התחבר

View Full Version : האימוביליזר במפתח של השלט לא עובד לפעמים


liorwohl
10-08-11, 21:58
שלום,

מי שעקב אחרי השרשור עם הבעיה של הנורת הגה שנדלקת בלי סיבה, בטח שם לב שמתי שחיברתי דיאגנוסטיקה קיבלתי בכלל immobiliser fault, מה שבזמנו היה נראה לי שטות :???:
אז בימים האחרונים כשאני בא להתניע עם המפתח שבא עם השלט אז הוא לרוב לא עובד, והמנורה של האימובילייזר נשארת דלוקה, כאילו המחשב לא מזהה את המפתח.

עם המפתח ספייר אין שום בעיה, ואחרי כמה נסיונות גם אפשר להצליח להניע עם המפתח הבעייתי.

ועכשיו לשאלות: מה יכולה להיות הבעיה בשלט?
יש מצב שזה הסוללה צריכה החלפה? (השלט פותח ונועל את האוטו מצויין)
ראיתי באיביי מפתחות ושלטים משומשים ממש בזול, האם אני אוכל להתאים כזה אל הפנדה שלי?
ואם כן אז איך, אפשרי לבד או שצריך ללכת למוסך?

liorwohl
02-09-11, 14:47
טוב אחרי שבדקתי כמה אופציות סידרתי את הבעיה. אני יכתוב מה עשיתי כי יש פה מידע שיכול לעזור לבעלי פנדות:

בפאר מנועולים בפתח תקווה שכפלו את האימובילייזר לרכיב חלופי ודחפו אותו לתוך הפלסטיק של השלט המקורי.
בהתחלה הציעו לי לעשות מפתח ספייר רגיל ולהשתמש בשלט בלי המפתח שלו, אבל אמרתי שינסו את זה והיה במקרה מקום בתוך השלט לקומבינה הזאת. (ככה אני לא צריך לסתובב עם 2 מפתחות סתם)
אז עכשיו יש שלט שנראה רגיל לגמריי ועובד מצויין ומניע ופותח את האוטו.
העניין עלה 400+מע"מ... מעט יקר לפי דעתי לחתיכת רכיב חשמלי קטנטן ועבודה של 10 דקות.

בace בירקונים שנראו מאוד לא מקצועיים וניסו לדחוף דברים שלא צריך (אמרו שהפלסטיק של השלט שבור וצריך להזמין חדש, מה אני עיוור?) ביקשו 350 למפתח חדש רגיל (בלי שלט).

בפיאט ביקשו 1100 שקל למפתח שלט חדש מאיטליה ו800 למפתח רגיל. אז חסכתי 500 שקל.

רפי לין
02-09-11, 16:36
איכות עולה בכסף וללא ספק "פאר המנעולים" (http://www.peerlocks.com) הנם מקצוענים ובין הטובים ביותר שבענף הזה.
מה גם שבמקומות אחרים לא הציעו בכלל מחיר זול יותר לפתרון ראוי.
בברכה - רפי לין