View Full Version : מבקש לדעת תהליך נכון של מכירת רכב לפירוק.
יש לי פיאט בראבה 96 שאטם ראש מנוע שלה הלך אחרי התחממות מנוע. אמרו לי תיקון רק מתחיל מ3000 שקל עוד לפני הפתיחה. אני מעוניין למכור אותה לפירוק. רכב עדיין יכול לנסוע מרחק קצר מאוד. מבקש לדעת מה תהליך הנכון למכירה כדי לא ליפול בפח. כוונה מה צריך לעשות מבחינת רשיון הרכב. לפני מכירה. אחרי מכירה? תודה מראש.
הצעד הראשון יהיה לקרוא את כללי הפורום.
הצעד השני יהיה לא להציף את הפורום בשרשורים זהים.
הצעד השלישי, שנובע מהשני, יהיה לפתוח שרשור במקום המתאים.
בהצלחה.
הצעד הראשון יהיה לקרוא את כללי הפורום.
הצעד השני יהיה לא להציף את הפורום בשרשורים זהים.
הצעד השלישי, שנובע מהשני, יהיה לפתוח שרשור במקום המתאים.
בהצלחה.
תודה . ממש מתנשא מצדך.
איפה כללים? לא מצאתי.
איפה מקום הנכון לשאול אם לא בפורום רכב כללי?
אולי הית פשוט כותב במקום השורות האלה תשובה היה הרבה יותר נחמד.
תודה על היחס החם.
את הכללים קראת שנרשמת, וגם אישרת זאת, אם הספקת לשכוח.
אם בכל זאת תרצה לקרוא אותם שנית, הם נמצאים בתת פורום המועדון. או דרך הקישור הנ"ל: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=40845#post40845
ואפילו בחתימה שלי.
כל מה שצריך לעשות זה להפעיל הגיון פשוט, ולקרוא.
מעבר לכך, פתחת את אותו שרשור בדיוק גם בתת פורום בראבה, מכירה ופיאט כללי. סך הכל 4 תתי פורומים.
אז תת פורום רכב כללי הוא אכן המקום הנכון, אבל שאר המקומות שבהם גם פתחת את אותו השרשור, לא.
הבנת את זה מר ברוך?
את הכללים קראת שנרשמת, וגם אישרת זאת, אם הספקת לשכוח.
אם בכל זאת תרצה לקרוא אותם שנית, הם נמצאים בתת פורום המועדון. או דרך הקישור הנ"ל: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=40845#post40845
ואפילו בחתימה שלי.
כל מה שצריך לעשות זה להפעיל הגיון פשוט, ולקרוא.
מעבר לכך, פתחת את אותו שרשור בדיוק גם בתת פורום בראבה, מכירה ופיאט כללי. סך הכל 4 תתי פורומים.
אז תת פורום רכב כללי הוא אכן המקום הנכון, אבל שאר המקומות שבהם גם פתחת את אותו השרשור, לא.
הבנת את זה מר ברוך?
כי לפי הגיון הפשוט הנושא הוא בראבה, מכירה, פיאט ורכב כללי. לכן גם חשבתי שנכון לפתוח בתת פורומים האלה. אני מצטער על פשע שלי. מגיע לי על כך עונש במנהל שמזכיר לי אמא שלי הפולניה.
אם הפורום הזה בכל הזאת נכון כפי שאתה כותב אז למה אתה לא עונה לי לשאלה?
אמנם אני לא בעל מקצוע אבל אני לא חושב שההצעה שקיבלת הגיונית, בכל אופן אתה יכול למכור את הרכב וליידע את הקונה בבעיות הרכב ולציין זאת בזכרון דברים, אם אתה רוצה למכור לפירוק בלבד אז תצטרך לגשת למשרד התחבורע ולבקש להוריד את הרכב מהכביש לצמיתות, את לוחיות הרישוי אתה משאיר אך ורק אצלך. וכמובן חובתך ליידע את הקונה שאסור לרכב לנוע בכבישים, כדאי גם את זה לציין בזכרון דברים.*
כי לפי הגיון הפשוט הנושא הוא בראבה, מכירה, פיאט ורכב כללי. לכן גם חשבתי שנכון לפתוח בתת פורומים האלה. אני מצטער על פשע שלי. מגיע לי על כך עונש במנהל שמזכיר לי אמא שלי הפולניה.
אם הפורום הזה בכל הזאת נכון כפי שאתה כותב אז למה אתה לא עונה לי לשאלה?
אינני יודע את התשובה לשאלה, ולכן לא עניתי.
