View Full Version : בעיות בהנעה בפונטו ספייס תעזרו בבקשה...
שלום לכולם
מי שיכול בבקשה תעזרו לי
יש לי פונטו ספייס 2001 וכאשר אני מניע הטורים נופלים ונדלקת נורית האזהרה בלוח השעונים הנורית שבצורת מנוע האדומה
רק כאשר אני לוחץ על הגז מספר שניות הנורית נעלמת ואני יכול לנסוע
אם אני מנסה לנסוע עם הנורית האוטו לא סוחב בכלל צריך ממש ללחוץ כמה שניות על הגז
לפני כמה ימים לחיצה קטנה על הגז הספיקה אבל זה גם כן לא תקין
האוטו עבר 201K ולפני שבוע עשיתי לו ראש מנוע וטיימינג אני משתמש רק בפרפלו לפי הוראות יצרן 50:50 עם מים מזוקקים ולפני 600 קילומטר שמתי תוסף דלק BG44K תגידו מישהוא נתקל בבעיה הזאת פעם אולי מישהוא יודע????? צריך עזרה דחוףףף אני סטודנט ובלי הרכב אני אבוד והייתי כבר במוסך והם לא יודעים מה זה בנוסף לפני כ 5K החלפתי את הסופר טורים
מי עשה לך את שיפוץ הראש והטיימינג ?.
דוד.
עשיתי ראש מנוע במוסך הדקל באזור התעשיה דרום בעכו זה יוצא ליד מפעל טמבור
עבר שבוע מאז שהעלת את ההודעה, האם מאז לא חזרת למוסך ?.
דוד.
עדיין לא
לצערי לא היה לי זמן
אני מתכוון ללכת מחר למורשה להתחבר למחשב שיראו מה קרה שם...
כעיקרון כאשר אני מניע לסירוגין מופיעה הנורית ביקורת האדומה שמעידה על בעיה כול שהיא במערכת הדלק אני נותן קצת גז וזה נעלם
בנוסף זה קורה כאשר אני נוסע במהירות ממש איטית ואז אני עוצר שם ניוטרל לוחץ על הגז וזה מסתדר
אני רק מקווה שלא הלך לי המחשב אלה שזה חוטי הצתה או פלאגים מקסימום כוהל או 2
:neutral:
יש לי מכונאי שאני קורא לו ד"ר פיאט מומחה לכל המכוניות אבל במיוחד לפיאט, אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי.
היום נכנסתי למוסך המורשה של פיאט בעכו (פטין) אני חייב לציין לטובה את השירות שמקבלים במוסך הזה. מסתבר שהתקלה היתה במחשב ההזרקה עקב שימוש בפלאגים(מצתים) לא מקוריים.
אני בדר"כ משתמש בחלפים מקוריים שאני קונה אישית במוסך המורשה של פיאט ואם אני יכול אני מרכיב אותם לבד אם לא אני ניגש למוסך פרטי ואני זכרתי שקניתי פלאגים מקוריים אצלם וננתי למוסכניק אחר לשים אותם, המוסכניק במורשה היום שאל אותי האם יש לי פלאגים מקוריים ברכב ועניתי בחיוב הוא שאל אותי שוב ואז אמרתי לו בוא נפתח ונוציא אותם משם ונראה כי סיפרתי לו שמוסכניק אחר הרכיב אותם ואני לא הרכבתי אותם בעצמי ולא ראיתי איך מרכיבים כמו שאומרים אסור לסמוך על אף אחד אז זהוא ממש ממש אסור (בנוגע לשם המוסך שהשחיט לי את הרכב אני נמנע ביינתים מלפרסם את שמו אני כרגע יכול לומר שזה בעכו באיזור תעשיה גב ים ליד שטראוס, זהוא מוסך מוכר וזה לא המוסך סאמר את סאמר ולא מוסך טורינו ולא עומאר אני מדגיש זה לא המוסכים הללו הם אמינים ביותר אני יכול לומר כי זה מוסך של יהודי את שמו אפרסם בהמשך לאחר בדיקה עם עו"ד כי לא ניתן לתבוע אותי או את הפורום על לשון הרע או הוצאת דיבה)
להלן פירוט התקלות + מחיר(לפני מע"מ):
בדיקה ממוחשבת-------------------120 ש"ח
מחשב הזרקה----------------------1950 ש"ח(6 חודשי אחריות)
4 פלאגים NGK מקוריים-------------95 ש"ח(מספיקים ל 40,000 ק"מ)
4 חוטי הצתה מקוריים---------------210 ש"ח(12 חודשי אחריות)
עבודה (למרות שאין שם הרבה מה לעשות הם עדיין מחייבים אז חיבו 60 ש"ח על כול העבודה)
בנוסף עשו לי קצת הנחה...
