PDA

View Full Version : מילה טובה לפיאט וסיפור קצר


אברג'ל ד
07-07-11, 14:41
שלום
מזה כשנתיים אני מחזיק פונטו ספייס 01 elx
כיון שברכב האמור 16 שס', יש לו מחלה של חוטי הצתה [יש לחץ מאוד גבוה במערכת ההצתה - כך לפי הסברו של חיים ממוסך שמשון].

קצת לפני שרכשתי את הרכב, הבעלים הקודם החליף לחוטי הצתה מקוריים [ק"מ 144,000]
לפני כשנה, החלפתי שוב [174,000]
בזמן האחרון הבעיה חזרה [194,000]

ההחלפות בוצעו במוסך שמשון ביהוד, והחוטים מקוריים.

למרות שהרכב מזמן לא באחריות, וגם האחריות על הוחטים פקעה לה זה מכבר [6,000 ק"מ או 3 חדשים, המוקדם מביניהם], פניתי לשירות הלקוחות של פיאט בבקשה להכיר בבעיה כמחלה ולאשר לי החלפה חוזרת על חשבונם.

הדגשתי את המילה בקשה, ולא דרישה, כי אני לא חוצפן וברור לי שאין לי שום זכות לדרוש החלפה בתום תקופת האחריות.

שלחתי את הבקשה בפקס, אחרי 7 דקות חזרו אלי מפיאט {!!!} ואמרו לי שכבר דברו עם המוסך ביהוד, וחיים בחופשה, אז כשהוא יחזור ביום א' ידברו איתו ויחזרו אלי.

האמת שהייתי בהלם, כי לא ציפיתי לתגובה כ"כ מהירה, ובטח שלא הוגנת. בישראל היום ברור לך שקודם כל ינערו אותך, ורק אם תעמוד על הרדליים האחוריות ותצרח ותדרוש ותהפוך שולחנות אולי אולי יסכימו לשמוע אותך [ע"ע אורנג'. ואני לא מוציא דיבה, יש לי כמה וכמה סיפורים מסמרי שיער מגובים במסמכים].

איך שהענין לא יגמר, אני מרוצה כבר מעכשיו.

laptawp
07-07-11, 16:38
יכול להיות שזה באמת ככה. אכן השירות טוב.

אבל נירא לי, הם ראו את שם משפחה שלך )))) והבינו שלא צריך להיתעסק איתך )))

רפי לין
07-07-11, 18:28
על שלושה דברים עומד העולם: שרות, שרות ושרות.
לאורך שנים רבות השרות אצל יבואני פיאט היה ברמה גבוהה ועם הפנים אל הלקוח וזאת מעברי כמוסך מורשה פיאט בעבר.
בברכה - רפי לין