View Full Version : ניקוי חיישן קרנק
שלום,
האם מישהו ניקה או יכול לפרט כיצד לנקות חיישן קרנק?
(מיקומו ידוע לי, איך מפרקים?)
תודה.
לא צריך לפרק אותו, התיז עליו ספריי קרבורטור ושפשף את הצד שהולך לשיניים, עם מברשת דקה או מכחול, כדי להוריד מעליו שבבי ברזל שאולי נדבקו.
דוד.
תודה
העניין הוא, שהוא נמצא במקום כל כך לא נוח לניקוי,
בגלל זה אני רוצה לפרקו.
נכון המקום לא נוח, אבל בפירוק תמיד יש סיכוי לנזק.
דוד.
הבנתי אותך.
בכל אופן, אני בקושי מגיע לשם עם היד שלי...
יש לך המלצה אחרת? לזחול מתחת לרכב?
אפשר קצת הסבר על תפקידו של החיישן הנ"ל ?
בזמן האחרון רוב השרשורים פה בפורום מתמקדים בניקויי חיישנים...
האם אלו פעולות שגרתיות שעדיף לבצע או משהו ממוקד בעת תקלה ?
(מתחיל לחשוב שאני מזניח את הבובה שלי)
khc, תפקידו של חיישן גל הארכובה לתת למחשב מידע, כאשר הבוכנה בנ.מ.ע (בסוף מהלך הדחיסה). המחשב מנצל את המידע כדי לתת את הניצוץ בזמן.
באופן כללי אם אין בעיה, אין לשחק/לנקות/לפרק את החיישנים ולחפש צרות.
chenrp, גם אם אתה מתכונן לפרק אותו, תצתרך גם להגיע אליו, לא ?.
דוד.
התזתי עליו בקושי. לדעתי אין שום שינוי בתגובת הדלקת המנוע.
מי אמר לך שהוא הסיבה לבעיה בהנעת המנוע ?.
בכלל לא כתבת שיש בעיה כזאת. רק שאלת איך מנקים אותו. :)
דוד.
שמע,
ניסיתי הכל,
הכל קשור לבעיה שיש לי בהתנעה ראשונית.
הרכב מגמגם. ולאחר ניקוי בית מצערת, הבעיה חלפה למשך שבועיים וחזרה. לכן אני חושב שבטעות ניקיתי את אחד החיישנים והוא צריך ניקוי ייעיל יותר.
ניקיתי בית מצערת, בדקתי והחלפתי פלגים,
בדקתי מצבר, בדקתי חיישן אוויר.
האם בדקת את חיישן האוויר, או רק ניקת ?.
דוד.
האם בדקת את חיישן האוויר, או רק ניקת ?.
דוד.
רק ניקיתי. צריך אקסמינטור. בכל אופן, לדעתי זו לא הבעיה מכיוון שאין בעיות כלל וכלל לאחר ההתנעה השניה.
אני דיי אובד עצות. אז אני יורה לכל הכיוונים.
למעשה ראיתי דיי הרבה מקרים של מכוניות שיש להם בעיית התנעה וגמגומים ורק לאחר ניקוי חיישן קרנק התופעה נעלמה.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.