View Full Version : עזרה בקשר למערכת הפליטה של אונו
שלום אני חדש היום נרשמתי
קניתי פיאט אונו לפני כחודשיים והחלטתי להוסיף לה קצת דברים אחד הדברים שרציתי להוסיף לה זה סופית שתפיק רעש חמוד לא אגזוז לחץ או משו היסטרי שיהיה כייף לשמוע שיעלה חיוך.
שהעלתי את הרכב על ליפטר אמרו לי שצריך להוריד את הדוד הקדמי כדי שהמנוע יפיק רעש יפה.
אבל זה גרם לי לחשוב שאם מורידים סוג של דוד או פילטר זה לא מעלה את הפליטת הזיהום והסיכויים לעבור טסט קטנים?
איך שזכור לי חבר שלי התקין אגזוז לחץ לניסאן סאני, וגם היה נחוץ להוריד את הדוד...
והוא אמר לי רכבים שהשנתון שלהם עד שנת 94 מעבירים טסט גם בלי הדוד[תתקנו אותי אם אני טועה].
אגזוזי לחץ זה בתחום אופנועים, לא רכבים.
הכוונה לאגזוז זרימה חופשית, עד שנת 94 לא מבצעים בדיקת זיהום אויר בטסט.
לקסה, תיקון קל:
מבצעים בדיקת זיהום - אבל לא את המחמירה שמבצעים לדגמים משנת 95 והלאה.
זה כולל את שנת 94? כי אני רוצה לשים דוד זרימה חופשית גם. על הרכבת הדוד והורדת הדוד הזה שאמרתם והתאמה והכל כמה אמור לקחת אגזוזן? יותר מ300שקל?
אם ה דוד שאתה רוצה להרכיב הוא קצר אז אפשר לוותר על הורדה של הדוד הנוסף שיש לאונו.
לאונו בסך הכל (מוזרקת) יש 3 דודים.
1 ממיר
2 משתיק
3 משתיק אחורי.
אצלי הורדתי ממיר ומשתיק.
אחרי זה החזרתי את המשתיק והורדתי ממיר.
היום יש לי 2 דודים מאחורה ו אין ממיר.
לרכב יש צליל נעים מאוד.
אני לא חושב שיקחו יותר מ 300 שקלים על התקנה אבל אני חושב שיותר מידי בלאגן באוטו יגרור אותך להוצאות מיותרות.
הרכבים האלה גם ככה זקנים.
מעולם לא היו ולא יהיו מכוניות ספורט.
אם הן נוסעות מהר זה בקו ישר ואם בא לך באמת להרגיש שיפור טוב יישר קו.
ולך לאיזה קורס נהיגה מתקדמת.
ככה תוכל להוציא יותר מהרכב ולהנות מהנהיגה.
אני לא מזלזל חלילה ברמת הנהיגה של אף אחד .
אבל אני אומר שזה דבר הכרחי וטוב לכולם.
ויעידו אלה שכן היו בקורס נהיגה.
כי אחרי הכל צריך לדעת איך להיתולל ואיפה בצורה שגם תהנה ממנה וגם תמזער את הסיכון כלפי הסובבים אותך.
אגזוז ופילטר לא יתנו שום דבר.
אצלי שונתה כל הצנרת לעובי מעט אחר 2.15 אינץ' במקום 1.75 ואת האמת ?
לא יודע אם נתן משהו מיוחד.
הוחלף קאמשאפט
וגם לא נתן שום שינוי מבורך.
בקיצור רוצהה רכב חזק במיוחד?
קנה לך אחד.
אצלי האונו חזקה מאד ביחס לאונו אחרות.
אבל יש מכוניות בנות גילה שמשאירות אותה מאחור.
בכל מקרה שיהייה בהצלחה בכל מה שתיבחר.
נ.ב
אגזוז לחץ קיים במנועי 2 פעימות ולא ב 4 פעימות כמו שיש ברב אם לא כל המכוניות המודרניות.
ברכבים שלנו מתקינים דוד(אגזוז) זרימה חופשית.
ואם בא לך להרעיש ממש חזק אז שים סתם ציצור יתן אותו אפקט רק רועש בהרבה.
אם אתה לא מחפש ביצועים ורק מחפש קצת להרים את הצליל של המנוע אז קח לך מקדחה ותן כמה חורים בחלק האחורי של הדוד 8 מ"מ ממש ליד הצינור פליטה.
יתן לך בדיוק אתה רעש שאתה רוצה וכשימאס לך תוכל להבריג לשם ברגי 8 מ"מ עם הברגה גסה ולסגור את החורים.
אבל זה אך ורק אם אתה ממש רוצה רעש ולא איכפת לך מכלום אחר.
תודה רבה לך כניראה אם אני ישים דוד ה יהיה לופי יותר כי כוח לא אקבל מיזה,אגב על כמה סוסים עומדת האונו שלך?
ג'ינו.
אני לא יודע כמה סוסים חמורים או ארנבים.
אבל היום כן כן היום אחרי שאתמול נהרס הקלאץ' אני יכול לומר לך שהגעתי למסקנה שמפה והלאה אני נוסע רגוע.
רכב הוא תחביב נחמד לימי מסלול ואני הפכתי כל נסיעה ליום מסלול.
בשורה התחתונה זה יקר מידי היום שהגעתי על גרר פירקתי את הקלץ' שעשה 30 אלף קילומטר רק.
והוא היתפורר כולו .
הפעם קניתי קלץ' וולאו ובניגוד לפעם הקודמת גם מיסב לחץ איכותי.
על הדרך הוחלפו 2 פעמונים בציריות ו מחזירי שמן בציריות.
וגם מחזיר שמן בין המנוע לגיר.
אז תיסע רגוע תהנה מהאוטו וזהו חבל שתכניס את עצמך להרפתקאות מיותרות.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.