View Full Version : החלפת מחזיר שמן בפולי תחתון.
לאחר שיפוץ והרכבת ראש מנוע ונסיעה של כ900 ק״מ, לפני כל נסיעה אני בודק מים ושמן ושמתי לב שישנה נזילת שמן.
בדקתי ואני חושב שהנזילה היא מהמחזיר שמן של הפולי התחתון שלא היו לי כלים לפתוח אותו.
חשוב לי לציין שכל ההרכבה נעשתה בזכות החברים מהפורום ובמיוחד דוד מרחובות ותודה על כך.
יש מישהו שאוכל להיעזר בו בפירוק הפולי ?
תודה מראש
אלי
בד"כ הנזילה היא מקאמשפט עליון ונוזל על פולי תחתון צריך לפרק את מכסה טיימינג בכדי לראות
הבעיה שאם יהיה מפולי תחתון יהיה לך מאוד קשה לפרק את הפולי של הקרנק
אהלן יאיר
פתחתי באמת את מכסה הטיימינג אך מהפולי העליון לא נזל שמן, לפני החלפת הראש שמתי מחזיר שמן חדש.
אני בטוח במאת האחוזים שזה מהפולי התחתון, אך בנוסף לאחר בדיקה מעמיקה ישנה נזילה ממכסה השסתומים, כנראה שההברזה בראש לא נאכלה מהסגירה ולכן יש נזילה כי לא סגור טוב המכסה, אני אלך לקנות אומי 6 ויסגור כמו שצריך כמו בראש הקודם שהורכב ככה.
עכשיו השאלה הרצינית איך אוכל לפתוח את הפולי התחתון ללא מוסך ?
שוב תודה
אלי
אלי השם שלי אינו "דוד מרחובות". אלא davidmzr. :)
למי שאין קומפרסור יכול לקנות פטיש חשמלי עם תצוגה דיגיטלית, הוא פותח וסוגר עד 888 NM.
שזה מעל ומעבר למה שנחוץ.
הפטיש בתמונה המצורפת חדש. ניקנה ע"י הבן לפני 3 חודשים והיה בשימוש רק פעם אחת.
אין לי שימוש בו, משום שברשותי שני קומפסורים ושני פטישי אוויר.
הבן חזר הביתה לדירת החדר שלו לאחר שלושה חודשים, כשהבין שהחיים בחוץ יקרים ואינם פיקניק.
אני יודע שאתה מתכונן לתקן לבד, לכן שווה לך לקנות מכשיר כזה.
דוד.
דוד שלום
אני חושב שזה קצת מיותר שאני אקנה את הפטיש אוויר, בשביל פעם אחת נראה לי שחבל כי זה סתם ישב אצלי בבית.
שוב תודה
אלי
כמעט שאין לך סיכוי לפתוח את הבורג הזה ויתכן גם בפטיש אויר
אצלי אצטרך את דוד עם ברנר לחימום המקום הלחמת אום ואולי יפתח
יאיר, תמיד אתה מוזמן. :)
אלי, לא התכווני שתקנה את הפטיש שלי. אני בכלל לא בטוח שהבן רוצה למכור אתו.
אציע לך שתי אופציות.
1. שים על הבורג בוקסה עם ידית ארוכה שהידית שלה תגיע למדרכה.
הוציא את הקונקטור שמתחבר לקוייל (כדי שלא יניע) תפוס את הבוכסה לחוצה לבורג.
בקש מחבר שיתן סטרטר.
2. אם לא יפתח בוא ותפתח את זה אצלי.
דוד.
אשמח לבוא להשכיל וללמוד ממך, כמובן שאת העבודה אני יבצע בהדרכתך.
השאלה מתי נוח לך.
שוב תודה
אלי
ברור שאתה תבצע ואני אשיר שיריי ארץ ישראל הישנה. :)
אגב, הייתי היום אצל חיים החרט שקנינו ממנו את הראש למנוע שלך.
אמר שאני לא פייר שלחצתי אותו למחיר שקנינו. אמרתי לו שלא ידבר איתי על היסטוריה.
רציתי שיישפץ ראש של פיאסטה 1.3, אבל הראש פסול. 4 טבעות שמתחת לשסתומים זזים ואחת יצאה החוצה. דבר שלא ניתקלתי בראשים אלומיניום.
יאיר, אני יודע שלך יש הרבה מציאות. אולי יש לך ראש כזה. הראש מתחבר לתושבת.
כמובן עבור תשלום.
אלי, למה סיפרתי לך את כל זה. משום שאני עסוק. ובעל האוטו עומד לי על הראש.
שלח לי בה"פ את מס' הנייד שלך. אתקשר כשאגמור עם הפיאסטה.
העבודה היא עד שעה, אבל למצוא ראש יקח זמן.
נסה בינתיים לפתוח עם הסטרטר. אפשר לחמם כפי שיאיר כתב. בורג שלא נפתח אני בד"כ מקפיא עם גז מזגנים נוזלי פראון 12. כאשר מחממים, צריך להמתין עד שהבורג יתקרר לבד. אסור לקרר עם מים.
דוד.
דוד שלחתי לך ה.פ
שוב תודה
אלי
Fiat punto MK1 1250 8V 1997
איפו הוא קנה את הכלי המרשים הזה יש לו גם מד מומנט סגירה מובנה הוא למכירה אולי ואם לא אז כמה דבר כזה אמור לעלות
את המכשיר קנה הבן שלי אצל "טכנו יורם" בת"א.
http://www.t.co.il/Business/Card-392810.html
המחיר כ- 750 ש"ח.
המכשיר שלי לא למכירה.
דוד.
דןד אין לי ראש מנוע כזה
אבל אבדןק לך מחר אם יש אצל משפץ שנמצא ליד העבודה
תן יותר פרטים על הראש
אהלן בוקר טוב
מאחר והורכב ראש מנוע חדש, עשיתי הרצה של 1000 ק״מ.
צריך לעשות חיזוק לראש ? כמה לחזק ?
אלי
דןד אין לי ראש מנוע כזה
אבל אבדןק לך מחר אם יש אצל משפץ שנמצא ליד העבודה
תן יותר פרטים על הראש
הרכב הוא שנת 2001 נפח 1.3. ראש יציקה אליו מתחברת התושבת.
יש דגם שהמנוע מתחבר לתושבת דרך הבלוק, הדגם הזה לא מתאים.
אם יש לו והמחיר סביר אשלח מישהו להביא.
תודה רבה רבה.
דוד.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.