PDA

View Full Version : מה הסיבות לצריכת דלק גבוהה?


03-12-06, 09:54
ברשותי אונו 70S קרבורטור
האוטו שותה בכמויות
אני בקושי נוסע רק לעבודה וחזרה נסיעה של 10 דקות
וכל יום ממלא ב50 שקל (96)
אם אני תקוע בפקק או דברים כאלה אז בכלל
האוטו מעשן כל פעם שנותנים גז
אבל שנותנים פול גז בהאצה זה ממש נותן גוש עשן גדול
אני מחר הולך לשים תאוטו במוסך בתקווה שימצאו את התקלה
כמה עולה קרבורטור מחודש לפיאט אונו?
האם אפשרי לשים מנוע של טיפו 1.6 בפיאט אונו?

03-12-06, 18:01
ברשותי אונו 70S קרבורטור
האוטו שותה בכמויות
אני בקושי נוסע רק לעבודה וחזרה נסיעה של 10 דקות
וכל יום ממלא ב50 שקל (96)(נא ציין כמות בליטרים X ק"מ)אם אני תקוע בפקק או דברים כאלה אז בכלל
האוטו מעשן כל פעם שנותנים גז (נא ציין צבע העשן שחור = דלק לבן שמן!)
אבל שנותנים פול גז בהאצה זה ממש נותן גוש עשן גדול
אני מחר הולך לשים תאוטו במוסך בתקווה שימצאו את התקלה
כמה עולה קרבורטור מחודש לפיאט אונו?
האם אפשרי לשים מנוע של טיפו 1.6 בפיאט אונו?
הרבה שאלות והרבה סימני שאלה:
אנא ציין מה תצרוכת הדלק לקילומטר בליטרים ולא בשקלים!
כן ציין מה צבע העשן הנפלט מצינור הפליטה, להשכלה כללית: צבע שחור תערובת דלק עשירה+ תצרוכת דלק גבוהה= טיפול מידי בקרבורטור, גש למכון קרבורטורי מומלץ, ולא למוסך!
בשביל מה להחליף למחודש למה לא לשפץ את שלך?!
לא ניתן לשים מנוע טיפו 1.6 באונו, עדיף שתקנה טיפו 1.6!
האם הרכב צורך שמן?
אם כן כמה ליטר לאלף ק"מ?
עשן לבן הנפלט בעת האצת המנוע, מעיד על שריפת שמן , מטבעות שמן שחוקות, גומיות שסתומים יבשות, כל מקרה לגופו , וניתן לאבחן זאת רק במוסך.
בברכה
צביקה

03-12-06, 18:57
הייתי במוסך, המנוע מעשן עשן לבן , שמן
המנוע הלך לעולמו
מה לעשות עכשיו
דוד שלי אומר שהוא לא עושה אובראול יותר
ואפשר לייבא מנוע מייבוא אבל זה איזה 5 6, אלף


מה אתם הייתם עושים במצבי?
לא בא לי להשקיע 5 אלף על אוטו שעלה לי 5
מצד שני לא רוצה שהאוטו יעשן

מה דעתכם שכדאי שאני יעשה?

03-12-06, 19:37
שלום רב!
משום מה אתה נוהג לחסוך בפרטים חשובים, ולהתעמק בפרטים תפלים!
לא נענת משום מה לבקשתי הצנועה להמציא וחינם את הפרטים הבאים:
1- מה תצרוכת השמן שלך, ל1000 ק"מ?
עד ליטר שמן ל1000 ק"מ הדבר סביר, את העשן ניתן להעלים באמצעים זולים יותר מאשר החלפת מנוע, כמו החלפת טבעות שמן וגומיות שסתומים!
2- כלל חשוב, עסקים לא עושים עם משפחה, בשורה התחתונה הדבר יוצא יקר יותר, ואי נעימות רבה כרוכה בכך, כדי למנוע קרע משפחתי.
3- צור קשר ללא שום התחייבות עם שני מוסכים מומלצים לפיאט, שהם גם חברי הפורום:
[b]נתי קובלנץ ממוסך קובלנץ במגרשי התערוכה בתל אביב!
ושמשון ממוסך שמשון ביהוד.
את הכתובת המדוייקת תוכל למצוא בפורום המלצות על בעלי מקצוע בפורום זה!
לא ציינת גם את תצרוכת הדלק שלך בליטרים לקילומטרים, כך שלא ניתן להתיחס לכך.
לסיום לפני שקובעים החלטה שרירותית, שיש להחליף מנוע בגלל עשן לבן, יש לבצע את הבדיקות הבאות:
יש לבדוק קומפרסייה בכל הצילנדרים.
יש לבצע לחץ הפוך(ליקייג).
יש לפרק ראש מנוע ולבדוק אטימות טבעות שמן ודחיסה לאחר החדרת נפט לצילנדרים.
מחיר החלפת מנוע מיבוא כפי שצויין על ידי דוד שלך מוגזם בהחלט.
[u]אוטו שנקנה בזול עולה ביוקר.

