View Full Version : הרחבת נפח ל-1600 בפיאט אונו-האומנם?
כמו בכותרת אני הולך לפתוח ראש מנוע בשביל תיקון,ואמרתי אולי להרחיב בוכנות וכולי ולהעלות את הנפח ל1600 בערך.
עכשיו רציתי לשאול מה הכדאיות של זה? כמה אמור לעלות? האם יש עוד דברים מסביב שצריך לשדרג בעקבות? איך מתנהל כל התהליך?
ולא מעוניין לדעת שום דבר על חוקיות כי שום דבר לא חוקי פה תודה מראש.
ג'ינו.
שליפת מנוע חריטה הבתים של הבוכנות החלפת הבוכנות לבוכנות שמתאימות למידה ואולי גם טלטל
ויש את העינין של ראש אם אני לא טועה ואטם ראש מתאים
יותר פשוט ניראה לי להשתיל מנוע של פיאט טיפו 1.6 בהנכה ויכנס
מנוע 1600 של טיפה מסתכם ב85 כ"ס שהייתי רוצה שייה לי אבל אולי אפשר להוציא טיפה יותר בשיפור המנוע ולא השתלה של אחד אחר.
רעיון נחמד.
אצלי באוטו יש מנוע 1.6.
לא שיפור ששווה את ההשקעה כ1400 היא בסדר גמור.
רד מזה.
עדיף חוקי ונחמד מלשקשק ביצים כל פעם שיש בוחן תנועה.
עשה יישור קו לאוטו שלך.
ועזוב את הרכב בשקט.
נ.ב
אם תרצה להגדיל נפח ללא כל בעית חוקיות אבל עם קצת קושי בהתנעות בוקר עקב יחס דחיסה נמוך פשוט מאד תשיג טלטלים קצרים יותר וככה תגדיל את תא הבערה במנוע ובכך תגדיל נפח.
בהצלחה.
יש רק דבר אחר שמפריע לי...
אתה פרסמת מודעת מכירה של האונו שלך ורשמת שם שהיא במצב ''מושלם'', כאן אתה רושם שאתה צריך לעשות ראש מנוע.
זה נראה לך בסדר? :roll:
UNO TURBO 92
24-06-11, 09:28
יש רק דבר אחר שמפריע לי...
אתה פרסמת מודעת מכירה של האונו שלך ורשמת שם שהיא במצב ''מושלם'', כאן אתה רושם שאתה צריך לעשות ראש מנוע.
זה נראה לך בסדר? :roll:
:???::???::???: נכון מאוד גם אני לא מבין את זה . פעם אתה רוצה לעשים אגזוז. פעם למכור . ועכשיו לתקן . אח שלי תהיה סגור על עצמך שנוכל לעזור לך באמת . כי עם אתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך אז מי אנחנו שנדע . {הכול ברוח טוב אח יקר אנחנו רק רוצים לעזור לך }
אני קצת מבולבל בזמן האחרון עצוב על התקלה במשאבת המים..ורוצה ולא רוצה למכור ומצד שני מאוד רוצה לשדרג את הרכב אני ירדתי מהמכירה ורוצה למחוק את המודעה.
אז ככה שתעזרו לי עכשיו במדה ששאלתי. ומישהו אמר פה שאני יכול להגדיל את הנפח נוע על ידי קניה של טלטל קצר משהו כזה ובעיה של התנעות בבוקר תנו לי על זה רקע בבקשה..בכמה ההספק עלול לעלות? וכמה ולה העניין הזה.
שמע, מבלי להיכנס לך לכיס יותר מידי. אני מניח שהאונו הזאת היא הכלי היחיד שמנייד אותך. עכשיו אתה כרגע עם תקלה כלשהי בראש מנוע, אני הייתי מציע לך לתקן אותה וזהו, שום הרחבת מעברים, בלי הורדת שטח ראש, בלי הרחבת צילינדרים. פעולה כזאת תעלה לך כמו 3 אונו.
זה לא שאתה מגדיל את הנפח של הצילינדר וזהו, צריך להחליף את הבוכנות ואת הטלטלים וכן הלאה והאלה עד הסוף המשמח שמוסיף לך אולי כמה סוסים שאבדו בדרך.
אם אתה מעוניין להתקדם הלאה, מכור את הרכב כמו שהוא, תחסוך עוד קצת כסף וקנה רכב חזק יותר.
לגבי התלתל הנוסף, שאסף יענה לך על זה כי רק אלוהים יודע איזה ניסויים הוא עושה. :p
אם תרצה להגדיל נפח ללא כל בעית חוקיות אבל עם קצת קושי בהתנעות בוקר עקב יחס דחיסה נמוך פשוט מאד תשיג טלטלים קצרים יותר וככה תגדיל את תא הבערה במנוע ובכך תגדיל נפח.
בהצלחה.
אתה מדבר מנסיון אישי?
אתה יודע איך נמדד או מחושב נפח מנוע?
איך בדיוק טלטל קצר יותר מגדיל נפח? על ידי הקטנת מהלך הבוכנה?
אם כבר אתה רוצה לא טלטל קצר , לא רואה פה היגיון ....המחשב יתן אותו כמות דלק ואויר ובוכנה לא תעלה עד הנקודה מתה עליונה שהיא צריכה להגיע זאת אומרת הקומפרסיה שלך תהיה על הפנים אם בכלל , מה שכן החלפת ראש באונו שלך לראש של מנוע פייר (1000 סמק) אמור לתת
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.