lior169
09-08-11, 19:23
שוב אני... :)
טוב אני אפתח בזה שעשיתי חיפוש עמוק עמוק בפורום על הבעיה הזאת אבל עדיין לא מצאתי תשובה חד משמעית ..
אציין שהרעידות בסרק התחילו לפני הטיפול.. אבל אחריו.. זה התחיל להיות מורגש יותר..
(טיפול שכלל שמנים פילטרים.. פלגים וחוטי הצתה... ברקסים וכל הצלחות והרפידות למיניהם..)
הטורים יורדים לסירוגין מ900 850-750.. ועם מזגן זה מגיע גם ל650 והתחושה היא שכאילו האוטו עומד להיכבה..
אז השאלה אם יש קשר בין ההחלפה של הפלגים וחוטי ההצתה לרעידות שיש באוטו בסרק? או שניקוי בית מצערת הוא הפיתרון שלי?
תודה מראש..
ליאור
טוב אני אפתח בזה שעשיתי חיפוש עמוק עמוק בפורום על הבעיה הזאת אבל עדיין לא מצאתי תשובה חד משמעית ..
אציין שהרעידות בסרק התחילו לפני הטיפול.. אבל אחריו.. זה התחיל להיות מורגש יותר..
(טיפול שכלל שמנים פילטרים.. פלגים וחוטי הצתה... ברקסים וכל הצלחות והרפידות למיניהם..)
הטורים יורדים לסירוגין מ900 850-750.. ועם מזגן זה מגיע גם ל650 והתחושה היא שכאילו האוטו עומד להיכבה..
אז השאלה אם יש קשר בין ההחלפה של הפלגים וחוטי ההצתה לרעידות שיש באוטו בסרק? או שניקוי בית מצערת הוא הפיתרון שלי?
תודה מראש..
ליאור