etbk
07-07-11, 22:56
שלום לכולם.
האם קריאת חיישנים מתבצעת רק כאשר מנוע מופעל או שאפשר לקרא אותם גם בסוויץ דולק? (אני לא מדבר על קודי תקלות)
בתכנת DIGIMOTO הוא טוען שקודי התקלות לא חוקיים (ערכים שלילים?!) מישהו מכיר?
קודי התקלות שראיתי במנוע כבוי היו 12,4 ו-6. שני חיישני heated O ואחד על EVAP..(קניסטר אולי?!)
התכנה אומרת שיש את הקודים הללו בגלל low signal.שלום לכולם.
האם קריאת חיישנים מתבצעת רק כאשר מנוע מופעל או שאפשר לקרא אותם גם בסוויץ דולק? (אני לא מדבר על קודי תקלות)
בתכנת DIGIMOTO הוא טוען שקודי התקלות לא חוקיים (ערכים שלילים?!) מישהו מכיר?
קודי התקלות שראיתי במנוע כבוי היו 12,4 ו-6. שני חיישני heated O ואחד על EVAP..(קניסטר אולי?!)
התכנה אומרת שיש את הקודים הללו בגלל low signal.
צרפתי תמונות של הנתונים מתכנת fiat ecu scan- אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור בהבנה של הנתונים:
-מה אומר שחיישן נקישות מציל' 1 גבוהה יותר מהשאר?
- מה אומר Timing ב10 מעלות?
צרפתי תמונות של הנתונים מתכנת fiat ecu scan- אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור בהבנה של הנתונים:
-מה אומר שחיישן נקישות מציל' 1 גבוהה יותר מהשאר?
- מה אומר Timing ב10 מעלות?
האם קריאת חיישנים מתבצעת רק כאשר מנוע מופעל או שאפשר לקרא אותם גם בסוויץ דולק? (אני לא מדבר על קודי תקלות)
בתכנת DIGIMOTO הוא טוען שקודי התקלות לא חוקיים (ערכים שלילים?!) מישהו מכיר?
קודי התקלות שראיתי במנוע כבוי היו 12,4 ו-6. שני חיישני heated O ואחד על EVAP..(קניסטר אולי?!)
התכנה אומרת שיש את הקודים הללו בגלל low signal.שלום לכולם.
האם קריאת חיישנים מתבצעת רק כאשר מנוע מופעל או שאפשר לקרא אותם גם בסוויץ דולק? (אני לא מדבר על קודי תקלות)
בתכנת DIGIMOTO הוא טוען שקודי התקלות לא חוקיים (ערכים שלילים?!) מישהו מכיר?
קודי התקלות שראיתי במנוע כבוי היו 12,4 ו-6. שני חיישני heated O ואחד על EVAP..(קניסטר אולי?!)
התכנה אומרת שיש את הקודים הללו בגלל low signal.
צרפתי תמונות של הנתונים מתכנת fiat ecu scan- אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור בהבנה של הנתונים:
-מה אומר שחיישן נקישות מציל' 1 גבוהה יותר מהשאר?
- מה אומר Timing ב10 מעלות?
צרפתי תמונות של הנתונים מתכנת fiat ecu scan- אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור בהבנה של הנתונים:
-מה אומר שחיישן נקישות מציל' 1 גבוהה יותר מהשאר?
- מה אומר Timing ב10 מעלות?