shai2211
25-04-11, 13:14
ברשותי פיאט פנדה אוטומטית רובוטית שנת יצור 2004 שנסעה 207000 קמ'. הרכב מטופל בזמן ותמיד במוסך שמשון ביהוד או במוסך המרכזי. בעבר טיפלתי בפיאטון, אבל הבחור שם קצת בעייתי. כבר היתה לי תקלת גיר, המערכת ההידראולית קרסה והיה צורך להחליף אותה, החיישן של ההגה קרס וההגה הוחלף כולו, פעמיים הוחלף קלאץ'. אה.... וגם היתה בעיה במערכת הפנסים של המכונית. זו היתה סקירת תקלות של פנדה, למי שרוצה להתרשם מרכב שנסע מספיק.
מאז החלפת הקלאץ' האחרונה ולמרות שנעשה כיול למערכת. הרכב סובל מידי פעם מהעלמות מערכת ההילוכים באמצע נסיעה: ההודעות הכתובות על הצג הם GEAR BOX FAIL או AUTOMATIC MODE IS NOT AVAILABLE. לאחרונה התווסף גם ENGINE FAILURE. הגיר נתקע בהילוך חמישי ולא מוריד הילוך או לחילופין פשוט לא זמין. כדי להמשיך לנסוע אני עוצר בצד ומניע מחדש ואז זה מסתדר. התקלות האלה באו בהפרשים של חודש חודשיים אחד מהשני ובפיאט הסבירו לי שהמערכת יודעת לתקן את עצמה ושזה לא נורא. ביומיים האחרונים זה חוזר ביתר שאת, מה שיגרום לי להביא את הרכב למוסך.
שאלתי, אחרי כל הסיפור המייגע: האם כיול המערכת מחדש ואיפוס מחשב הרכב יכול לפתור את התקלה (לא נראה כאילו יש בעיה מכנית במשאבה, היא פועלת טוב - לפחות ככה זה נשמע)? או שנראה לכם שמדובר במשהו יותר רציני?
תודה על העזרה
שי
מאז החלפת הקלאץ' האחרונה ולמרות שנעשה כיול למערכת. הרכב סובל מידי פעם מהעלמות מערכת ההילוכים באמצע נסיעה: ההודעות הכתובות על הצג הם GEAR BOX FAIL או AUTOMATIC MODE IS NOT AVAILABLE. לאחרונה התווסף גם ENGINE FAILURE. הגיר נתקע בהילוך חמישי ולא מוריד הילוך או לחילופין פשוט לא זמין. כדי להמשיך לנסוע אני עוצר בצד ומניע מחדש ואז זה מסתדר. התקלות האלה באו בהפרשים של חודש חודשיים אחד מהשני ובפיאט הסבירו לי שהמערכת יודעת לתקן את עצמה ושזה לא נורא. ביומיים האחרונים זה חוזר ביתר שאת, מה שיגרום לי להביא את הרכב למוסך.
שאלתי, אחרי כל הסיפור המייגע: האם כיול המערכת מחדש ואיפוס מחשב הרכב יכול לפתור את התקלה (לא נראה כאילו יש בעיה מכנית במשאבה, היא פועלת טוב - לפחות ככה זה נשמע)? או שנראה לכם שמדובר במשהו יותר רציני?
תודה על העזרה
שי