View Full Version : חיישן כלשהו
ben_david7
24-04-11, 19:39
כאשר באתי להניע את הרכב ,הדלקתי סוויטץ והרחתי רכב מוזר של שרוף.
פתחתי מכסה מנוע וראיתי שיש עשן,בין המנוע לגיר ,לכיוון קיר האש.
יש מין חיישן כזה ,על הגלגל תנופה.
הפסקתי סוויטץ וראיתי שהוא נשרף,וכול החוטים בו היו אכולים.
אשמח לעזרה בפתרון
הלוח שעונים שלך מתחבר לכבל או חיישן על הגיר?
אם כבל, אז אולי זה החיישן של האור רוורס
צלם והעלה לכאן לפני שיחשיך, כדי שנדע במה מדובר.
דוד.
ben_david7
01-05-11, 18:00
0525321281 בן
זה מספר הנייד שלי.
העלתי תמונה של החיישן השרוף.
החוטים מקצרים (לפי דעתי כי שטפתי עם ג'רניק)
מה זה כל הקישקושים בתמונה ?.
אם אתה מתכוון על חיישן קרנק ?. יש לי.
אצלי כל החיישנים בקופסה אחת, ולא תמיד אני מזהה מי שייך לאיזה רכב.
פרק אותו צלם והעלה תמונה שלו בלבד.
דוד.
בן מה זה כחולה הייתה לבנה
ben_david7
02-05-11, 17:59
יאיר זאת לא שלי פשוט הייתה לי בעיה בפלא ולא יכלתי לצלם.
הנה תמונות עדכניות מהיום של החלק ושל החוט השרוף.
חיישן הקראנק ב306 נמצא על גלגל התנופה?
דוד אני לא מצליח להוציא אותו ,זה יוצא בהברגה? אם כן אתפוס עם פטנט ואסובב
לא הבנתי כלום מהתמונות.
כתוב את קוד המנוע.
הבגי לא אצלי כתבתי שהיא בגני יוחנן.
דוד.
ben_david7
04-05-11, 16:30
דגם הרכב הוא 306, 1.4 XN
סימני בוורוד את החיישן ואת שתי חוטי החשמל השרופים.
השאלה אם חיישן הקראנק נמצא על גלגל התנופה.
בכל מקרה אני לא מצליח להוציא אותו כיוון שמוט הגיר מפריע לי,אני יוציא את מוט הגיר ואז את החיישן אין לי גישה.
לא מכיר קוד מנוע כזה.
TU3M/Z (KDZ או (TU3MCZ (KDX .
ראה ברשיון
דוד.
ben_david7
04-05-11, 18:42
דגם מנוע:
KFX
בתגובה הקודמת רשמתי רמת גימור XN
מצאתי את החלק. החלק הזה הוא חיישן ספידומטר.
דוד.
ben_david7
04-05-11, 18:58
ואם הוא לא מחובר הרכב אמור שלא להניע?
הרכב לא אמור לא להניע, אלא יזייף.
נסה להפריד את החוטים השרופים שבאים לחיישן.
בדוק אם מגיע ניצוץ לפלגים.
בדוק את כל הפיוזים.
בדוק אם מגיע דלק.
דוד.
ben_david7
05-05-11, 13:31
הרכב לא מניע.
הפרדתי את החוטים.
לא מגיע ניצוץ לפלאגים.
מגיע דלק.
דוד תודה רבה על העזרה והתמיכה בן.
כל הפיוזים תקינים גם הפיוזים שמתחת למכסה מנוע וגם הפיוזים שבבית הפיוזים
יש לבדוק אם גם למזרקים לא מגיע, אם לא, הדבר מצביע לעבר בעיית מחשב.
נראה שבגלל הקצר ושריפת החוטים נפגעו חלקים נוספים.
כתוב לי איזה דגם המחשב. (כתוב עליו) אכין/אקח ממישיהו בהשאלה כדי לבדוק.
עשה זאת היום שאספיק להכין.
אבל קודם לבדוק אם מגיע פלש למזרקים.
דוד.
ben_david7
06-05-11, 16:11
דוד שלום.
לא הספקתי להוציא אתמול את מחשב הרכב ולרשום פרטים.
להלן הפרטים
מחשב הרכב מחברת magnet marell
דגם iaw 1ap.40
08 06 f7a1una7 294 97
16313.144
9629244680 e 12v=
כשאני שם סוייטץ המד דלק משחק והמד מהירות עולה ל-140 ורק אחרי כמה שניות יורד בחזרה.
כנראה שיש בעיה במחשב.