סה"כ 2450 ש"ח כולל מע"מ
אני מזהיר לא להתקרב לחאפרים ואם אתם כבר שם שימו לב כי לא עובדים עלייכם ושאכן מרכיבים לכם חלפים מקוריים
כמו שנאמר כבדהו וחשדהו
להלן פירוט התקלות + מחיר(לפני מע"מ):
בדיקה ממוחשבת-------------------120 ש"ח
מחשב הזרקה----------------------1950 ש"ח(6 חודשי אחריות)
4 פלאגים NGK מקוריים-------------95 ש"ח(מספיקים ל 40,000 ק"מ)
4 חוטי הצתה מקוריים---------------210 ש"ח(12 חודשי אחריות)
עבודה (למרות שאין שם הרבה מה לעשות הם עדיין מחייבים אז חיבו 60 ש"ח על כול העבודה)
בנוסף עשו לי קצת הנחה...
סה"כ 2450 ש"ח כולל מע"מ
לפי דעתי יש קצת הגזמה בהחלפות:
1) כבלי הצתה אם היו תקינים - לא נדרש להחליף
2) בדיקה ממוחשבת אם מבוצע תיקון בד"כ לא מחייבים
3) יש פלגים של חברות אחרות מתאימים לספייס (רשום בספר רכב) יכול להיות ששלך היו כאלה?
אני החלפתי מחשב כזה גם בעבר - למרות שתמיד היו לי NGK המתאימים ולא החלפתי שום דבר חוץ מהמחשב, והכל היה תקין לאחר מכן.
בכל מקרה בהצלחה ובלי תקלות !!!
אני עשיתי טיפול 40000 ויש לי את אותה הבעיה.
החלפתי מצתים אבל כבלי הצתה לא.
האם ניתן לבדוק את כבלי ההצתה עצמאית?
תודה
chenrp, האם הבעיה דומה לזאת שבקישור המצורף ?. אם כן אוכל לעזור לך גם בנייד.
האם אתה יודע לבצע לבד ?.
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=11786
דוד.
לא, הבעיות לא דומות.
רק מיד לאחר ההתנעה, הרכב מגמגם. לאחר כ5 שניות כאילו ולא היה דבר, והרכב נוסע יפה מאוד.
עשיתי טיפול 40000, שכולל שמן וכל הפילטרים. בנוסף גם 4 פלגים, ושמן גיר (יש לי רציף).
הרכב אצלי בסך הכל שבוע ולכן עשיתי יישור קו.
המצבר עייף (לא היו לו בכלל מיים אז מיליתי מזוככים) אבל אינני חושב שזו הבעיה.
תודה לך.
אני הפוך ממך חושב שהבעיה כן יכולה להיות מהמצבר.
מה שנראה הוא שכאשר אתה מניע המצבר חלש, המחשב מקבל מתח פחות מהמינימום שהוא צריך לקבל. לאחר שהוא נטען מעט המצב נהיה תקין.
שווה בדיקת מצבר בעומס לאחר חניית לילה, ובדיקת טעינה.
דוד.
ובמילה אחת...
מה?!?
איך ניתן לעשות זאת (המצבר בן 4 שנים לפחות).
בכל אופן, המנוע מניע, ואני יכול לתת גז והטורים עולים עד ל3 אפילו, ועדיין הוא מגמגם...
האלטרנטור אמור לספק את המתח למחשב לא?
עריכה:
ד.א. לא איפסו לי את המחשב בטיפול האחרון שביום שישי. ולכן המחשב עדיין מראה לי SERVICE
EXPIRED. אני מקווה שזה לא קשור לתופעה?
עריכה2: הייתי היום במוסך כדי לבצע ריסט למחשב. דרך ה examinator רואים כי יש בעיה בצילינדר 2. עשו ריסט למחשב,פרקו פלג 2 בדקו, בדקו כבל חשמל והכל תקין. לא יודעים מה הבעיה. אבל ציינו שמצבר זה לא. בכל אופן, התנעתי מאז הריסט 4 פעמים ללא בעיה. הציעו לי להשאיר את הרכב ללילה במוסך ובבוקר יבדקו התנעה כשהמנוע קר.
מה אתם אומרים?
הבעיה חזרה,
אך, ניקיתי בית מצערת והבעיה נעלמה לחלוטין!
עכשיו בהתנעה, המנוע "משחק" עם הטורים למשך 5 שניות (עד ל1100 סלד) ויורד ל800 סלד קבוע.
לדעתי טוב.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.