View Full Version : התחממות מוזרת של ספייס
פיאט ספייס 2002 SX אחרי 240 אלף ק"מ
שלום לכל החברים,
אחרי תקופה ארוכה בלי בעיות של הפיאט שבמהלכה הייתי נכנס לקרוא ולהגיב בלבד בפורום
אתמול והיום צצה בעיה שמאוד מדאיגה אותי ,
שעון החום עולה מעל החצי בשלוש שנתות והוונטה עובדת הרבה מהרגיל במהירות שניה .
מה יכולה להיות הסיבה ???
אם ידוע כי :
1- הרדיאטור חדש בן שנתיים מקורי וכל הזמן משתמש בפראפלו כך שאין סיכוי לסתימה.
2- משאיבת מים מקורית שהורכבה לפני כ17 אלף ק"מ
3- לא חסר נוזל קירור לאוטו !!!!! ואיתמול ביצעתי ניקוז אוויר משתי המקומות .
אני יודע שהמנוע לא הכי בריא אחרי כל המרחקים שעבר אז מה יכולה להיות הבעיה לדעתכם?? כי אזלו ממני הסיבות !!!!!
תודה למגיבים
בדקת את הטרמוסטט?
אולי הוא לא נפתח מלא?
אולי תנסה לסוע קצת בלעדיו ולראות אם מתחמם
האם כאשר ניקזת אוויר משני מקומות, יצא אוויר אור רק מים ?.
mgoldst, איך בדיוק ינסה לנסוע בלעדיו, אם אני לא טועה הטרמוסטט מובנה בפלנג'.
דוד.
האם כאשר ניקזת אוויר משני מקומות, יצא אוויר אור רק מים ?.
mgoldst, איך בדיוק ינסה לנסוע בלעדיו, אם אני לא טועה הטרמוסטט מובנה בפלנג'.
דוד.
היום הורדתי את הטרמוסטט פתחתי ומצאתי חלודה אז הורדתי את הקפיצים והשארתי רק הפלנש עדיין בתוך העיר מתחמם רק בינערוני הוא בסדר בגלל שאין טרמוסטט
למי יש עוד רעיונות ??
ניתן לפרק בדיוק כמו שהוא עשה
אולי יש בעיה ביוניט חום שלא קוראת טמפ נכונה למחשב רכב
לפי תאורך, נראה לי שמהירות 1, האיטית, של מאורר הרדיאטור אינה פועלת ולכן פועל רק מהירות 2,
המהירה, שמתחילה לפעול בחום מנוע גבוה יותר, לפי תכנון היצרן.
לרוב התקלה נובעת מנגד מהירות 1 שרוף או מחבר חשמלי אליו ששרוף.
הנגד מחובר עם 2 ברגי צלב אל כונס מאורר הרדיאטור (בית המאורר מהפלסטיק) למטה.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
http://www.fiatclub.co.il/forum/attachment.php?attachmentid=1631&stc=1&thumb=1&d=1237818693
בברכה - רפי לין
בנוסף למה שרפי כתב, אם המהירות הנמוכה עובדת, כאשר שעון החום יעלה מעל החצי, בדוק את החום על הצינורות עליון ותחתון, ותרגיש אם אין הפרש קיצוני.
רפי, מה זה ממבר ?. :)
דוד.
טעות הקלדה ותיקנתי, תודה רבה.
בברכה - רפי לין
לפי תאורך, נראה לי שמהירות 1, האיטית, של מאורר הרדיאטור אינה פועלת ולכן פועל רק מהירות 2,
המהירה, שמתחילה לפעול בחום מנוע גבוה יותר, לפי תכנון היצרן.
לרוב התקלה נובעת מנגד מהירות 1 שרוף או מחבר חשמלי אליו ששרוף.
הנגד מחובר עם 2 ברגי צלב אל כונס מאורר הרדיאטור (בית המאורר מהפלסטיק) למטה.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
http://www.fiatclub.co.il/forum/attachment.php?attachmentid=1631&stc=1&thumb=1&d=1237818693
בברכה - רפי לין
רפי אין ספק במה שאמרת נכון שמהירות 1 היא לא עובדת בכלל אבל מהירות זו לא עובדת מאז שקניתי את הרכב ומעולם לא היה עובר את החצי .
האם יש יוניט חום ??
בפיאט פונטו ספייס, איו יוניט חום להפעלת מאורר הרדיאטור, אלא מחשב המנוע שמקבל את נתון חום המנוע מפעיל את מאורר הרדיאטור במהירות הנדרשת לפי חום המנוע (או לפי לחץ גז המזגן, כשהוא פועל).
ללא ספק צריך שמהירות 1 של מאורר הרדיאטור תפעל ורק אז לראות מה התוצאות וכו'.
בברכה - רפי לין
בפיאט פונטו ספייס, איו יוניט חום להפעלת מאורר הרדיאטור, אלא מחשב המנוע שמקבל את נתון חום המנוע מפעיל את מאורר הרדיאטור במהירות הנדרשת לפי חום המנוע (או לפי לחץ גז המזגן, כשהוא פועל).
ללא ספק צריך שמהירות 1 של מאורר הרדיאטור תפעל ורק אז לראות מה התוצאות וכו'.
בברכה - רפי לין
תודה רפי על התגובות אני אסדר את זה השבוע שתפעל מהירות 1 של המאוורר
בנתיים אני אדאג לנסיעות בינעורניות כך שהמנוע לא יתחמם אפילו לא מגיע לחצי בגלל שאין טרמוסטט על הדרך אקנה טרמוסטט שיהיה לי חימום גם בחורף
עדכון בהמשך
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.