בנוסף על מחשב הרכב יש מדבקות "אלי את אלי דושי" מעבדה לתיקוני מחשבים לרכב.
כנראה כבר הייתה בעיית מחשב ברכב.
שבת שלום בן.
ben_david7
06-05-11, 16:17
דוד שים לב.
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148225
בעיה זהה לשלי.
בן, אותו מומחה שפתר את הבעיה בקישור שהעלית, הוא ידידי חיים יוד. הוא דיאגנוזיסט אצל "משה זר".
הוא עזר לי טלפונית לפתור את הבעיה. לדעתי השרשור מעניין מאוד.
קרא בעיון.
http://www.psi.co.il/archive/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=41256&sid=fa2875bc932fc89cfc5089fd47b2d140
דוד.
ben_david7
08-05-11, 08:23
דוד בוקר טוב.
קראתי ,קישור מעניין.
ההצתה קשורה למחשב.
ואיך היה מצב בו היה חסר פלוס למשאבה?
משאבת הדלק אצלי תקינה ופעילה ועובר דלק.
אז מה אתה מציע? לקנות מחשב רכב מפירוקיה?
רכב כזה שלם לפירוק עולה 1500 שקל אז כמה כבר יעלה מחשב.
אני אנסה לחפש בפירוקיה היום,אלא אם כן אתה מכיר מישהו שמעוניין למכור מחשב כזה.
בכל מקרה אלך לפרוקיה בשביל חיישן הסיפידומטר שלפי דעתי יצר את כל הבעיה מלכתחילה ואולי גם היה אחראי לנזק במחשב :mad:
המשך יום טוב בן.
לא הייתי קובע בנחרצות שהמחשב הלך.
המחיר 2800 ש"ח שכתבת לי, על מה שביקשו לך למחשב הוא מחיר מטורף.
יש לבצע בדיקת חיישנים מקיפה, או להתחבר למחשב במוסך .
אבל אני לא מאמין שהתחברות למחשב תניב תוצאות, משום שיש לך חוטים שרופים,גם באזור הסעפת.
הבחור שיש לו אותו מחשב סירב לתת לי לבדיקה. הוא אינו למכירה.
חששו נובע בגלל הקצר שהיה אצלך. אני חושב שהוא צודק זה עלול לגרום נזק למחשב.
לדעתי יש להחליף את חיישן הספידומטר, לסדר את החוטים השרופים(אולי גם להחליף את הצמה), להחליף את הממסר הכפול ולקוות לטוב. אל תעשה את אותה הטעות שעשית בפונטו.
אני עומד לרשותך, אבל אתה המבצע.
דוד.
אל תחשוב אני מנסה כל הזמן לבדוק לך
הפנתי שאלה לדוד מזר בנושא ואני לא שלם עם זה מכיוון שיש לי מחשב של פונטו 75 רב נקודתי
והשאלה היא למה שלא יתאים אומנם צריך לכוון את החוטים למקומם
או שיש עוד חיישנים שצריך להרכיב או שאפשר לוותר עליהם הרכב יסע כי במקור הוא גם 75 כ"ס
מה אומר עמית להגנתו האם אתה מסוגל לפרוייקט כזה
http://www.yad2.co.il/Cars/Accessory.php?AreaID=&CarAccessoryCatID=1&CarAccessorySubCatID=&Title=%F4%E9%E2\\\\\\\'%E5&fromPrice=&untilPrice=&Page=3
306 לפירוק מפ"ת
ben_david7
10-05-11, 23:10
http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=33&SubModelID=291&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=1500&untilPrice=1500&SubSubModelID=0&Info=&normalView=1
מצאתי משהו יותר מעניין ,אני רק צריך לחפש מקום.
אני ייקנה את כולה ויזרוק אותה איפשהו
זה שאתה מטרוף אני יודע אבל עד ירושלים
יש לך פה קרוב מפ"ת עם גנטים לדעתי יפים מאוד ששווים 750 ש"ח.
ברמה של אפילו 2000 ש"ח העיסקה תהייה טובה
השאלה אם המחשב והמנוע אותו סוג
שווה בדיקה
ben_david7
11-05-11, 01:37
ההוא מפתח תקווה עם מנוע 1.6 רמת גימור diamonnd זה מה שהוא אמר לי.
השאלה אם זה יתאים.
דיברתי איתו לפני 3 שעות
ben_david7
11-05-11, 03:10
אני לא יודע לאן לייחס שאלה בפורום פיאט ,כיוון שיש לי שאלה לגביי הונדה סיויקץ
לחבר שלי יש הונדה סיויק קופה SR ,ברכב שלו שמו מנוע רגיל (לא VTEC)
ונפרץ לו אטם ראש, ורציתי לעזור לו עם שיפוץ ראש אך לפני זה אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בשאלה מאוד חשובה.