בברכה
צביקה

04-12-06, 08:27
צביקה , אצלך אפשר לשפץ מנוע?

04-12-06, 08:42
צביקה , אצלך אפשר לשפץ מנוע?
קרא את החתימה שלי, ואז תחזור לשאול את השאלה.
קיבלת כתובות בתגובתי הקודמת, האם אתה סובל מהבנת הנקרא?!

04-12-06, 10:50
במקרה הכי גרוע, תמכור את האונו שלך לחלקים, ותקנה אונו נוספת :)

04-12-06, 11:34
למה שימכור את האונו שלו יש חלקים של אונו כמו גרעיני אבטיח אז חבל למכור.....

04-12-06, 11:50
אני מתבאס מזה שהיא מעשנת זה הכי באסה בשבילי
ובאמת אני אחסוך כמה חודשים יסחוב את האונו הזאתי
ויחליף לאונו שנתון יותר חדיש
והכי הרבה באמת אשתמש בזאתי בשביל חלקי חילוף

04-12-06, 22:18
צביקה, מה ההבדל בין בדיקת קומפרסיה בצילנדרים לבין בדיקת לחץ הפוך?

האם תוכל לפרט קצת על הבדיקות האלו? זו לא אותה בדיקה?

04-12-06, 23:26
צביקה, מה ההבדל בין בדיקת קומפרסיה בצילנדרים לבין בדיקת לחץ הפוך?

האם תוכל לפרט קצת על הבדיקות האלו? זו לא אותה בדיקה?גיא שלום רב!
שאלתך במקומה ולהלן הסבר קצר:
קומפרסיה היא בדיקת לחץ בצילנדרים.
במקרה של בדיקת לחץ בצילנדרים, במידה ומתגלת בדיקה אחידה בצילנדרים, או עם סטיה עד 10 אחוז בין הצילנדרים , הדבר נחשב תקין, עם שחיקה טבעית.
במקרה ומתגלה הפרש גדול בהרבה מ10 אחוז בצילנדרים, לדוגמא במנוע 4 צילנדרים מתקבלת התוצאה הבאה:
צילנדר מספר1--180 PSI
צילנדר מספר 2 -170 PSI
צילנדר מספר 3- 150 PSI
צילנדר מספר4 - 120 PSI
ובכן בתוצאות שנתגלו התברר שצילנדר מספר 3+4 התגלה חריגה גבוהה מעל 10 אחוז, מה שאומר שקיימת בריחת קומפרסיה למקומות מסוימים, וכאן בדיקת הלחץ הפוך באה לעזרתנו, על ידי חיבור מחבר בעל הברגה כמו לפלג ובקצהו השני מחובר צינור אוויר, אנו מכניסים לחץ אוויר לכל צילנדר בנפרד, ובודקים כך. באם לחץ אוויר נשמע מצינור הפליטה , סימן ששסתום פליטה שרוף!
באם רחש האוויר נשמע ממכסה מלוי השמן, טבעות דחיסה שחוקות.
באם לחץ האוויר נשמע בקרבורטור, שסתום יניקה עקום / לא אוטם.
במידה ופורץ מים ממיכל העבוי אטם ראש שרוף.
זהו בקיצור להיום.
שאלות נוספות יתקבלו בברכה.
בברכה
צביקה

05-12-06, 19:12
צביקה תודה רבה על התשובה המפורטת!