התחבר

View Full Version : מנוע מתחממם במאמץ עם מזגן !


gilad267
02-08-11, 01:13
ביצעתי את הבדיקה הבאה- מנתקים את המחבר החשמלי מהיוניט ומגשרים עם חוט חשמל בין החוט השחור (הארקה) לחוט הכחול ואז המאורר צריך לפעול במהירות האיטית.
כעת מנקים את החוט מגשר מהחוט הכחול ומחברים אותו לחוט בצבע תכלת/אדום ואז המאורר יפעל במהירות הגבוהה.

התוצאה מהירות 2 לא עובדת-מה זה אומר?

גלעד

רפי לין
02-08-11, 01:18
האם ביצעת הבדיקה כשמתג ההצתה במצב מופעל (ON)?.
אם לא, אז בדוק שנית כשמתג ההצתה מופעל.
בברכה - רפי לין

gilad267
07-08-11, 01:57
כמו כן עם מזגן במצב של עמידה ו-או מאמץ הרכב מתחמם!

רפי לין
07-08-11, 13:32
ממסר הפעלת מהירות 2, המהירה, של מאורר הרדיאטור נמצא על בית הפלסטיק של המאורר (כונס אויר) כשיש מכסה שחור שמכסה אותו.
המכסה מחבר עם שיניים קטנות ובלחיצה ניתן להסרה.
צריך לבדוק את הממסר וחיבוריו.
אני ממליץ לבצע זאת אצל חשמלאי רכב ועדיף כזה שמתמצא במכוניות פיאט.
בברכה - רפי לין

gilad267
16-08-11, 18:08
בסופו של דבר ממסר מהירות 2 לא היה תקין הוחלף ועכשיו אפשר לנסוע עם מזגן בלא לכבות אותו במאמץ.

ועוד שאלה לך רפי (או למי שמבין)

הרכב נלקח למוסך מורשה -התקלה "אוכל מים"- במורשה עשו לי את כל הבדיקות ולא מצאו מהיכן נעלמים המים-מה עושים הלאה???? אחרי כל 200 ק"מ אני צריך לוודא כמות מים!!!!!

בתודה מראש
גלעד

רפי לין
16-08-11, 18:55
צריך לבצע בדיקה לנזילות במע' קרור המנוע ע"י משאבת לחץ, גם כשהמנוע חם וגם כשהוא קר.
שישימו לב במיוחד לאזור רדיאטור החימום הפנימי שנמצא בתוך תא הנוסעים.
בברכה - רפי לין

gilad267
17-08-11, 16:43
טרמוסטט הוחלף וצינור המתכת הוחלף - עדיין אוכל מים

אשתמש בעצתך ואבקש לעשות את הבדיקה ע"י משאבת הלחץ