אם הבלוק מנוע שלו מאלומניום והוא הגיע לרתיחה הרבה פעמים אז לא שווה לפתוח ראש כיוון שאי אפשר לעשות מילוי בבלוק.
מישהו יודע אם בסיויק שנת 96 עם מנוע רגיל. הבלוק עשוי מאלומניום או מברזל.
מבדיקה ראשונית מנגיעה קצת נקישות עם עץ ומראה נראה שהבלוק מאלומניום.
אשמח לתשובות
דגם מנוע : d16a7
אז מה הבעיה קודם כל אלומיניום רואים לפי הצבע וברזל שחור
רוב הסיכויים אלומיניום
אבל לא זאת הבעיה פתח ראש מנוע תהפוך אותו ותקבל את התשובות
חוץ מזה קטן עליך
סמן או בדוק את סימוני הטיימינג
ben_david7
16-05-11, 18:31
יאיר.
מצאתי אחד בשם איתי מוטורס שדרש על מנוע ZC VTEC שזה מנוע הרבה יותר חזק .
עם עבודה החלפת שמן,פילטר שמן,פילטר אוויר,החלפת מים,טרמוסטט,פלאגים.
4000 אלף לפני מע"מ.
מחר הוא מתחיל את העבודה על הרכב.
הבלוק היה במצב טוב רק היה צריך מילוי בראש,אבל הוא לא רצה לקחת צאנס, לא סומכים עליי!! :(
דוד.
את החיישן האכול כולו הוצאתי,כשהוצאתי אותו נשפך המון שמן (גיר אני משאר) תקין?
אני יחליף את החיישן עכשיו לאחד מפירוק.
מצאתי מישהו שרפי שלח אותי אליו ,המחיר שהוא דורש על מחשב 700 לפני מע"מ עם אחריות.
אני יגרור את הרכב אליו יחבר את המחשב,אם זה זה ,אשלם לו,אם לו אחפש את הבעיה.
מה אתה אומר?
החיישן הקודם נראה טוב אך הראש שלו,(איפה שמתחברים חוטי החשמל ) אכול לגמריי
בנוסף יש למישהו סדר חוטי הצתה פגו 306 1.4 ,למרות שסימני לאן כל אחד הולך אני חושב שיש שניים הפוכים.
תודה רבה בן.
צריך להיזהר מאיתי מוטורס והרץ בגוגל את השם.
בכל אופן הבנתי שפתחו את ראש המנוע ועושים טיפול מלא לראש האם כך
הייתי מבקש שיפתחו את הקרטר לבדיקת המיסבים ובמיוחד הקרנק נקי מראה ולא אכול
עוד בדיקה בתוך המעברי המים אם הם נקיים ולא אכולים
אלו הם סימנים למנוע טוב שלא נטחן
בכל אופן חשיבות גדולה לטיפול בראש מנוע שכן אטם המנוע נהרס ומתייבש מרוב שעמד העל שנה
וצריך להחליף טרמוסטט
ben_david7
19-05-11, 16:48
מחשב רכב של פגו 306 XSI יתאים לי?
אני בחיפושים אחר מחשב חיישן השגתי כבר.
של ה XSI אני לא חושב שיתאים מה שכן של 106 1.6 או 106 XSI יתאים.
רק שים לב יש שני דגמים למחשב .ואם אתה רוצה עדיין מחשב צור איתי קשר ואנסה לקשר אותך למקום שיביא לך מחשב במחיר זול מאד.0547800759
ben_david7
20-05-11, 08:11
אסף תודה רבה אני ייתקשר אלייך בהמשך היום.
מחשב של 106 מהדגם הזה יתאים?
http://www.psi.co.il/Forum/viewtopic.php?f=12&t=4445
מחשב רכב של פגו 306 XSI יתאים לי?
אני בחיפושים אחר מחשב חיישן השגתי כבר.
כמה חוטים מתחברים לחיישן שקנית ?.
דוד.
ben_david7
20-05-11, 14:46
הבעיה היא לא החיישן הבעיה הייתה להשיג את הקונקטור שמתחבר לחיישן.
מצאת מישהו שימכור לי את המחשב ואת הקונקטור.
הוא אמר שהמחשב עם צינור וואקום של משאבת הדלק :eek::eek::eek: הא?
זה היה של 106 1.4 , מנוע זהה לשלי מזה הצינור הזה והאם זה יתאים?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.