלוק יצאו.
הצינור נמצא מתחת לסעפת פליטה. ברור שצריך לפתוח גם את הצינור התחתון של הרדיאטור.
בפיאט אף פעם לא יצאו כל המים. בבלוקים של מכוניות אחרות יש פקק ריקון על הבלוק.
במערכת שלך יש 4.6 ליטר מים מזוקקים. אם תוציא חצי תוכל להוסיף 2.3 ליטר פראפלו.
עניתי לך גם להודעה הפרטית.
דוד.
אפשרי לאחר נסיעה כשהמנוע חם וכבוי פתח את הצינור שמתחבר לטרמוסטט
צינור שני תחתון שמתחבר לרדיאטור
לאחר שהוצאתה את כל הנוזל הפעל את המנוע לחצי דקה לא יותר כדי שיהיה מחזוריות ואז הכל יצא
כבה מנוע הוסף את הפראפלו 1:1
עכשיו המנוע קר והטרמוסטט סגור ז"א אין נוזל קירור בראש המנוע לכן עליך לדאוג שהטרמוסטט יפתח ע"י בדיקת שעון חום והפסקות בניים בהפעלת המנוע כדי שראש המנוע לא יתחמם
ברגע שהטרמוסטט יפתח תרגיש שאיבה של נוזל קירור משמע טרמוסטט נפתח הוסף נוזל קירור וגם נקז אויר
בסך הכל יש 3.7 ליטר נוזל קירור
מקווה שהבנתה
יאיר למה אתה מעייף אותי ?. :)
בסך הכל יש 4.6 ליטר נוזל קירור.
דוד.
צודק התבלבלתי בין השמן +פילטר לבין נוזל קירור
במורשה עושים את כל התהליך ע"י פתיחת שסתום באיזור ימני עליון (כאשר אתה עומד מול המכסה מנוע), מנוע מונע, וברז מים עם מים זורמים אל המיכל מים.
מריצים את זה כמה זמן עד שכל המים יצאו (דרך אותו שסתום), מוסיפים פראפלו ומים חדשים.
אין שסתום
מה שהם עושים פותחים צינור קרוב לטרמוסטט ומרוקנים כשמנוע פועל עד שמתרוקן
כשאתה מוציא את 2 הצינורות כל הגיפה יוצאת גם מהרדיאטור
יעני עושים עבודה של עצלנים
אם משתמשים במים לקירור פרק את הרדיאטור הכנס צינור בצד אחד לא תאמין מה יצא מהצד השני
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.