liormil
01-07-11, 21:27
לפני כמה ימים הרכב לא היה מניע(היה סטרטר אבל לא הניע) ורק אחרי כמה סטרטרים היה מניע בגימגום קל ומתייצב ומכאן הגיעו הכיוונים של משאבת דלק שלא בונה לחץ ועוד כמה וכמה בעיות.
אח"כ זה הגיע למצב כשאני נמצא בהילוכים גבוהים בסרק (לא לוחץ על דוושת הגז )האוטו היה מגמגם ונדלקת נורית הזרקה (תקלה במנוע כתומה) מצחיק אבל..לא ניתן לבדוק בשום מקום בארץ לחץ דלק של המשאבה דרך חליל המזרקים כי לחלק מ מוסכי פיאט אין את המתאם ואם יש הוא לא יכול להיכנס בגלל המצערת שגובלת לפתח הבדיקה.
הוחלט להחליף משאבה למקורית חדשה וכך היה.
המשאבה הוחלפה כבר בסיבוב הראשון שיצאתי הרגשתי ירידה בהספק המנוע הוא פתאום נהיה יותר כבד עם המשאבה החדשה...לאחר נסיעה קצת יותר ארוכה הופיע שוב הבעיה של חנק במנוע עם המשאבת דלק החדשה.
אשמח לשמוע על מומחה שידע לבדוק את כל מערכת ההצתה אם היא תקינה,מערכת ההזרקה מכאן אין צורך לבדוק את המשאבה כי היא חדשה.
לא רוצה לצאת בהשערות למה זה קורה ומה יכולה להיות הבעיה ,אשמח לתגובות ועזרה
אח"כ זה הגיע למצב כשאני נמצא בהילוכים גבוהים בסרק (לא לוחץ על דוושת הגז )האוטו היה מגמגם ונדלקת נורית הזרקה (תקלה במנוע כתומה) מצחיק אבל..לא ניתן לבדוק בשום מקום בארץ לחץ דלק של המשאבה דרך חליל המזרקים כי לחלק מ מוסכי פיאט אין את המתאם ואם יש הוא לא יכול להיכנס בגלל המצערת שגובלת לפתח הבדיקה.
הוחלט להחליף משאבה למקורית חדשה וכך היה.
המשאבה הוחלפה כבר בסיבוב הראשון שיצאתי הרגשתי ירידה בהספק המנוע הוא פתאום נהיה יותר כבד עם המשאבה החדשה...לאחר נסיעה קצת יותר ארוכה הופיע שוב הבעיה של חנק במנוע עם המשאבת דלק החדשה.
אשמח לשמוע על מומחה שידע לבדוק את כל מערכת ההצתה אם היא תקינה,מערכת ההזרקה מכאן אין צורך לבדוק את המשאבה כי היא חדשה.
לא רוצה לצאת בהשערות למה זה קורה ומה יכולה להיות הבעיה ,אשמח לתגובות ועזרה