התחבר

View Full Version : יללות מכייון הגיר קלא'ץ


zvir
27-05-11, 16:00
ברשותי אונו פייר 999 מודל 93 עם גיר 4 הילוכים.
לאחרונה יש יללות במשך רוב הנסיעה
היללות קורות במצב שהמנוע משולב. כאשר לוחצים על דוושת הקלאץ היללה כמעט נעלמת.
לא מרגישים שיש החלקה של הקלאץ. הוא די חדש.

אשמח לרעיונות מה זה ואיך ניתן לפתור.
יש מספיק שמן גיר .

yair068
27-05-11, 16:21
מיסבי גיר יכולים לגרום לרעש
כמו שאמרתה הרעש הוא בהילוך 1-2 הלאה הרעש יורד בהדרגה
יתכן ואתה מושך הילוכים
שלב הבא הגיר יהרס אבל אין הרבה מה לעשות רק להחליף גיר

zvir
27-05-11, 19:16
מיסבי גיר יכולים לגרום לרעש
כמו שאמרתה הרעש הוא בהילוך 1-2 הלאה הרעש יורד בהדרגה
יתכן ואתה מושך הילוכים
שלב הבא הגיר יהרס אבל אין הרבה מה לעשות רק להחליף גיר

נכון שהרעש מורגש בהאצות בעיקר בהילוכים 1-2
האם יתכן שזה מיסב הילוך ישיר?
אפשר לחלוץ אותו ולהחליף אותו?

הבעיה עם גיר מפירוק, שאני קונה חתול בשק....

gal
27-05-11, 19:16
לדעתי , ברחה לך גולה מהמיסב....במיוחד אם זה קורה בעיקר בהילוכים נמוכים...

מה לעשות?...שאלה טובה...

yair068
27-05-11, 21:55
כמו שאומר גל צריך לפתוח את הגיר
ומה שיקרה שלב ראשון שממיסב הילוך ישיר יצאו כל הגולות זהוא המיסב הקטן בגיר 6204 המנוול
מצרף פרויקט החלפת מיסב כזה מסומן בעיגול אדום

http://www.fiatforum.com/punto/158346-input-shaft-bearing-renewal.html

אומנם גיר של ספייס אבל אותו גיר בין השנים 93-99
אחרי החלפת המיסב היללות יעלמו אבל ישאר רעש מיסבים שהינם חופש במיסב ובבית המיסב

zvir
28-05-11, 15:07
אצלי זה גיר יחסית ישן של 4 הילוכים. שם זה גיר 5 הילוכים.
האם אצלי זה יהיה טיפול דומה? לפרק את מכסה הבורר, לפתוח את תיבת הגיר ולחלוץ מיסב?

או אולי כדאי לשים כבר גיר 5 הילוכים? והאם זרועות מוט ההילוכים ב 5 הילוכים זהה ל 4 ?
והיכן מומלץ לרכוש גיר?
תודה על התשובות עד כאן!

yair068
28-05-11, 16:28
המיסבים דומים הכל הגירים ובמיוחד המיסב הקטן שנוטה לההרס
רעיון טוב להרכיב גיר 5 הילוכים
שיפור בנסיעה בהילוך 5 יורגש וגם יצרוך פחות דלק
השאלה מצב המנוע האם תקין ואין רעשי מיסב ועוד

zvir
29-05-11, 12:26
תודה לכם על כל העזרה!
ביום חמישי אני אפרק את הכל , ואחלוץ את המיסב.
מאיר: ראיתי שיש עוד מיסב שחלצת, הקטן בצד ימין למטה.
איך הצלחת?
ועוד דבר: מה מספר החלק או מידות מחזיר השמן של המיסב הילוך ישיר?
תודה מראש.

yair068
29-05-11, 13:26
תצטרך להוציא אותו ורשום עליו
יתכן שזה עדיין 6204

zvir
03-06-11, 19:28
שלום לכל העוזרים!!
ואכן פירקתי את הגיר.

מיסב ההילוך הישיר נראה תקין ביותר , מה שכבר גרם לי מפח נפש מאיפה היללות...
בכל אופן החלפנו אותו , וגם את המיסב בצידו השני של הגל של ההילוך הישיר
וגם את מחזיר השמן.
עד כאן הכל בסדר...
אנא זיכרו שהגיר הוא 4 הילוכים (למעשה די זהה לגיר של 127...)
כשניסיתי לסגור אותו (גיר דיפרנציאל ) אני מגיע עד כחצי סנטימטר מהסגירה הסופית והוא מסרב להיסגר.
אודה לעזרה אן הכוונה איך לסגור אותו. יש שם פסנתר עם 3 מוטות להילוכים שהסוף שלהם נמצא בדיפרנציאל , יש שם חתיכות מתכת קטנות בתוך תעלות שמאבטחות אותם , בקיצור, התיבה לא נסגרת.
לא ניסיתי לסגור בכוח עם הברגים.

אשמח לעזרה!!

yair068
03-06-11, 20:45
האם יש צינוריות שממקם את הברגים בצדדים שלא יושבות היטב
ז"ט שהכפה של הדפרנציאל לא נסגרת היטב
בדוק גם שמסבי הדפרנציאל יושבים במקום
תמונות יעזרו
צד הפסנתרים הינו בורר ההילוכים הסבר במדויק

yair068
03-06-11, 22:57
הסתכל על תמונה 119 המוט העגול +החיבור עם הבורר צריכים להיות המקומם

zvir
20-06-11, 20:55
תודה ליאיר על העזרה הטלפונית.
לאחר מאמץ הבן שלי למד את הלוגיקה של הגיר המיושן הזה, והורכב חזרה.
במהלך ההרכבה נתקלנו במספר בעיות .
בית הציריה צד נהג , נשברה אוזן.
לאחר שלא מצאנו בפירוקיות , החלטנו -להדביק את האוזן עם אפוקסי לבית הציריה.
בית הציריה הינה חלק שנראה כמו כוס , והוא מתחבר ב4 ברגים לגיר.
לא מופעלים עליו מאמצים, הוא מחזיק את גומיית הצירייה.

כרגע זה עובד בסדר ללא נזילות
על הדרך החלפנו משולש ותושבת מנוע ימנית.

כרגע הגיר שקט מאוד, ללא יללות.

אבל אשמח אם למישהו יש כזה בית ציריה , מגיר אונו 4 הילוכים או אפילו 127
ואוכל להחליף אותו בהזדמנות.

תודה .

yair068
20-06-11, 22:58
בדיוק היום חשבתי מה נסגר איתך
גם אצלי לא בכל המקרים נסגרים טוב הטיפולים ולוקח עוד פעם עד שלומדים
תאמין לי כמה פעמים פתחתי וסגרתי גיר עד שלמדתי אותו בע"פ
לי זה חוויה לאישתי זה מטרד