לא ממש הבנתי איך הדיון הגיע לאימך, לא זכור לי שהזכרתי משהו כזה.
עדיין נראה לך הגיוני לפתוח בדיוק אותו שרשור 4 פעמים?
אני לא מבין מה הדיון כאן היה צריך לנעול את השירשור ולמחוק את השאר.
כשסלחנים בני סלחנים מאפשרים לכל אחד לפתוח חופשי כך זה יראה וחבל
אמנם אני לא בעל מקצוע אבל אני לא חושב שההצעה שקיבלת הגיונית, בכל אופן אתה יכול למכור את הרכב וליידע את הקונה בבעיות הרכב ולציין זאת בזכרון דברים, אם אתה רוצה למכור לפירוק בלבד אז תצטרך לגשת למשרד התחבורע ולבקש להוריד את הרכב מהכביש לצמיתות, את לוחיות הרישוי אתה משאיר אך ורק אצלך. וכמובן חובתך ליידע את הקונה שאסור לרכב לנוע בכבישים, כדאי גם את זה לציין בזכרון דברים.*
תודה על התשובה. לא משנה לי למה למכור אותו, כנראה?! עוד כמה ימים אני אתחיל להתקשר בטלפונים ל"קונה רכב פגום/קונה רכב לפירוק" שאמצא בגוגל. אז אחרי שיבואו לקחת אותו מוכרים אותו בהעברת בעלות רגילה או קודם פונים למשרד התחבורה כפי שכתבת? יש הבדל?
מה קרה לכם פתחתם במלחמה עלי על כמה הודעות. לי הפורומים נראו שונים. די כבר לריב איתי.
יאיר קצת איפוק לא יזיק, אף אחד לא עושה פה בכוונה. הכל תלוי בך, אם אתה רוצה למכור לפירוק בלבד אז קודם תצטרך להוריד אותו מהכביש באפן רשמי במשרד התחבורה.
יאיר קצת איפוק לא יזיק, אף אחד לא עושה פה בכוונה. הכל תלוי בך, אם אתה רוצה למכור לפירוק בלבד אז קודם תצטרך להוריד אותו מהכביש באפן רשמי במשרד התחבורה.
דרך אגב באמת לא עשיתי את זה בכוונה. אני עד עכשיו לא מבין מה לא טוב במה שעשיתי. אם זה גורם איזה בעיה או משהו אז מצטער.
תודה על התשובה. פשוט אני לא מכרתי אף פעם רכב שהוא לא תקין. אז אני לא יודע מה זה "הכל תלוי בי". אולי תוכל להסביר לי קצת מה כדאי יותר. ניסיתי למצוא בגוגל איזה מדריך ולא מצאתי.
שאני מכרתי בזמנו ניסאן סאני של בן דוד שהלך לה גיר, אני דבר ראשון הלכתי למשרד הרישוי וביקשתי להוריד את הרכב מהכבעש, את תשלום הטסט הנותר אתה תקבל בדואר לאחר חודשיים או שלוש ממה שאני זוכר. אתה תתבקש על ידי הפקידה להסיר את לוחיות הרישוי ולשמור אותם אצלך ולא למסור לאף אחד אפילו לא לקונה הרכב, הסיבה לכך היא שאתה רשום בתור הבעלים האחרונים של הרכב. אחר כך שתמכור אתה בעצם מוכר ברזל בלבד ולכן אין העברת בעחטת אבל מה שכן אל תשכח לנסח זכרון דברים ברור שיגן עליך.
שאני מכרתי בזמנו ניסאן סאני של בן דוד שהלך לה גיר, אני דבר ראשון הלכתי למשרד הרישוי וביקשתי להוריד את הרכב מהכבעש, את תשלום הטסט הנותר אתה תקבל בדואר לאחר חודשיים או שלוש ממה שאני זוכר. אתה תתבקש על ידי הפקידה להסיר את לוחיות הרישוי ולשמור אותם אצלך ולא למסור לאף אחד אפילו לא לקונה הרכב, הסיבה לכך היא שאתה רשום בתור הבעלים האחרונים של הרכב. אחר כך שתמכור אתה בעצם מוכר ברזל בלבד ולכן אין העברת בעחטת אבל מה שכן אל תשכח לנסח זכרון דברים ברור שיגן עליך.
תודה. לילה טוב.
תנסה לבדוק בקלאוטו http://www.calauto.co.il/content.php?id=27
עדיף שתתקשר למספר שלהם ב 6020* ותבקש לדבר עם אלכס או אבי, הם יתנו לך את המידע שאתה צריך. תגיד שאפרים שלח אותך :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.