05-12-06, 16:51
יש לי פיאט אונו 1000 סמ"ק הזרקה מודל 1994.
לאחרונה יש לי תופעה של ירידת טורים בהילוך סרק למספר שניות ורעידה במנוע ולאחר מכן הוא חוזר למצב הרגיל. זה לרוב קורה בזמן שהמנוע חם ובזמן הדלקת האורות.כאילו ירידת מתח.
כשאני מנתק את הכבל מחיישן החום הטורים עולים וכשאני מחזיר הטורים יורדים וחוזרים למצב
הרגיל שלהם.
כבר החלפתי מצערת קומפלט עם מנוע צעדים ,וגם החלפתי את החיישן חום שנמצא על הסעפת יניקה מאחור ששולחת למחשב ובזמן שפרקתי את החיישן הישן הוא היה מלא במים וחלודה.
שאלה? האם יכול להיות שסעפת היניקה ואיפה שעוברים המים לחיישן המקום סתום?
הרכבתי חיישן חדש מסוג פאסט.איטלקי.
אולי מישהו מכיר את הבעייה.
נ.ב. חבר המליץ לשאול את רפי לין והוא אמר לי שהוא איש יקר.
אודה לכם.
לאחרונה יש לי תופעה של ירידת טורים בהילוך סרק למספר שניות ורעידה במנוע ולאחר מכן הוא חוזר למצב הרגיל. זה לרוב קורה בזמן שהמנוע חם ובזמן הדלקת האורות.כאילו ירידת מתח.
כשאני מנתק את הכבל מחיישן החום הטורים עולים וכשאני מחזיר הטורים יורדים וחוזרים למצב
הרגיל שלהם.
כבר החלפתי מצערת קומפלט עם מנוע צעדים ,וגם החלפתי את החיישן חום שנמצא על הסעפת יניקה מאחור ששולחת למחשב ובזמן שפרקתי את החיישן הישן הוא היה מלא במים וחלודה.
שאלה? האם יכול להיות שסעפת היניקה ואיפה שעוברים המים לחיישן המקום סתום?
הרכבתי חיישן חדש מסוג פאסט.איטלקי.
אולי מישהו מכיר את הבעייה.
נ.ב. חבר המליץ לשאול את רפי לין והוא אמר לי שהוא איש יקר.
אודה לכם.