dave7ballplayer
11-09-11, 02:25
שלום וערב טוב לכולם ! אשמח לעזרתם אנשים טובים ובעלי סבלנות http://static.carsforum.co.il/vb/images/smilie/icon_smile.gif להלן הסיפור הקצר..
ברשותי פיאט פונטו קבריולט שנת 95 מהממת וכמעט שלא עושה צרות...(שזה נדיר !)
חזרתי מחו"ל לא מזמן מתקופה של שבוע וחצי בערך ולא נגעו באוטו בכלל.
ביום שחזרתי להפתעתי (הלא צפויה) האוטו לא הניע כלל וכלל מה שכמובן הסיק את המסקנה שהמצבר נגמר - לא התפלאתי אחרי הכל לא מדובר באוטו חדש והמצבר היה בן 3.5 שנים.
החלטתי לנסוע לקנות מצבר חדש ופה התחילו הבעיות...
ברגע שהנעתי בעזרת אבא שלי את האוטו עם כבלים האוטו הניע בלי שום בעיות אז כמה רגעים אחרי זה הוא החל לחרחר ולרעוד
(הכבלים היו עדין מחוברים ! ) וכמה רגעים אחרי זה הוא פשוט נכבה..
גם יש לציין שכשהורדתי את הכבלים מהאוטו אחרי התנעה לאוטו פשוט לא היה כוח אפילו לעמוד עם מנוע דולק.. הוא ישר נכבה..
בלית ברירה נסעתי עם אבא שלי לקנות מצבר ולחבר את המצבר בבית מה שלא אמור להוות יותר מידי תקלות.
שעה אחרי זה המצבר כבר היה מותקן באוטו והניע בלי בעיות ונסע יפה מאוד (יום חמישי..)
עכשיו מה שמוזר זה שבבוקר שישי אחרי זה נסעתי לעבודה שלי בלי שום בעיות שמתי את הרכב לשטיפה ואחרי העבודה נסעתי להתאמן (נסיעה של כחצי שעה שעברה בלי תקלות)
הכל עבר חלק עד אחרי האימון ובאותו ערב שהגעתי הביתה 3 רחובות לפני הבית שלי שוב הרכב התחיל לחרחר ולרעוד (והיה נורית אזהרה של בטריה אגב...) והאוטו פשוט נכבה לי באמצע הרמזור ! זאת אומרת אותה בעיה שהייתה לי יום לפני עם המצבר הישן..
היום בערב נסעתי לרכב שלי עם חבר לנסות להניע את הרכב שוב עם כבלים על מנת לקחת את הרכב הביתה וקרה שוב את אותה בעיה.. הרכב הניע תוך שניה בלי בעיות אך דקה אחרי זה שוב הוא החל לחרחר ולרעוד ולאבד מהכוח שלו... יש לציין שבחיים זה לא קרה לי ! גם לא עם המצבר הישן שקניתי לפני 3.5 שנים.
מצטער על החפירה הקלה חברים..
אני חיב לברר מה הבעיה שגורמת לזה לקרות,
האם המצבר לא תקין ? האם יש בעיה בחשמל ? בעיה באלטרנטור ? זה קרה למישהו פה כבר במקרה ?
אשמח לעזרה מכם חברים..
ושיהיה שבוע מצוין לכולם !
ברשותי פיאט פונטו קבריולט שנת 95 מהממת וכמעט שלא עושה צרות...(שזה נדיר !)
חזרתי מחו"ל לא מזמן מתקופה של שבוע וחצי בערך ולא נגעו באוטו בכלל.
ביום שחזרתי להפתעתי (הלא צפויה) האוטו לא הניע כלל וכלל מה שכמובן הסיק את המסקנה שהמצבר נגמר - לא התפלאתי אחרי הכל לא מדובר באוטו חדש והמצבר היה בן 3.5 שנים.
החלטתי לנסוע לקנות מצבר חדש ופה התחילו הבעיות...
ברגע שהנעתי בעזרת אבא שלי את האוטו עם כבלים האוטו הניע בלי שום בעיות אז כמה רגעים אחרי זה הוא החל לחרחר ולרעוד
(הכבלים היו עדין מחוברים ! ) וכמה רגעים אחרי זה הוא פשוט נכבה..
גם יש לציין שכשהורדתי את הכבלים מהאוטו אחרי התנעה לאוטו פשוט לא היה כוח אפילו לעמוד עם מנוע דולק.. הוא ישר נכבה..
בלית ברירה נסעתי עם אבא שלי לקנות מצבר ולחבר את המצבר בבית מה שלא אמור להוות יותר מידי תקלות.
שעה אחרי זה המצבר כבר היה מותקן באוטו והניע בלי בעיות ונסע יפה מאוד (יום חמישי..)
עכשיו מה שמוזר זה שבבוקר שישי אחרי זה נסעתי לעבודה שלי בלי שום בעיות שמתי את הרכב לשטיפה ואחרי העבודה נסעתי להתאמן (נסיעה של כחצי שעה שעברה בלי תקלות)
הכל עבר חלק עד אחרי האימון ובאותו ערב שהגעתי הביתה 3 רחובות לפני הבית שלי שוב הרכב התחיל לחרחר ולרעוד (והיה נורית אזהרה של בטריה אגב...) והאוטו פשוט נכבה לי באמצע הרמזור ! זאת אומרת אותה בעיה שהייתה לי יום לפני עם המצבר הישן..
היום בערב נסעתי לרכב שלי עם חבר לנסות להניע את הרכב שוב עם כבלים על מנת לקחת את הרכב הביתה וקרה שוב את אותה בעיה.. הרכב הניע תוך שניה בלי בעיות אך דקה אחרי זה שוב הוא החל לחרחר ולרעוד ולאבד מהכוח שלו... יש לציין שבחיים זה לא קרה לי ! גם לא עם המצבר הישן שקניתי לפני 3.5 שנים.
מצטער על החפירה הקלה חברים..
אני חיב לברר מה הבעיה שגורמת לזה לקרות,
האם המצבר לא תקין ? האם יש בעיה בחשמל ? בעיה באלטרנטור ? זה קרה למישהו פה כבר במקרה ?
אשמח לעזרה מכם חברים..
ושיהיה שבוע מצוין לכולם !